DISKUZE K ČLÁNKU Honda prodlužuje smlouvu s Red Bullem, v F1 zůstává minimálně do roku 2021

Japonská automobilka zatím neučinila rozhodnutí o svém dlouhodobém setrvání ve Formuli 1, smlouvu s Red Bullem a její dceřinou stájí Toro Rosso nicméně o rok prodloužila.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda prodlužuje smlouvu s Red Bullem, v F1 zůstává minimálně do roku 2021

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 29.11.2019 10:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 27.11.2019 10:30
Skvělá zpráva. 01 Teď ještě doufat v setrvání… »
» Vieux-Fours (Hlasovali 4 lidé) 27.11.2019 16:33
To je velice dobrá zpráva nejen pro RedBull "… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 28.11.2019 09:55
Na to, že neuměli dělat šasi je dost záhadou, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.249.XXX
    To je velice dobrá zpráva nejen pro RedBull "A" i "B". S Hondou se jim daří daleko lepši než se stagnujícím Renaultem a davá to dobrou naděju do budoucna, že se RedBull vrátí na uplnou špicu...

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    46.135.94.XXX
    To se mnoha lidem nebude líbit. 12

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Je to pravda, prodloužit o jeden rok, to se u RB chlapcům určitě moc nelíbí, ale tak Honda musí mít pro útěk zadní vrátka 03

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        93.95.33.XXX
        Tlak především na RB, aby na svém voze pořádně mákli jinak je pošlou k šípku.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Chlapci neuměli udělat ani nejlepší šasi v době s Renaultem v hybridní éře, proč by to mělo bejt teď jiný?

          + 2 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Miroslav D.

            Miroslav D.

            194.228.59.XXX
            Dyk jo, Newey neudělal nejlepší šasi ani Mclarenu, až po třech letech po deseti evolucích to auto drobet fungovalo. My víme....apropo, tty tvrdíš že hybridní éra byla od začátku o šasi? Já bych tě něčim nazval, ale nechci bejt sprostej. Ale kdykoliv přijeď, já ti to vysvětlím.... 😏

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Miroslav D.

              Miroslav D.

              194.228.59.XXX
              Čekam výmaz, ale on furt nepřijel, mojí adresu má ještě ze zelenýho webu, když bejval.... On je samý kecy, a skutek utek, kéž bych ho potkal, bojovníka.... 😁

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Na to, že neuměli dělat šasi je dost záhadou, že na tratích jako Monako, Singapur či Maďarsko se jim dost dařilo. Ale jako správný odborník mi tu jistě hodíš nějaký příklad toho, jak se jim dařilo v závodech, kde to Mercedeseu kleklo, jako minule. 12

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              Tyjo, úspěchy v některém závodě .. to je fakt pecka, takže letos vlastně měli nejlepší šasi dle tvé logiky taky? takže problém byla Honda ...

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Promiň, vždycky zapomínám na tvé problémy se čtením. Zkusím to trošičku jednodušeji. V letech s Renaultem se přiblížili Mercedesu jen na technických tratích. Jakmile vyžadovala trať výkon, ztráceli vteřinu na kolo i víc. To je známka toho, že máš dobré šasi a slabý motor. To my, co nejsme "odborníky", víme už desítky let.
                Letos na těchto tratích celkem vyhořeli, zato vyhráli na tratích, kde ten výkon třeba je. Takže měli opačný porblém. Zkus se trochu o F1 zajímat i jinak, než hejtováním Vettela a adorováním Nejlepšího. Objevíš neskutečné věci. 03
                Ono stačí i číst, co o tom píší sami. Nějakou záhadou letos své vlastní šasi kritizují. Pro tebe nejspíš záhada proč. 03

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  89.24.35.XXX
                  Počkat, takže letos přiblížení se na technických tratí jako je Maďarsko tak s Hondou je to jiný? zase si protiřečíš, no jo, to je tá neznalost .. nemluvě o tom, že letos Renault na motorové trati Monza RB porazil .. a co si budeme loni v Mexiku měli PP, celou první řadu a vyhráli, co letos? co ty brepto .. no jo, zase tvůj hate na Renault absolutně o ničem, to víme, experti jako ty netuší vlastně o co jde a jen plácají jedno přes druhé, jak jinak 04

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Fakt se na technických tratích loni přiblížili? Jediné co ti sedí je Maďarsko a to jen proto, že měli problémy s mokrýma gumama. Loni v Monaku vyhráli kvaldu i závod, letos byli třetí v kvaldě a čtvrtí v závodě. V Singapuru loni v kvaldě druzí o 0,319s, letos čtvrtí o 0,596s. V závodě loni druzí, letos třetí.
                    Tak kde máš tu neznalost? Že jim v jednom závodě nesedly gumy na mokru? 12 12 12
                    Tak si dáme tu Monzu:
                    2016: 6. 1,254s, závod 5.
                    2017: 2. (Bottas měl problémy), o 1,148s, závod 4.
                    2018: 5.o 1,496s, závod 5.
                    2019: 8. Albon o 0,714s (nezajel čas v Q3 a Max nezajel žádný), závod 8. z posledního
                    Podívej se na ztráty a zírej, kde jsou proti předchozím rokům. O 0,5s menší ztráta pilotem, který na Maxe běžně ztrácí 0,5s. 12 Ale jo, jako odborník vynecháš to, že Max stratoval z posledního fleku a budeš se prsit "porážkou Renaultem". Jinak by ty tvoje Renaulty smáznul s půl kolem náskoku. 12
                    A Mexiko?
                    2016: 3. o 0,350s, 3.
                    2017: 2. o 0,086s, 1.
                    2018: 1.0,135s, 1.
                    2019: 1. o 0,266s, 6.

                    Opět nejlepší výkon. Ale jako správný odborník vyčteš Hondě propíchlou gumu v závodě. To jo, mít víc výkonu, měli by asi pevnější gumy. 11

                    Tak co? Stálo ti to zase za ten stěr? Není ti to už blbý, pokaždý dostat naloženo? 13

                    Co třeba Rakousko nebo Silverstone? Nechceš utřít ještě jednou? 12

                    + 2 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      89.24.35.XXX
                      Utíráš se sám, kdo vyhrál Rakousko 2018? RB s Renaultem .. tyjo zase tvoje neznalosti, ale co si budeme povídat, křížíš přes sebe jedno přes druhý viz třeba ztráty z předchozích sezon, to že 2017 se výrazně měnili pravidla si očividěn zapomněl, stejně tak, jakože se každou sezonu měnila tvrdost pneu 18 pokud stále nechápeš o co go, tak ti to řeknu, aby si to pochopil - RB se neponhul nikam z místa, je na tom aboslutně stejně jako byl s Renaultem, to že s Hondou ani nedokáží mít ívce bodů než co měli s Renckem (2016) taky ukazuje další věc, protože zrovna 2016 mělo Ferrari s Vettelem problémy jako letos a to auto taky nebyla hitparáda a jestli to chceš házet na jezdce, tak je to čistě chyba RB, nikoliv jezdců, to oni si vybírají kdo za ně pojede, takže tenhle brek si nech pro někoho, kdo ti ty tvoje kecy žere 03

                      + 3 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Tak prosím, utřu tě i tím Rakouskem, když po tom tak toužíš. 12
                        2019: 3. o 0,436, závod 1. o 2,72s
                        2018: 5. o 0,710s, závod 1. o 1,5s
                        2017: 5. o 0,645s, závod 3. o 6,0s
                        2016: 7. o 2,058s, závod 2. (Rosberg boural, Vettel nedojel) o 5,7s

                        Co dodat: Opět letos nejlepší. 13

                        Ale tou měnící se tvrdostí jsi to zabil! A co? To se měnila jen pro RB? Měnila se snad u všech. Kdybych porovnával celkové časy, pak bych to vzal v úvahu, ale při srovnání s PP je to snad jedno.
                        Ale jo, máš počet bodů. Pro "odborníky" kteří netuší, že už Max nemá vyrovnaného kolegu, ale kluky co dostávají od něj 0,5s na kolo je tohle jistě nejlepší údaj. Ale že má Max víc bodů, než měl tehdy lepší Ricci, už jsi nepostřehl. Nenaděláš nic. Jsou na tom podobně jako loni, přestože postavili jednoznačně horší šasi. A tom je řeč, nikoliv o Vettelovi, jak by sis přál. 12

                        + 2 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • HellHogr

                          HellHogr

                          89.24.35.XXX
                          No, tak koukám, že ti furt uniká jak se sám utiras, možná zkus po sobě číst a pak si říct: hele, proč furt melu takové nesmysly? Nevyplodil si absolutně nic co by popřelo o čem jsem psal, jestliže tvrdíš, jak letos udělal RB horší šasi a přesto se zlepšili na technických tratích, tak je to fakt hodně smutný 04

                          + 3 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Já rozumím, že číslům nerozumíš. To jsme už viděli u sezon STR. Ale máš tady jeden závod za druhým příklady, jak jsou na tom na rychlých okruzích líp a na technických hůř, než v předchozích letech.
                            Co to znamená, tobě jistě uniká. O tom nepochybuju. Nejblbější (pro tebe) je na tom to, že si sám o ty příklady řekneš. Jó, kdyby ses na ta čísla občas podíval před tím, než to napíšeš, nemusel bych tě pokaždé utřít. 03

                            + 2 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • HellHogr

                              HellHogr

                              89.24.35.XXX
                              Ty se opiras o čísla? A proč tyhle čísla popiras, když jsou ve prospěch Renaultu nemluvě Alonsa 2012? Protože se ti to nehodí do krámu co? Tak jinak, tvoje čísla absolutně nepopreli o čem jsem psal já - RB je na tom stejně jako byl s Renaultem - ano je, je stále 3 v PK a vůbec se výrazně nepřiblížil ani jednomu titulu, tím to končí, jestli se chceš chvastat meziročním zlepšením, to má i Mercedes, letos krom Williamsu všichni, takže? 18

                              + 3 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Čísla jsou ve prospěch Renaultu? Že jsou letos lepší na motorových tratích a horší na technických, svědčí pro Renault? No tak to joooo, odborníku. 12
                                Kolik získal letos bodů Renault? Když už dokonce porazil RB aspoň v Monze. 13
                                Jediné, o co se můžeš opřít je tragická výkonnost jejich letošních dvojek, které jsou nesrovnatelné s výkony Ricciho. To máš dost ubohé argumenty, ovšem hodné pravého odborníka. 12
                                A co má prosím společného Alonso v roce 2012 s letošním Red Bullem? Potřebuješ další nakládačku? Tak pověz, jaká čísla jsi myslel?

                                + 1 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • HellHogr

                                  HellHogr

                                  89.24.35.XXX
                                  Říkám, ty absolutně nechceš ani chápat realitu, popiras sám sebe a ještě si myslíš, že někoho utiras, tohle je fakt smutný 18

                                  + 2 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Webber, Mark

Co radí Webber Vettelovi?

Vnitřní uspořádání pohonné jednotky

Týmy v roce 2020 mohou využít o MGU-K navíc, své vozy už nesmí schovávat, vrací se šachovnicová vlajka

Ferrari

Brundle o Alonsovi: V sezoně 2021 se chce vrátit do F1

Pneumatiky jsou před příští sezónou v centru pozornosti

Nové či staré pneumatiky? Termín byl stanoven. Jaké kroky budou nyní následovat?

George Russell s Mercedesem

Ve středu na čele opět Mercedes, tentokrát s Russelem za volantem. Druhý Leclerc havaroval

Sebastian Vettel s letošním Ferrari SF90 během testování v Abú Zabí

Ferrari titul prohrálo v momentě, kdy navrhlo letošní vůz, uznává Binotto

Romain Grosjean během včerejšího testu pneumatik

"Nic, o čem byste snili." Grosjeana nové pneumatiky nepřesvědčily ani v Abú Zabí

Valtteri Bottas během testování pneumatik po posledním závodě sezóny

První den testů nejrychlejší Bottas. Piloti zkoušeli nové pneumatiky pro rok 2020, debutoval Nissany

Max Verstappen s Red Bullem RB15 v Abú Zabí

Honda se Verstappenovi omlouvá, popisuje jeho problém s motorem

Sebastian Vettel v tréninku v Abú Zabí

Vettel a konec kariéry? Němec spekulace odmítá

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama