DISKUZE K ČLÁNKU Honda prodlužuje smlouvu s Red Bullem, v F1 zůstává minimálně do roku 2021
Japonská automobilka zatím neučinila rozhodnutí o svém dlouhodobém setrvání ve Formuli 1, smlouvu s Red Bullem a její dceřinou stájí Toro Rosso nicméně o rok prodloužila.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda prodlužuje smlouvu s Red Bullem, v F1 zůstává minimálně do roku 2021
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Vieux-Fours
16:33 27.11.2019 86.49.249.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Miroslav D.
01:16 28.11.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
Miroslav D.
01:04 28.11.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Miroslav D.
01:22 28.11.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Mike17
09:55 28.11.2019 185.149.130.XXXNa to, že neuměli dělat šasi je dost záhadou, že na tratích jako Monako, Singapur či Maďarsko se jim dost dařilo. Ale jako správný odborník mi tu jistě hodíš nějaký příklad toho, jak se jim dařilo v závodech, kde to Mercedeseu kleklo, jako minule.-
-
Mike17
10:41 28.11.2019 185.149.130.XXXPromiň, vždycky zapomínám na tvé problémy se čtením. Zkusím to trošičku jednodušeji. V letech s Renaultem se přiblížili Mercedesu jen na technických tratích. Jakmile vyžadovala trať výkon, ztráceli vteřinu na kolo i víc. To je známka toho, že máš dobré šasi a slabý motor. To my, co nejsme "odborníky", víme už desítky let.
Letos na těchto tratích celkem vyhořeli, zato vyhráli na tratích, kde ten výkon třeba je. Takže měli opačný porblém. Zkus se trochu o F1 zajímat i jinak, než hejtováním Vettela a adorováním Nejlepšího. Objevíš neskutečné věci.
Ono stačí i číst, co o tom píší sami. Nějakou záhadou letos své vlastní šasi kritizují. Pro tebe nejspíš záhada proč.-
HellHogr
12:59 28.11.2019 89.24.35.XXXPočkat, takže letos přiblížení se na technických tratí jako je Maďarsko tak s Hondou je to jiný? zase si protiřečíš, no jo, to je tá neznalost .. nemluvě o tom, že letos Renault na motorové trati Monza RB porazil .. a co si budeme loni v Mexiku měli PP, celou první řadu a vyhráli, co letos? co ty brepto .. no jo, zase tvůj hate na Renault absolutně o ničem, to víme, experti jako ty netuší vlastně o co jde a jen plácají jedno přes druhé, jak jinak-
Mike17
15:44 28.11.2019 185.149.130.XXXFakt se na technických tratích loni přiblížili? Jediné co ti sedí je Maďarsko a to jen proto, že měli problémy s mokrýma gumama. Loni v Monaku vyhráli kvaldu i závod, letos byli třetí v kvaldě a čtvrtí v závodě. V Singapuru loni v kvaldě druzí o 0,319s, letos čtvrtí o 0,596s. V závodě loni druzí, letos třetí.
Tak kde máš tu neznalost? Že jim v jednom závodě nesedly gumy na mokru?
Tak si dáme tu Monzu:
2016: 6. 1,254s, závod 5.
2017: 2. (Bottas měl problémy), o 1,148s, závod 4.
2018: 5.o 1,496s, závod 5.
2019: 8. Albon o 0,714s (nezajel čas v Q3 a Max nezajel žádný), závod 8. z posledního
Podívej se na ztráty a zírej, kde jsou proti předchozím rokům. O 0,5s menší ztráta pilotem, který na Maxe běžně ztrácí 0,5s. Ale jo, jako odborník vynecháš to, že Max stratoval z posledního fleku a budeš se prsit "porážkou Renaultem". Jinak by ty tvoje Renaulty smáznul s půl kolem náskoku.
A Mexiko?
2016: 3. o 0,350s, 3.
2017: 2. o 0,086s, 1.
2018: 1.0,135s, 1.
2019: 1. o 0,266s, 6.
Opět nejlepší výkon. Ale jako správný odborník vyčteš Hondě propíchlou gumu v závodě. To jo, mít víc výkonu, měli by asi pevnější gumy.
Tak co? Stálo ti to zase za ten stěr? Není ti to už blbý, pokaždý dostat naloženo?
Co třeba Rakousko nebo Silverstone? Nechceš utřít ještě jednou?-
HellHogr
15:56 28.11.2019 89.24.35.XXXUtíráš se sám, kdo vyhrál Rakousko 2018? RB s Renaultem .. tyjo zase tvoje neznalosti, ale co si budeme povídat, křížíš přes sebe jedno přes druhý viz třeba ztráty z předchozích sezon, to že 2017 se výrazně měnili pravidla si očividěn zapomněl, stejně tak, jakože se každou sezonu měnila tvrdost pneu pokud stále nechápeš o co go, tak ti to řeknu, aby si to pochopil - RB se neponhul nikam z místa, je na tom aboslutně stejně jako byl s Renaultem, to že s Hondou ani nedokáží mít ívce bodů než co měli s Renckem (2016) taky ukazuje další věc, protože zrovna 2016 mělo Ferrari s Vettelem problémy jako letos a to auto taky nebyla hitparáda a jestli to chceš házet na jezdce, tak je to čistě chyba RB, nikoliv jezdců, to oni si vybírají kdo za ně pojede, takže tenhle brek si nech pro někoho, kdo ti ty tvoje kecy žere-
Mike17
16:50 28.11.2019 185.149.130.XXXTak prosím, utřu tě i tím Rakouskem, když po tom tak toužíš.
2019: 3. o 0,436, závod 1. o 2,72s
2018: 5. o 0,710s, závod 1. o 1,5s
2017: 5. o 0,645s, závod 3. o 6,0s
2016: 7. o 2,058s, závod 2. (Rosberg boural, Vettel nedojel) o 5,7s
Co dodat: Opět letos nejlepší.
Ale tou měnící se tvrdostí jsi to zabil! A co? To se měnila jen pro RB? Měnila se snad u všech. Kdybych porovnával celkové časy, pak bych to vzal v úvahu, ale při srovnání s PP je to snad jedno.
Ale jo, máš počet bodů. Pro "odborníky" kteří netuší, že už Max nemá vyrovnaného kolegu, ale kluky co dostávají od něj 0,5s na kolo je tohle jistě nejlepší údaj. Ale že má Max víc bodů, než měl tehdy lepší Ricci, už jsi nepostřehl. Nenaděláš nic. Jsou na tom podobně jako loni, přestože postavili jednoznačně horší šasi. A tom je řeč, nikoliv o Vettelovi, jak by sis přál.-
HellHogr
17:09 28.11.2019 89.24.35.XXXNo, tak koukám, že ti furt uniká jak se sám utiras, možná zkus po sobě číst a pak si říct: hele, proč furt melu takové nesmysly? Nevyplodil si absolutně nic co by popřelo o čem jsem psal, jestliže tvrdíš, jak letos udělal RB horší šasi a přesto se zlepšili na technických tratích, tak je to fakt hodně smutný-
Mike17
17:24 28.11.2019 185.149.130.XXXJá rozumím, že číslům nerozumíš. To jsme už viděli u sezon STR. Ale máš tady jeden závod za druhým příklady, jak jsou na tom na rychlých okruzích líp a na technických hůř, než v předchozích letech.
Co to znamená, tobě jistě uniká. O tom nepochybuju. Nejblbější (pro tebe) je na tom to, že si sám o ty příklady řekneš. Jó, kdyby ses na ta čísla občas podíval před tím, než to napíšeš, nemusel bych tě pokaždé utřít.-
HellHogr
17:44 28.11.2019 89.24.35.XXXTy se opiras o čísla? A proč tyhle čísla popiras, když jsou ve prospěch Renaultu nemluvě Alonsa 2012? Protože se ti to nehodí do krámu co? Tak jinak, tvoje čísla absolutně nepopreli o čem jsem psal já - RB je na tom stejně jako byl s Renaultem - ano je, je stále 3 v PK a vůbec se výrazně nepřiblížil ani jednomu titulu, tím to končí, jestli se chceš chvastat meziročním zlepšením, to má i Mercedes, letos krom Williamsu všichni, takže?-
Mike17
18:27 28.11.2019 185.149.130.XXXČísla jsou ve prospěch Renaultu? Že jsou letos lepší na motorových tratích a horší na technických, svědčí pro Renault? No tak to joooo, odborníku.
Kolik získal letos bodů Renault? Když už dokonce porazil RB aspoň v Monze.
Jediné, o co se můžeš opřít je tragická výkonnost jejich letošních dvojek, které jsou nesrovnatelné s výkony Ricciho. To máš dost ubohé argumenty, ovšem hodné pravého odborníka.
A co má prosím společného Alonso v roce 2012 s letošním Red Bullem? Potřebuješ další nakládačku? Tak pověz, jaká čísla jsi myslel?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek