DISKUZE K ČLÁNKU "F1 nebude plně elektrická, zaměří se na biopaliva," slibuje Symonds
Formule 1 se do roku 2030 zavázala k nulové uhlíkové stopě. Nehodlá při tom jít do plné elektrifikaci svého pohonného ústrojí, místo toho se podle inženýra Pata Symondse zaměří na rozvoj biopaliv.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "F1 nebude plně elektrická, zaměří se na biopaliva," slibuje Symonds
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Duncan66
08:08 27.11.2019 212.96.178.XXX
A budou na ta 100% biopaliva a 0% produkce CO2, NOx atp. litat i letadla, kterymi se cely ten cirkus stehuje 22x za rok casto pres pul a vice sveta? A co ty tankery a kamiony, ktere prevazi material? Co ty fabriky, kde se vyrabi dily a motory?
Vzdyt spotrebovane palivo behem jizdy vsech formuli tvori tak promile celkove spotreby F1, navic aktualne na vyrobu jednoho litru biopaliva se spotrebuji dva a vice litru tradicnich paliv.
Tohle je neskutecna demence a odporne pokrytecke chovani a pristup k problemu.
Vzdyt spotrebovane palivo behem jizdy vsech formuli tvori tak promile celkove spotreby F1, navic aktualne na vyrobu jednoho litru biopaliva se spotrebuji dva a vice litru tradicnich paliv.
Tohle je neskutecna demence a odporne pokrytecke chovani a pristup k problemu.
Mike17
14:49 26.11.2019 46.135.85.XXX
Ne úplně spalováním, ale oxidací metanu. Jo, je to teď levnější. Ale to se bude nejspíš časem měnit. O výrobě vodíku elektrolýzou se uvažuje jako o způsobu ukládání elektřiny z větrných a solárních elektráren. Řekl bych, že je v tom budoucnost. Jen vyřešit líp skladování.
Triper
12:18 26.11.2019 37.188.235.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
tom11
12:13 26.11.2019 77.48.94.XXX
to dá. ale je to tak týden, tak jsme se o tom s kolegou v kanclu bavili a právě že říkal, že někde četl, že převážná většina průmyslově vyráběného vodíku se v současnosti získává spalováním zemního plynu...
elektrolýza by smysl dávala, jen není nyní průmyslově tak rozšířená. je to škoda, protože vodík je podle mě do budoucnosti podstatně perspektivnější, než samotná elektrika.
elektrolýza by smysl dávala, jen není nyní průmyslově tak rozšířená. je to škoda, protože vodík je podle mě do budoucnosti podstatně perspektivnější, než samotná elektrika.
Triper
10:36 26.11.2019 88.100.190.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
tom11
07:43 26.11.2019 77.48.94.XXX
na tu "ekologii" jednou šaredně dojedeme. řešit tohle u závodních aut je úplná zvrácenost. vždyť i ta slavná FE by se dala vyhlásit spíše za ekologickou katastrofou, než ekologickým přínosem. na okruhy nevedou vysokonapěťové kabely a proto se baterie závodních vozů dobíjejí v zázemí boxů z dieselgenerátorů. takhle to má vypadat? za mě rozhodně NE!
obecně - řešit ekologii formulí v době, kdy celý cirkus F1 za jednu sezonu několikrát obletí svět je čiré pokrytectví.
obecně - řešit ekologii formulí v době, kdy celý cirkus F1 za jednu sezonu několikrát obletí svět je čiré pokrytectví.
SergioPÉREZ
20:58 25.11.2019 78.108.157.XXX
škoda, že se současná F1 nevrací k tradici,..ale naopak se nekontrolovatelně "transformuje" na pokroucený supersport s 18´´koly a hmotností pro divizi bohatých automobilek. Současní jezdci jsou bezva, ale Formule1 jako taková už jde bohužel do kopru
Ferda
18:56 25.11.2019 46.47.176.XXX
Já jsem nedávno zjišťoval kolik v ČR jezdí aut. Prý 6 000 000. Kdyby všechny byly elektrospotřebiče a akumulátory v každém vážily 500 kg, tak jsou to 3 000 000 tun kyselin. Kdyby se každé kilo kyselin převedlo na litr vody, (pozor, měrná hmotnost akumulátorů je zcela odlišná než voda) tak by kyseliny naplnily Žermanickou přehradu. A vozový park se hodně obnovuje, tak si jistě představite v jakém svinstvu by asi žili naší potomci.
Petr Hloušek
18:37 25.11.2019 194.79.55.XXX
Je to tak, s Instagramem a podobnýma kravinama umí každý nebo hledání kdejakých stupidit taky lidé umí, ale najít si něco co by zvedlo jejich vzdělanost to ne, to je moc práce
Triper
17:13 25.11.2019 88.100.190.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Triper
16:33 25.11.2019 88.100.190.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek