DISKUZE K ČLÁNKU Brazilská dominance Red Bullu s motorem nesouvisela, Ferrari dělá pokroky v zatáčkách

Vyšší konkurenceschopnost Red Bullu v Brazílii podle soupeřů nepramení z vylepšení motoru, který se v posledních závodech nezměnil. Ferrari si pochvaluje lepší nastavení a výkonnost v zatáčkách.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brazilská dominance Red Bullu s motorem nesouvisela, Ferrari dělá pokroky v zatáčkách

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 29.11.2019 17:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 7 lidí) 20.11.2019 14:38
Nic s ničím nesouvisí ale raději bych prověřil… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 20.11.2019 16:50
Jo Hogříku, my, co se neoznačujeme za odborníky… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 20.11.2019 16:28
Samozřejmě, že to nebylo o čistém výkonu, v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.242.XXX
    Jedna zajímavost. To že FIA teď zkoumá palivové systěmy tří stájí včetně Ferrari vypadá jako velká kauza, ale AMuS zapomněl k této informaci dodat podstatnou věc. FIA takovýchto srovnávacích kontrol různých systémů vozů provede ročně 40 až 50! To už se ovšem AMuSu, hlásné troubě Mercedesu, příliš do jejich bulvární zprávy ukazující prstem na Ferrari nehodí. Mimochodem, v Maranellu jsou prý ohledně této kontroly naprosto klidní 03

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Měl jsem velmi hektické poslední dny a až dnes mám chvíli čas. Tak se s dovolením vyjádřím zde.
    1. Velká gratulace RB a TR za skvělý víkend. Kluci mají fakt dobré šasi a myslím si, že v Sakuře našli skvělou kalibraci na vyšší nadmořské výšky. Zcela zasloužené Maxovo vítězství 01 Gasly taky skvěle a bylo fajn vidět, jak Lewis nemá výkon na předjetí, nemyslím si, že by Honda v Brazílii v race módu cokoliv ztrácela na Mercedes.
    2. Sainz a jeho skvělá jízda "from zero to hero". Parádní záležitost! Pro mě jasný pilot dne! Toto McLaren po těch letech útrap potřeboval jako sůl. Gratulace ke zcela zaslouženému 4. místu v PK a pevně doufám, že vás příští rok pořádně proženeme! Ocon bude hladový a Ricci neméně!
    3. Renault a Ricciho 6. místo. No... tak jako TR umí dokonale využít crazy závod a pustit tam klidně podium, tak my na toto prostě nemáme buňky :( Stát se něco podobného v USA, na Monze, v Kanadě, tak to podium klaplo... A když už se to stane, tak si to Hulk odpálí sám (Německo), nebo jednoduše nemáme výkonnost (nyní v Brazílii). Ach jo. Podium bychom potřebovali snad ještě více než McLaren, z týmu tak nějak cítím demotivaci, letos je to prokletá a špatná sezóna, i když dlouhodobá výkonnost týmu je vyšší než TR, RP, Haasu, či Sauberu a je srovnatelná s Mclarenem, tak prostě ten šťastný závod furt ne a ne přijít :( Opravdu dobře se nám povedl jeden závod - v Monze, ale to bylo čistě zásluhou vlastní výkonnosti a né díky odpadnutí téměř celého TOP 3 ansáblu.
    4. Ferrari crash day v Brazilii... jasná chyba Vettela, který to nezvládá a byl bych velmi překvapen, kdyby příští rok nejeli na Charlese.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    62.24.79.XXX
    A ještě bych chtěl uvést jednu věc. JET mod v kvalifikaci sice může být podezřelý, nicméně Ferrari bylo hrozně rychlé i v závodech, např. na rovinkách i v Monze, kde jedou všichni s minimálním odporem. Nebo kde to bylo, kde Hamilton nemohl předjet Ferrari i s pomocí DRS. Kdyby to bylo dáno větším spalování paliva, tak by se to v nějaké fázi závodu projevilo. Nedá se přece využívat většího výkonu pomocí nějaké tajného spalování aniž by se to neprojevilo na spotřebě. Kdyby bylo Ferrari rychlé na rovinkách jen v kvalifikaci, pak by bylo podezření na místě, ale v závodě by to bylo pouze něco za něco a tím něčím by byla právě vyšší spotřeba. Takže v nějakém tajném spalování ten pokrok u Ferrari nebude.

    Spíš se ptám, kde se najednou vzala ta rychlost na rovinkách, u ještě nedávno pomalé Hondy?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ti co odešli od ferrari tak spíš ukazují na nějaký fígl v oblasti hybridu, než že by podváděli s palivem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    62.24.79.XXX
    Tak mne napadlo, že RB společně s Hondou při podrobném zkoumání, kde Ferrari podvádí, našla nějaké místo v šedé zóně. Není možné, aby jim ten nezměněný motor najednou tak táhnul. Na místě Ferrari, bych žádal FIA o prozkoumání. 18 12 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    193.165.97.XXX
    Mercedes se evidentně soustředí na příští sezónu. Sezóna je u konce, piloti mají k dispozici agregáty, které už toho mají hodně za sebou, takže ten maximální výkon už v nich prostě není. Navíc po zisku obou titulů už ani ta motivace není tak silná ( a nic na tom nemění ani Hamiltonův zkrat podpořený špatnou stratégii týmu ), takže i když se piloti budou snažit sebevíc, tak tohle je jejich současné maximum.

    Ferrari je na tom velmi podobně. Ten celosezónní souboj s Mercedesem je už znát a pak je tam hlavně rozdíl v pilotech! Nesmyslně přeceňovaný Vettel je už loňského roku naprosto marný a pro mně osobně to není pilot, který by měl sedět ve voze Ferrari! Leclerc je sice "mladé ucho", ale v porovnání se čtyřnásobným si vede jako starý mazák. Jasně, ani s plnou podporou Ferrari by neměl letos na titul, nicméně to, jakým způsobem zakončil svou teprve druhou ( a u Ferrari první ) sezónu v F1, je obdivuhodné a málokdo včetně mně by tomu v březnu věřil ...
    Další věcí je, že momentálně má Ferrari období bezvládí, protože Binotto je všechno možné, jen ne skutečný šéf Scuderie!

    Pokud se podíváme na přehřívání Mercedesu, špatné stratégie Mercedesu i Ferrari, kolapsy jejich pilotů ( hlavně Vettela ), tak ty výsledky Red Bullu vypadají hodně dobře. Ale pokud si odmyslíme tyhle minely u Mercedesu a Ferrari, tak je Red Bull stále na pozici číslo 5. a 6. respektive třetí nejlepší tým se stále dosti vysokou ztrátou na první dva ... A dost možná by letos neměl ani jedno vítězství, maximálně nějakou tu bednu. Honda se polepšila, to je bez pochyb, ale stále to není dost a to vylepšení z posledních závodů je dáno hlavně tím, že se jim podařilo doladit a pochopit vůz, trefit nastavení a oba týmy před nimi to už v podstatě odpískaly a nepokrytě se soustředí na příští rok ...

    Co bude od sezóny 2021 neví nikdo, ale osobně mám za to, že příští rok to bude jako přes kopírák ...

    + 3 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No jen potvrzení toho, že motor už nějak výrazně nezaostává za konkurencí (kromě Ferrari) a problémy byly na straně šasi.
    Což člověku celkem dojde, pokud si srovná výkony na rychlých a pomalých tratích teď a v minulosti.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      213.168.183.XXX
      Jo, takže RB obviňoval za neúspěch Renault nesmyslně zbytečně, když sami neodváděli dobrou práci 04

      + 3 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jo Hogříku, my, co se neoznačujeme za odborníky víme, ža každý rok je šasi jiné. A mění se i v částech sezon.
        A my, co umíme číst, si odvodíme z té druhé věty, že jde o tuto sezonu.
        Asi proto dřív excelovali převážně na pomalých tratích, kdežto letos jezdí podobně i na tratích potřebujících výkon. 03

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Počkat, takže když byli například 2014 druzí na tratích typu Montreal či SPA jako výkonnostně a proto mohli vyhrát při problémech Mercedesu bylo teda díky šasi nebo PJ? 18

          + 1 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Myslíš v tom Montrealu, kde oboum Mercedesům odešel motor a to Spa, kde to oba Mercedesy napálili do sebe?
            To jako vážně ukazuješ jako úspěch Renaultu? 12 12 12

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              Ajeje zase problém se čtením 11

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ne nemám. To, že v obou závodech dojel Mercedes druhý nijak nevylučuje to, co jsem napsal. Ale to bys o těch závodech musel vědět něco víc, než jen výsledek. 13

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  89.24.35.XXX
                  No já toho vím víc než ty o sezónách 2003 až 2019 očividně, říkám problém se čtením a myšlením 18

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    To, že se chvástáš neznamená, že o tom něco víš. Kdybys věděl, reagoval bys na téma, místo abys urážel. To, že raději urážíš a téma jsi opustil mluví za vše. 13

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      89.24.35.XXX
                      Tak proč nereaguješ na psaný text ale na své bludy? 11

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Ty jsi psal o Montrealu a Spa 2014. A já ti napsal, co se v těch závodech dělo. Ty jsi to tam nenašel? Tak co máš k těm 2 závodům, které jsi sám vytáhl? Nebo si už je nepamatuješ? Vždyť máš sezony 2003-2019 zmáknuté mnohem líp, než já. Tak se ukaž!!! Jak tam Renault ukázal svou sílu na motorových tratích?

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        No vida. Takže nějaké dokazování znalostí se nekoná. Čímpak to bude? Že jsou tak tragické, že jsi zmínil 2 závody, při kterých RB vyhrál jen díky problémům Mercedesu? CHtělo by se to občas podívat, co vlastně dáváš za příklad. 13

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama