DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Verstappen o 39 tisícin před chybujícím Leclercem, jenž dominoval na rovinkách +VIDEO

SAO PAOLO - ANALÝZA SEKTORŮ; Jakých časů a maximálních rychlostí dosahovali piloti v jednotlivých sektorech během kvalifikace na Velkou cenu Brazílie 2019? Jak se chovaly pneumatiky a která strategie je pro závod dle simulací nejlepší?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Verstappen o 39 tisícin před chybujícím Leclercem, jenž dominoval na rovinkách +VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 53, poslední 17.11.2019 20:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 17.11.2019 10:14
Tak Ferrari na rovinkách pomalejší než obvykle v… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 17.11.2019 14:19
McLaren mění komponenty.. dodatečná penalizace,… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 17.11.2019 14:49
01 To bude jízda. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak Ferrari na rovinkách pomalejší než obvykle v kvalifikacích ukazovalo. Leclerc se zcela novým motorem prý na rovinkách získal jen desetinu na Red Bull a dvě desetiny na Mercedes. Den předtím se mluvilo o 8 desetinách. Zmenšená výhoda Ferrari na rovinách prý nedala důvod k protestu i když se o něm před kvalifikací hodně mluvilo (RedBull by to nechal na Mercedesu).

    Asi jak se čekalo nelze dělat jednoznačné závěry, celkově pokles výhody na rovinkách přinesl i smazání dominantní výhody v kvalifikačních časech, nad čímž se pozastavil i Allison. Za mě Ferrari nepřesvědčilo že by na ně nové direktivy neměly dopad, no taky je třeba říci že pokles kvalifikační dominance které se Ferrari těšilo po letní přestávce není nějak obrovský a stále o něj bojují. Jestli to na ně dopad mělo by měli potvrdit i ne již extra rychlá kola po startu či SC. Osobně se přikláním k tomu že Ferrari v tomto nemá čisté ruce, a rozhodně je dobře že FIA něco začala na popud týmů dělat.

    + 4 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Zda to na ně mělo dopad nebo ne poznáš první závod příští sezóny.
      A za druhé není náhodou na tomto okruhu řidší vzduch?

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Nepoznám to nikdy, vždy to bude jen názor nikoliv fakt, to by musel přijít důkaz. Řidší vzduch tam je, okolnosti se prostě mění, trať se mění, nastavení se mění, vývoj jede, kdyby tomu tak nebylo tak o poklesu formy díky direktivám u Ferrari není pochybnost, protože k poklesu prostě došlo, jenže právě ty okolnosti.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          37.188.172.XXX
          A o tom to je. Žádný důkaz nemají a proto nebude ani žádný protest. Jak psal daaviid23, ten protest by byl jen o tom "bůů fňuk oni jsou rychlejší než my a my nevíme proč a proti tomu důrazně protestujeme" 13

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Jestli to chce Ferrari risknout ať svou špičkovou rychlostní výhodu kterou v kvalifikacích měla po letní přestávce opět ukáže, záhadně po těch direktivách zmizela 14 Nerad používám slova Maxe, ale tohle se stane když přestaneš podvádět [odkaz na stránku] 13

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              hele a neměla náhodou ta direktiva spíš vliv na mercedes?????? 13 13 13 najednou nestačí ani na red bull...
              A když se podíváš na top speed tak první 4 jsou motory ferrari...

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                První být můžou ale bez té velké převahy jako po letní přestávce. Jinak i Mercedes je Ferrari v kvalifikaci prostě blíže, tam čísla mluví jasně. Mimochodem i v odstupu středu pole je pokles výhody Ferrari velmi patrný.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Mansell_fan

              Mansell_fan

              37.188.172.XXX
              Pokud Ferrari podvádí a jejich soupeři mají důkaz že podvádí, ať podají protest. Není na tom nic složitého. V opačném případě je lepší (hlavně v případě Maxe) mlčet.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Co by protestovali když výhoda je pryč. Až se opět objeví uvidíme jestli zareaguje někdo protestem. FIA ale konečně očividně začala jednat a já jsem za to rád, konkrétní kroky se tam dějí a náhodné měření průtoku či vyžádání konkrétní specifikace olejů kvůli referenci již dává alespoň FIA základní půdu pod nohama a případným podvodníkům ubrala trochu větru.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mansell_fan

                  Mansell_fan

                  37.188.172.XXX
                  Nezareaguje. Nikdo neví jak Ferrari svou motorovou výhodu získává. Dokonce mám pocit že ty různé zvěsti jako třeba průsak oleje v intercooleru apod. vypouštělo samotné Ferrari aby vytvořilo jakousi kouřovou clonu a svedlo soupeře na falešnou stopu. Pokud mám výhodu, je nutné si jí chránit jako oko v hlavě. Příští rok může být klíčová 04
                  A třeba se jí i na pár závodů vzdát aby se soupeři uklidnili. Stejně už letos o nic nejde 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.102.38.XXX
                    A nebo se kluci od konkurence trefili do černého a Ferrko má po ptákách 03 Pro fandy je ale lepší věřit a doufat že to příští rok vyjde, to se nezmění u Ferrari ani letos 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama