DISKUZE K ČLÁNKU Kdo je podle Alonsa nejlepším jezdcem současnosti?

Kdo je v současnosti nejlepším pilotem Formule 1? Podle Fernanda Alonsa se to těžko posuzuje, dvojnásobný mistr světa ale i tak odpověď na tuto otázku má.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kdo je podle Alonsa nejlepším jezdcem současnosti?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 17.11.2019 17:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 14.11.2019 19:49
Co se Alonsovi na Emilovi tak líbí? Že si po jeho… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 14.11.2019 20:56
Nefňukejte furt oba, Alonso jezdil za dva… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 15.11.2019 04:06
Ham bez dominantního auta 0 titulů to je postup co »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Asi to není úplně k tématu, protože se tu řeší nejlepší pilot současnosti. Ale našel jsem na You Tube docela zajímavé pořadí (hlavně díky zhodnocení na procenta u vícero schopností) nejlepšího pilota minulosti.
    https://www.youtube.com/watch?v=S6Jdlz_Ql78
    Jistě toto hodnocení má také svá úskalí, ale za skouknutí a názor to stojí. Řekl bych...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Jo Miku, Alonsa nikdo nechce, proto jezdi rally, teď měl posledně pódium, zároveň u něj žadonil tvůj milovanej RB 03 a jedna s ním Ferrari, ale nikdo ho nechce, jasny 18

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Nikdo ho nechce jako jedničku do svého týmu. Jestli ho RB vůbec chtěl, pak jste sami řekli, že nebude dělat v RB dvojku. Sami jste si ho tedy ohodnotili, jako neschopného konkurovat Maxovi. A když má Maxe za nejlepšího, je jasné, proč tam nešel. 13
      A rally? Ať si dělá co chce. To je pro mne asi tak zajímavé, jako kdyby začal hrát baseball. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Každý má právo na svůj úhel pohledu. Kvalitu závodníka v F1 deformuje vůz, v kterém sedí. Rozdíly jsou velké a i kdyby seděl Max s Alonsem nebo Lewisem v současném Williamsu, žádnou díru do světa by neudělali. Možná měla být otázka položena jinak, ne kdo je nejlepší, ale kdo umí z té káry, v které sedí, vytáhnout víc, než kolik v ní je. Porovnávat zkušeného Alonsa 2007 se začínajícím Lewisem je ošidné. Opřeme-li se o čísla, jasně vede Alonso, ovšem on sám ve své první sezóně nebyl dvakrát viditelný. Protože neseděl ve špičkovém nebo aspoň rychlém monopostu.
    Pokud tedy otázkou položíme jinak, pak jména jako Max a možná Charles budou na špici, svého času byl takovou osobou Alonso a i když k němu jako člověku zrovna dvakrát sympatie nemám, co se týká jeho závodnických kvalit má můj obrovský respekt. Pamatuji si jako dnes, když v Imole před sebe Schumiho nepustil, i když ten dělal doslova psí kusy, ale Alonso chybu neudělal, což po závodě sám Schumi přiznal. Obecně dělal Alonso málo chyb, spíš jsem se divil, že nějakou udělal. A skutečně uměl z auta, v kterém seděl (pokud tedy bylo schopné dojet do cíle), vždycky dostal víc, než na kolik skutečně mělo. Nikdo nechápe jak to dělal. Jeho chybou byly blbé kecy a špatné rozhodování ohledně týmu, do kterého přešel. Vydržet u Renaultu déle, mohlo těch titulů být víc, ovšem opět je to otázka, jak kvalitní by mu Rencek dokázal postavit vůz.
    Pokud bych měl v dnešní bezalonsové době posuzovat podle tohoto kritéria ostatní piloty, skutečně tak výraznou osobnost tam nevidím, ale něco na tom Maxovi je. A možná Charlesovi. Seb uměl jezdit na prvním místě když měl dobré auto, ale vyrazit ze současného Ferrari víc neumí, to je spíš parketa Leclerca. Lewis - v porovnání s týmovým kolegou minulém a současném byl a je skutečně rychlejší. Tedy pokud chce závodit. Je otázkou, jak dlouho ho to ještě bude bavit. Ovšem že by dokázal z pomalejšího auta vyrazit víc, než v něm je, se mi nezdá. To dokázal svého času Schumi, když dokázal porážet v r. 98-99 McLareny, které byly skutečně lepšími vozy, než tehdejší Ferrari. Ovšem zde se musí přihlédnout také k fenomenálním strategiím Brawna.
    A teď úplně jinak - byla doba, kdy se pneumatiky neřešily, nějaká okna provozních teplot neexistovaly nebo byly dostatečně velké, aby se jimi nemusel tým dvakrát zabývat. A nevyráběly se schválně tak, aby toho moc nevydržely. Prostě se více závodilo a méně inženýrovalo. Dnes je to o talentu umět šetřit gumy, abych na nich najel víc, než ostatní a navíc byl ještě dostatečně rychlý. Dřív se jezdci snažili skutečně jet rychle, což je dnes obecně problém. A byla doba, kdy je spotřeba paliva nezajímala, prostě se držel plný knedlík a litr sem, litr tam, správně měla být na konci závodu nádrž prázdná. Dnes sice také, ale sleduje se jak celková, tak okamžitá spotřeba, což není F1, ale economy rallye. Takže skutečně porovnat, kdo je nejlepší je otázkou.
    Moje odpověď na otázku, kterou dostal Alonso, je prakticky shodná s tou jeho. Otázkou je, nakolik bude talent Maxe přetvořen v počet titulů. Aby nakonec neskončil "věčně druhý". Leclerc je totiž také rychlý a má (zatím) lepší auto.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spokar

    spokar

    195.113.82.XXX
    Uctívači Alonsa rádi zapomínají na sezónu 2007, kdy zkušeného dvojnásobného šampiona Alonsa porazil (bodů ale měli stejně) ve stejném autě nováček v F1 Hamilton.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      78.45.212.XXX
      Uctívači Alonsa si pamatují, že Alonso uhrál bodovou remízu i přes to, že Dennis větší část sezóny protežoval Hamiltona (za což se Alonsovi veřejně v médiích omlouval, dá se to najít i na tomhle serveru).
      Uctívači Alonsa si pamatují, že se Alonso nestal mistrem světa '07 hlavně kvůli nesmyslné penalizaci v Maďarsku, kdy se vedení závodu pletlo do něčeho, co byla čistě vnitrotýmová záležitost.
      Uctívači Alonsa si pamatují, že od půlky sezóny, kdy Alonso přestal poskytovat Hamiltonovi údaje o nastavení svého auta, se stal Hamilton naprosto bezradný a s výjímkou zmiňované maďarské penalizace už pak Alonsa na trati do konce sezóny v závodě neporazil.
      A samozřejmě si uctívači Alonsa pamatují, že Alonso porazil Hamiltona 9x, zatímco Hamilton Alonsa jen 6x.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • spokar

        spokar

        89.177.128.XXX
        Dojet na 1,5,2,4,1,7 místě je rozhodně známka bezradnosti :) . Nejlepší jezdec všech dob by měl nováčka roznést na kopytech a ne být sem tam lepší. To i ten Vettel Lelerca letos možná porazí. Když si ale vzpomenete jak dostal od Ricciho...

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    89.203.220.XXX
    Fernando 01

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    80.188.125.XXX
    Dle Alonsa Verstapen,.dle mne Pérez,.to je přece jasné 11

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.246.XXX
    Věřím tomu že ve stejném autě by byl Max rychlejší než Hamilton. Fernando má pravdu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Přál bych si takovou bitku 11 Za mě by bylo těžké vsadit na jednoho z nich, ale vidět takovou sezonu by mohlo přitáhnout pár lidí k tomuto sportu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        bohužel se tak osvícený ( nebo spíše tak šílený ) majitel týmu v současném poli F1 nenachází, takže i když bychom si to jako fanoušci přáli, tak máme prostě smolíčka 05

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Co se Alonsovi na Emilovi tak líbí? Že si po jeho vzoru hned na začátku své kariéry proti sobě rozeštvává TOP týmy? 12

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama