DISKUZE K ČLÁNKU Leclerca v Brazílii čeká penalizace. Dostane vývojovou verzi výkonnějšího motoru pro rok 2020?

Charles Leclerc z Ferrari bude v neděli v Brazílii odsunut na startovním roštu dozadu, protože po závadě v Texasu před 2 týdny musí použít novou pohonnou jednotku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerca v Brazílii čeká penalizace. Dostane vývojovou verzi výkonnějšího motoru pro rok 2020?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 15.11.2019 16:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 13.11.2019 14:39
Koukám že někdo vidí protekci i v tom, že někomu… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 13.11.2019 14:00
Honda už řve že chce férový souboj, zajímavé… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 13.11.2019 14:38
Kde píšou, že bude mít horší motor? Zase ty tvoje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Honda už řve že chce férový souboj, zajímavé prohlášení. Tak se to má Maxi dělat 11 Ono je možné že pokud Honda uvidí že bez "triků" jako je spalování olejíčku či "podvodů" s oblbováním senzorů to nepůjde tak to prostě zabalí a je to. Když se někdo snaží navyšovat výkon čestně a pak vidí když si někdo dlouhé roky hraje s čouzením z motoru a FIA postupuje rychlostí hlemýždě tak jednou pohár přeteče.

    Pro jistotu píši že tímto komentářem nic nenaznačuji ani nikoho neobviňuji 13 Honda se určitě nemá v tomto směru u ostatních čeho bát a FIA na to spolehlivě dohlíží.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Jenže F1 byla vždycky o hledání šedé zóny a Honda tímhle potvrdila, že neumí udělat nic navíc

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Spíše potvrdila, že FIA sice vydá pravidla, ale odmítá je kontrolovat i když je veřejným tajemstvím, že se ty pravidla obchází.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Může být, ale dlouhodobé spalování oleje pro výkon bylo především o liknavosti a neschopnosti FIA a oblbování senzorů jakkoliv není u mě šedá zóna ale podvodné jednání. To že vůbec takový dotaz na FIA o legálnosti takového postupu vznikl ukazuje jak je to postavený na hlavu, dle mě by si to nikdo neměl dovolit i bez jakéhokoliv dotazu a vydání další direktivy.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          No to je další věc, týmy na sebe bonzuji skrze dotazy na FIA, jenom na PJ se letos díky těmhle dotazům vydalo 34 nových nařízení, počkej až přijdou pravdila na 2021 18

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Obcházení senzorů není nic jiného než čistý podvod. Šedá zóna byla spalování oleje. Jestli se to prokáže (čemuž v případě Ferrari nevěřím, pže nikdo nemá koule jim něco napařit) tak je DQ z celé sezóny jediný východisko, když vidím, za jaké prkotiny se letos DQ udělují...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    I kdyby to byla jen nová "trojka" tak použitelnost jen na 2 závody by měla být určitě lepší. Minimálně by kvalifikační režim mohl déle používat i v závodě. Ještě počkejme zda to bude v Brazílii 10 míst trestu nebo chvost pole.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Spíš chvost pole, aby Ferrari nemuselo řešit, že Leclerc zase ohrozí Vettela 18

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        No, aby ještě k tomu Vettelovi nemusel dělat v kvalifikaci vlek, tím by sfoukli dva problémy najednou 12

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Tak v Brazílii tohle bude mít výhodu v posledním sektoru, ale načasovat to na takhle krátkým okruhu by bylo až moc riskantní

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Pro Ferrari by bylo rozumné nasadit specifikaci PJ na příští rok, zároveň by se mělo ukázat, jestli opravdu ztratilo svojí výhodu či nikoliv

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Osobně bych pokud výhodu neztratily, motor utlumil, aby soupeři neměli mapu jak to je a přiští rok z toho těžil . Četl jsem, že Vettel prý měl lehce utlumený motor, kvůli spolehlivosti.

      Jinak se tvrdí, spekuluje, že RB si "postěžoval" na FIA taky proto, že Mercedes prý ví o co jde a nemá problém to udělat taky. RB+Honda neví.....tak to chtěli tímto eliminovat. Jak to je se uvidí. Já bejt na místě Ferrari, taky bych výkonnost tajil. 11

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama