Red Bull v boxech nejrychlejší, dvouzastávková strategie byla v Austinu nejvýhodnější

Petr Hlawiczka, 4. listopadu 2019, 06:50 Google+

AUSTIN - ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE; Jak si vedly týmy v boxech při přezouvání svých pilotů a s jakými strategiemi odjely Velkou cenu Spojených států 2019? V boxech zazářil Red Bull a na trati Albon, nejlépe o pneumatiky pečoval Sainz.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nácvik zastávky u Red Bullu

Nácvik zastávky u Red Bullu | foto: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Sdílejte článek

Nejrychlejší zastávku předvedl Red Bull, když v 20. kole odbavil Albona za 2,02 vteřiny. Bleskurychlou práci předvedli o 14 kol později při přezouvání Verstappena: 2,18 s.

Druhým nejrychlejším týmem byl během Velké ceny Spojených států Mercedes, jehož mechanici odbavili v 35. kole Bottase za 2,45 s a Hamiltona o 11 kol dříve za 2,49 s.

Třetí příčka patří Renaultu, který zdržel Ricciarda v 21. kole 2,5 sekundy, stejně jako Hülkenberga v 39. kole nebo Williams Russella v 23. kole. Ferrari svou nejlepší zastávku stihlo za 2,57 - to když do boxů zamířil v 42. kole Leclerc.

Přehled zastávek v boxech během Velké ceny Spojených států 2019

Přehled zastávek v boxech během Velké ceny Spojených států 2019 | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Do závodu startovalo 6 jezdců na měkké směsi, 12 jezdců na středně-tvrdé směsi a 2 (Hülkenberg s Kvjatem) na tvrdé. S jedinou zastávkou si vystačila jen pětina pilotů - Grosjean, Hamilton, Pérez, Ricciardo a Sainz, zbytek jel či v průběhu velké ceny přešel na dvouzastávkovou strategii, která se díky oteplení a vyšší míře degradace pneumatik  prokázala být o něco rychlejší, jak šlo také vidět u pilotů Mercedesu.

Výborný výkon předvedl Albon, jenž do boxů jako jediný zamířil třikrát. Po kontaktu v prvním kole a nucené zastávce byl poslední, cílem však projel jako pátý.

Pneumatikové strategie Velké ceny Spojených států 2019

Pneumatikové strategie Velké ceny Spojených států 2019 | zdroj: Pirelli

Nejdelší stint Velké ceny Spojených států vypsané na 56 okruhů předvedl Sainz - na tvrdých pneumatikách vydržel celých 37 kol, tj. 66 % závodu. Na středně-tvrdých zvládli Grosjean, Hamilton a Pérez 24 kol, na měkký vydržel Stroll 26 kol. Kanaďan na to ale doplatil, ke konci mu odešly.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Red Bull v boxech nejrychlejší, dvouzastávková strategie byla v Austinu nejvýhodnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Robert Kubica s Williamsem FW42 během tréninku v Abú Zabí

Williams přebírá technické pracovníky Red Bullu a Renaultu, k tomu nastupuje Fry a De Beer

Fernando Alonso a Lewis Hamilton před závodem v Abú Zabí

Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá

Pneumatiky Pirelli

Pirelli už letos nebude nové pneumatiky testovat během závodních víkendů. Proč experiment nevyšel?

Max Verstappen s trofejí za třetí místo po závodě v Singapuru

"Verstappen svou vyspělostí zcela převyšuje průměr," pochvaluje si Marko

Charles Leclerc v kvalifikaci v Abú Zabí

"Cíle mám jen ty nejvyšší," říká před novou sezonou Leclerc

Romain Grosjean při testech v Barceloně

Myšlenky na závodnický důchod? U Grosjeana ještě rozhodně ne

Desetiválcový motor Mercedes FO110H, jenž poháněl McLaren MP4-14

Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO

Pohonná jednotka Renault RE17

"Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Konkurenceschopnost Alfy Romeo C38 během roku 2019 postupně klesala

Alfa Romeo staví pro rok 2020 zcela nové auto i simulátor

Berger, Gerhard

Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Charles Leclerc a Sebastian Vettel v akci

"Na motorech jsme nic nezměnili!" zlobí se Ferrari. Komentáře soupeřů považuje…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO

  2. Alfa Romeo staví pro rok 2020 zcela nové auto i simulátor

  3. Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká

  4. "Cíle mám jen ty nejvyšší," říká před novou sezonou Leclerc

  5. "Verstappen svou vyspělostí zcela převyšuje průměr," pochvaluje si Marko

  6. Myšlenky na závodnický důchod? U Grosjeana ještě rozhodně ne

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud