DISKUZE K ČLÁNKU Abiteboul hodnotí letošní sezonu."Je nejtěžší v mé kariéře," říká

Od Renaultu se tento rok očekával další výkonnostní progres. Francouzská automobilka angažovala Daniela Ricciarda, který je obecně považován za jednoho z nejlepších pilotů této generace, koneckonců v Red Bullu to potvrzoval pravidelně. Kromě toho došlo k náboru řady nových zaměstnanců, posílení se dočkala takřka všechna oddělení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Abiteboul hodnotí letošní sezonu."Je nejtěžší v mé kariéře," říká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 21.10.2019 16:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 19.10.2019 18:01
Celou sezonu jsem váhal kdo je větší zklamání v… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 19.10.2019 18:34
Taky se obávám, že kompletní odchod Renaultu z F1… »
» Adi (Hlasovali 2 lidé) 20.10.2019 11:25
Aero je zklamáním. To auto mělo byt alespoň o 0… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • El.Senor

    El.Senor

    178.255.168.XXX
    Libi se mi jak si CA stezuje na to, ze jeho zakaznici casto hlasovali proti Remaultu, ze je Renault neovladal jak to ma zmaknuty Ferrko a hlavne Mercedes. Jestli to nebude tim, ze Mercedes i Ferrko dadava špičkový produkt, diky nemuz zakaznici ziskavaji vyhodu a jsou vdecny. Jako dostavat minusovy produkt a byt za to vdecny to se neda.
    Dale je zajimave jak Wolf rika, ze jim 4. zakaznik pomuze s vyvojem motoru, ze data jsou pro vyvoj dulezita, to nemluvim o penezich za nakup motoru a naproti tomu CA rika, ze zakaznika nepotrebuji, ze pro ne nema az takovy vyznam. Dle toho co CA stale rika a Remault predvadi je jasne, ze ani jeden nevi co dela a Mcl to pochopil rychle, coz jsem tak nejak predpovidal ze se stane.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Zjisti si, jakým způsobem vyrábí ( ne vyvíjí) motory Mercedes a jakým Renault, je to nebe a dudy. Pak to pochopíš....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Aero je zklamáním. To auto mělo byt alespoň o 0,5s rychlejší a tedy tvrde šlapat na RB a ne se nechat porazit McLrenem 02

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    194.228.79.XXX
    No ale jestli ten nelegalní systém s vyvážením brzd opravdu mají a používají ho po celou sezonu, tak to myslím vede k jedinému (logickému), a to je diskvalifikace z celé sezony. A to fakt nevím jestli už tak za očekáváním Renault přežije ... 16

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Celou sezonu jsem váhal kdo je větší zklamání v letošní sezoně, jestli Renault nebo Ferrari.
    Vzhledem k druhé půlce sezony, kdy se Ferrari očividně zlepšilo, musím označit za zklamání sezony Renault.

    A to ani nemluvím o tom jak šulili s brzdama. Přeju jim co nejmenší trest, protože reálně hrozí jejich odchod, navíc když od nich už nikdo ani neodebírá motor. 07

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Taky se obávám, že kompletní odchod Renaultu z F1 je hodně reálný.
      Pro F1 a hlavně Liberty by to byla hodně tvrdá rána.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Samotný odchod Renaultu by F1 přežila ale ono reálně není jasné jestli Honda bude pokračovat a kdyby odešla i Honda, tak by to pro F1 byla hodně tvrdá rána do koulí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Já doufám, že Honda odejde až někdy kdy bude mít hlavu vztyčenou. Teď by to bylo uznání porážky.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Hodně reálný odchod Renaultu?! Můžeš mi říct, kde si na to přišel? Ja vidím masivní investice, modernizace a rozšiřování týmu. Vidím vizi vedeni byt co nejlépe připraven na rok 2021, ale třeba mas nějaké lepší informace, můžeš mi tedy sdělit ty kuloární informace o reálném odchodu Ren ze světa F1? Ja četl jen o Hondě, ze uvažuje o odchodu, protože at dělají cokoliv, mají stále nejhorší PJ v poli...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Masívní investice do čeho?
          Pokut za podvody z brzdami? Nebo do Dacie, která nestíhá vyrábět? Nebo do Nissanu, Mitsubiši, Datsunu, nebo do Lady?
          Renault má prostě fůru možností do čeho své peníze užitečně natlačit.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            37.48.29.XXX
            Bavíme se o F1, pokud sis nevšimnul. Koncern Renault si věru nevede zle. Nemusíš mít strach, ze by neměl peníze, má jich nejvíce v F1, ale neutraci nesmyslné částky jako M a F. Jelikož toho Renault v hybrid éře dokázal zatím o dost více než Honda, není otázka, zda odejde R, ale proč to ještě Hondu baví? Aby ty jejich skvosty někdo vůbec používal, musí k tomu natlacit ještě 100 mil USD! Si představ, kdyby za to ještě chtěli platit, tak se jim každý vysměje 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Souhlasím s tím, že Renault je největší zklamání letošní sezóny. Vidím však světlo na konci tunelu v podobne nejmodernější motorové zkušebny mezi všemi dodavateli PJ. Výrazně modernizovány aero tunel a velikost týmu, která se blíží TOP 3, navíc dva skvělí piloti. Nyní v posledních 4 závodech se muže stát cokoliv, ale ve 4. místo v PK již nevěřím. Jakousi nelegalnosti brzd bych zatím neřešil. Počkejme na vyšetřování.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        178.255.168.XXX
        Nejmodernejsi motorove zkusebny? Myslis ze ostatni spali? Renault dotahl mozna to co ostatni meli uz před nekolika lety. Modernizovaný aerotunel nebyva lepsi nez novy, treba u McL. Sice mluvis o 4.fleku, ale ten je nepravdepodobny. Kdyz se ale podivame na body u Renaultu, tak jsou mnohem blize TR a RP a to je smutne, kdyz Renault, tovarna bojuje po tolika letech se 7.autem v poli. Ja tedy to svetlo nikde moc nevidim

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          37.48.29.XXX
          Ty ses dobre mimo. Sis nevšiml, jak jsme na naši neoblíbený trati v Japonsku naložili celému středu a jedine McLaren měl stejné závodní tempo. Honda nikdy před Renaultem nebyla, není a kdo ví, zda někdy bude. Zato Ren má prokazatelně v Q režimu výkon Mercedesu. Možná by sis ty komponenty mohl poradně přepočítat, abys nepsal blbosti ;)

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Vítězové na pódiu v Monaku

Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Nové zbarvení vozu Renault RS20 pro závodní sezónu 2020

Renault je v krizi. Automobilce prý hrozí zánik

Ferrari podle Todta právo veta nebude zneužívat

Veto Ferrari prezidentovi FIA starosti nedělá. Vettel podle něj bude mít spoustu možností

Sebastian Vettel se svou trofejí na pódiu po závodě v Maďarsku

"Vezměte Vettela," doporučuje Mercedesu Ecclestone. "U Ferrari neměl nikdy podporu jako Schumacher"

Charles Leclerc po sezóně 2019 během testu pneumatik v Abú Zabí

Briatore o Leclercovi: Stejný talent jako Schumacher a Alonso

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama