DISKUZE K ČLÁNKU Abiteboul hodnotí letošní sezonu."Je nejtěžší v mé kariéře," říká

Od Renaultu se tento rok očekával další výkonnostní progres. Francouzská automobilka angažovala Daniela Ricciarda, který je obecně považován za jednoho z nejlepších pilotů této generace, koneckonců v Red Bullu to potvrzoval pravidelně. Kromě toho došlo k náboru řady nových zaměstnanců, posílení se dočkala takřka všechna oddělení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Abiteboul hodnotí letošní sezonu."Je nejtěžší v mé kariéře," říká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 21.10.2019 16:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 19.10.2019 18:01
Celou sezonu jsem váhal kdo je větší zklamání v… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 19.10.2019 18:34
Taky se obávám, že kompletní odchod Renaultu z F1… »
» Adi (Hlasovali 2 lidé) 20.10.2019 11:25
Aero je zklamáním. To auto mělo byt alespoň o 0… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • El.Senor

    El.Senor

    178.255.168.XXX
    Libi se mi jak si CA stezuje na to, ze jeho zakaznici casto hlasovali proti Remaultu, ze je Renault neovladal jak to ma zmaknuty Ferrko a hlavne Mercedes. Jestli to nebude tim, ze Mercedes i Ferrko dadava špičkový produkt, diky nemuz zakaznici ziskavaji vyhodu a jsou vdecny. Jako dostavat minusovy produkt a byt za to vdecny to se neda.
    Dale je zajimave jak Wolf rika, ze jim 4. zakaznik pomuze s vyvojem motoru, ze data jsou pro vyvoj dulezita, to nemluvim o penezich za nakup motoru a naproti tomu CA rika, ze zakaznika nepotrebuji, ze pro ne nema az takovy vyznam. Dle toho co CA stale rika a Remault predvadi je jasne, ze ani jeden nevi co dela a Mcl to pochopil rychle, coz jsem tak nejak predpovidal ze se stane.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Zjisti si, jakým způsobem vyrábí ( ne vyvíjí) motory Mercedes a jakým Renault, je to nebe a dudy. Pak to pochopíš....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Aero je zklamáním. To auto mělo byt alespoň o 0,5s rychlejší a tedy tvrde šlapat na RB a ne se nechat porazit McLrenem 02

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    194.228.79.XXX
    No ale jestli ten nelegalní systém s vyvážením brzd opravdu mají a používají ho po celou sezonu, tak to myslím vede k jedinému (logickému), a to je diskvalifikace z celé sezony. A to fakt nevím jestli už tak za očekáváním Renault přežije ... 16

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Celou sezonu jsem váhal kdo je větší zklamání v letošní sezoně, jestli Renault nebo Ferrari.
    Vzhledem k druhé půlce sezony, kdy se Ferrari očividně zlepšilo, musím označit za zklamání sezony Renault.

    A to ani nemluvím o tom jak šulili s brzdama. Přeju jim co nejmenší trest, protože reálně hrozí jejich odchod, navíc když od nich už nikdo ani neodebírá motor. 07

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Taky se obávám, že kompletní odchod Renaultu z F1 je hodně reálný.
      Pro F1 a hlavně Liberty by to byla hodně tvrdá rána.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Samotný odchod Renaultu by F1 přežila ale ono reálně není jasné jestli Honda bude pokračovat a kdyby odešla i Honda, tak by to pro F1 byla hodně tvrdá rána do koulí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Já doufám, že Honda odejde až někdy kdy bude mít hlavu vztyčenou. Teď by to bylo uznání porážky.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Hodně reálný odchod Renaultu?! Můžeš mi říct, kde si na to přišel? Ja vidím masivní investice, modernizace a rozšiřování týmu. Vidím vizi vedeni byt co nejlépe připraven na rok 2021, ale třeba mas nějaké lepší informace, můžeš mi tedy sdělit ty kuloární informace o reálném odchodu Ren ze světa F1? Ja četl jen o Hondě, ze uvažuje o odchodu, protože at dělají cokoliv, mají stále nejhorší PJ v poli...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Masívní investice do čeho?
          Pokut za podvody z brzdami? Nebo do Dacie, která nestíhá vyrábět? Nebo do Nissanu, Mitsubiši, Datsunu, nebo do Lady?
          Renault má prostě fůru možností do čeho své peníze užitečně natlačit.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            37.48.29.XXX
            Bavíme se o F1, pokud sis nevšimnul. Koncern Renault si věru nevede zle. Nemusíš mít strach, ze by neměl peníze, má jich nejvíce v F1, ale neutraci nesmyslné částky jako M a F. Jelikož toho Renault v hybrid éře dokázal zatím o dost více než Honda, není otázka, zda odejde R, ale proč to ještě Hondu baví? Aby ty jejich skvosty někdo vůbec používal, musí k tomu natlacit ještě 100 mil USD! Si představ, kdyby za to ještě chtěli platit, tak se jim každý vysměje 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Souhlasím s tím, že Renault je největší zklamání letošní sezóny. Vidím však světlo na konci tunelu v podobne nejmodernější motorové zkušebny mezi všemi dodavateli PJ. Výrazně modernizovány aero tunel a velikost týmu, která se blíží TOP 3, navíc dva skvělí piloti. Nyní v posledních 4 závodech se muže stát cokoliv, ale ve 4. místo v PK již nevěřím. Jakousi nelegalnosti brzd bych zatím neřešil. Počkejme na vyšetřování.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        178.255.168.XXX
        Nejmodernejsi motorove zkusebny? Myslis ze ostatni spali? Renault dotahl mozna to co ostatni meli uz před nekolika lety. Modernizovaný aerotunel nebyva lepsi nez novy, treba u McL. Sice mluvis o 4.fleku, ale ten je nepravdepodobny. Kdyz se ale podivame na body u Renaultu, tak jsou mnohem blize TR a RP a to je smutne, kdyz Renault, tovarna bojuje po tolika letech se 7.autem v poli. Ja tedy to svetlo nikde moc nevidim

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          37.48.29.XXX
          Ty ses dobre mimo. Sis nevšiml, jak jsme na naši neoblíbený trati v Japonsku naložili celému středu a jedine McLaren měl stejné závodní tempo. Honda nikdy před Renaultem nebyla, není a kdo ví, zda někdy bude. Zato Ren má prokazatelně v Q režimu výkon Mercedesu. Možná by sis ty komponenty mohl poradně přepočítat, abys nepsal blbosti ;)

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Charles Leclerc odjel kvalifikaci v Austinu se starším motorem

Leclerca v Brazílii čeká penalizace. Dostane vývojovou verzi výkonnějšího motoru pro rok 2020?

Alexander Albon v závodě v Mexiku

Red Bull už zná svou jezdeckou sestavu pro příští rok

Koncept monopostu pro sezónu 2021

Špičkové týmy budou v F1 i po změnách v roce 2021 nadále dominovat, věří Ferrari

Alain Prost a Cyril Abiteboul v kvalifikaci v Baku

Prost o cestě Renaultu. Kdy bude francouzská automobilka vyhrávat?

Sebastian Vettel s Ferrari SF90 v Japonsku

Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

Daniel Ricciardo po kvalifikaci v Soči

Ricciardovi u nových monopostů nezáleží na rychlosti. Důležité je těsné závodění, říká

Valtteri Bottas v kvalifikaci v americkém Austinu

Slabé výkony Bottase z poloviny sezony? Fin zná jejich důvod

Charles Leclerc po úspěsné kvalifikaci v Singapuru

Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

Daniel Ricciardo v Suzuce před McLarenem Carlose Sainze

Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

George Russell s Williamsem FW42 během kvalifikace v Austinu

"Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:00 - 16:30)
    • 2. Trénink (19:00 - 20:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (16:00 - 17:00)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Neděle

    • Závod (18:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama