DISKUZE K ČLÁNKU "McLaren byl v Suzuce tak rychlý, že to Ferrari vzdalo," těší Sainze. Poprvé také držel tempo s Red Bullem
Carlos Sainz po dojezdu na pátém místě ve Velké ceně Japonska zářil štěstím. Kromě výsledku ho potěšila rychlost McLarenu, protože dokázali porazit Ferrari řízené Charlesem Leclercem a poprvé udržet tempo s Red Bullem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "McLaren byl v Suzuce tak rychlý, že to Ferrari vzdalo," těší Sainze. Poprvé také držel tempo s Red Bullem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
08:14 21.10.2019 90.176.154.XXX
Hodnotí se skutečně ten pohyb po světlech a jestli nepřekročí ten startovní rošt.
Podstatné je, aby si pilot nepomohl dřívějším rozjezdem nebo se nerozjížděl blíže oficiální startovní čáře, než je pro jeho startovní rošt vyměřeno.
Když se to vezme doslova a v jury by byl někdo, kdo v životě nezávodil, mohl dle pravidel trestat i to, co se stalo. Ale každý, kdo seděl i v cupovém Cliu ví, že si Vettel mohl pomoci pouze tak, že by se dostal ven z toho pole a byl blíže startovní čáře, což i přes pozdní reakci po zhasnutí světel je výhoda. A ta pozdní reakce, i kdyby byla jeho blbostí je už jeho problém.
Za mě to bylo posouzeno perfektně, ale je mi jasné, na co narážíš. A v podstatě i to je zároveň má obava. Jestli si do jury zase sedne nějaká "bezva parta", tak toto samé nemusí v budoucnu projít někomu, kdo není tolik v trendu. A to už by samozřejmě byl značný problém. Minimálně by to pravidlo mělo být lépe napsáno, protože takto je to zbytečně matoucí. Sice si FIA vyhrazuje posouzení každého prohřešku od jury, ale v některých případech to může dopustit kontroverzi (viz kolize Verstappen - LeClerc v Rakousku a nyní LeClerc - Verstappen v Japonsku, kde to bylo ze stejného těsta ... ten na vnitřku prostě nechtěl toho na vnějšku na trati, když to zkrátím a je jedno, kdo stál na plynu nebo na brzdě ...), která není žádoucí, protože pak to vypadá, že někdo je prostě více a někdo méně oblíbený a jury nemá být fanclub.
Podstatné je, aby si pilot nepomohl dřívějším rozjezdem nebo se nerozjížděl blíže oficiální startovní čáře, než je pro jeho startovní rošt vyměřeno.
Když se to vezme doslova a v jury by byl někdo, kdo v životě nezávodil, mohl dle pravidel trestat i to, co se stalo. Ale každý, kdo seděl i v cupovém Cliu ví, že si Vettel mohl pomoci pouze tak, že by se dostal ven z toho pole a byl blíže startovní čáře, což i přes pozdní reakci po zhasnutí světel je výhoda. A ta pozdní reakce, i kdyby byla jeho blbostí je už jeho problém.
Za mě to bylo posouzeno perfektně, ale je mi jasné, na co narážíš. A v podstatě i to je zároveň má obava. Jestli si do jury zase sedne nějaká "bezva parta", tak toto samé nemusí v budoucnu projít někomu, kdo není tolik v trendu. A to už by samozřejmě byl značný problém. Minimálně by to pravidlo mělo být lépe napsáno, protože takto je to zbytečně matoucí. Sice si FIA vyhrazuje posouzení každého prohřešku od jury, ale v některých případech to může dopustit kontroverzi (viz kolize Verstappen - LeClerc v Rakousku a nyní LeClerc - Verstappen v Japonsku, kde to bylo ze stejného těsta ... ten na vnitřku prostě nechtěl toho na vnějšku na trati, když to zkrátím a je jedno, kdo stál na plynu nebo na brzdě ...), která není žádoucí, protože pak to vypadá, že někdo je prostě více a někdo méně oblíbený a jury nemá být fanclub.
Situs
09:45 18.10.2019 88.102.38.XXX
Jejich porovnání mám, pro McLaren to nepatrně vyznívá lépe ale celkem to osciluje. Až na to Japonsko, tam to byl prostě pro Renault průšvih. [odkaz na stránku]
jon
17:47 17.10.2019 90.176.154.XXX
Vettel je prostě béčko. V motorkách se říká, kdo nepadá, nejede hranu. Ve formulích je to tak, že kdo nerozseká formuli na karbonová trsátka, jede tužku.
Další věc je, že driftování na okruh prostě nepatří. Takže smyky jsou prostě mimo a kdo má koule jede stylem lepší mrtvej než druhej.
Nemůžeš se divit, že je mladej vynášen do nebes.
Další věc je, že driftování na okruh prostě nepatří. Takže smyky jsou prostě mimo a kdo má koule jede stylem lepší mrtvej než druhej.
Nemůžeš se divit, že je mladej vynášen do nebes.
Mike17
14:24 17.10.2019 185.149.130.XXX
Chápu, že je to pro tebe těžké. Pokaždý tu hodíš, jak Vettela poráží kolega a Alonsa porazil kolega taky. Tak zkusíš zbytečnou ztrátu titulu a on ho Alonso ztratil taky. Tak zkusíš (ne-)úspěchy u Ferrari a oni jsou na tom nachlu stejně.
Je celkem těžké hejtovat Vettela věcmi, které Alonso dělal úplně stejně.
Na rozdíl od tebe mám pořád navrch v sezonách (10:1) a tím, že pořád vyhrává závody v první lize a má místo ve špičkovém týmu první ligy. S tím nenaděláš nic.
Je celkem těžké hejtovat Vettela věcmi, které Alonso dělal úplně stejně.
Na rozdíl od tebe mám pořád navrch v sezonách (10:1) a tím, že pořád vyhrává závody v první lize a má místo ve špičkovém týmu první ligy. S tím nenaděláš nic.
Situs
09:55 17.10.2019 88.102.38.XXX
Zkusil jsem se podívat jak si McLeren v číslech počíná v kvalifikacích během sezony proti středu pole (průměr Ren,TR,RP,Alfy a Haasu), pěkně se od nich odpoutávají
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
Situs
09:50 17.10.2019 88.102.38.XXX
Dostáváme se k definici ulitého startu obecně, tady to vypadá že se při tom "pohybu" nehodnotí pohyb ale překročení jakoby startovní čáry pro dané auto. Jestli to tak ale je tak je to z principu špatně a čím blíže té čáře stojíš tím víc jsi proti sobě. Ono ztratit třeba 30cm polohou na startu není fatální, ale zareagovat o 2 desetiny dříve je velmi fatální. Však Bottas tu výhodu časného startu ukázal velmi výrazně. Mají buď hodnotit reakci člověka nebo dejme tomu reakci auta danou člověkem. V tomto případě jde vidět že tomu nebylo učiněno za dost. Troufnu si tvrdit že svým měřením FIA mění podstatu startu. Já s tím dovedu žít, ale přináší to sebou kontroverze a vypadá to blbě, jak Vettel tak před 2 lety Bottas dle mého vnímání ulil start. Však Vettel sám si utahoval z toho že byl příliš horlivý jako když někdo odmávl vlajkou závod o kolo dříve, prostě zbrklá reakce která se má dle mě trestat, i když na tom ve výsledku nevydělá.
Vieux-Fours
09:12 17.10.2019 86.49.249.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jon
09:02 17.10.2019 90.176.154.XXX
Dej sem citaci ještě toho druhého odstavce, když už se máme bavit o nepomíjení ostatních faktů.
36.13 Either of the penalties under Articles 38.3c) or d) will be imposed on any driver who is judged
to have :
a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved
and supplied transponder fitted to each car, or ;
b) Positioned his car on the starting grid in such a way that the transponder is unable to
detect the moment at which the car first moved from its grid position after the start
signal is given.
Jedná se o pohyb ze startovního roštu. V podstatě měl pouze veliké štěstí, že zastavil napoprvé blbě, protože jinak by to skutečně byl ulitý start, i když by poté zastavil.
Je to na hraně pravidel, ale jury také posuzuje, zda tím získal nějakou výhodu. Horší by byl případ, kdyby si úmyslně zastavil metr před a na poslední červené pustil spojku. Se štěstím by nevyjel z roštu před zhasnutím a potom by měl cca 0,5-1s náskok, což je o parník. Tam by FIA určitě uplatnila pravidlo o pohybu, které cituješ. V tomto případě to nebylo nutné.
36.13 Either of the penalties under Articles 38.3c) or d) will be imposed on any driver who is judged
to have :
a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved
and supplied transponder fitted to each car, or ;
b) Positioned his car on the starting grid in such a way that the transponder is unable to
detect the moment at which the car first moved from its grid position after the start
signal is given.
Jedná se o pohyb ze startovního roštu. V podstatě měl pouze veliké štěstí, že zastavil napoprvé blbě, protože jinak by to skutečně byl ulitý start, i když by poté zastavil.
Je to na hraně pravidel, ale jury také posuzuje, zda tím získal nějakou výhodu. Horší by byl případ, kdyby si úmyslně zastavil metr před a na poslední červené pustil spojku. Se štěstím by nevyjel z roštu před zhasnutím a potom by měl cca 0,5-1s náskok, což je o parník. Tam by FIA určitě uplatnila pravidlo o pohybu, které cituješ. V tomto případě to nebylo nutné.
jon
08:45 17.10.2019 90.176.154.XXX
Co je to za termín to cuknutí?
Pokud nevyjedeš za startovního boxu, je to jedno.
Pravidlo zní jasně. Po zhasnutí posledního světla se musíš rozjet z klidu. Dokonce to můžeš risknout jako Bottas (mám dojem, že letos v Baku) a spojku pustit ještě když světlo svítí, pokud jsi si jistý, že kola se pohnou až po zhasnutí.
Přečti si pořádně oficiální pravidla, těmito prohlášeními ze sebe děláš jen hlupáka. Jestli Tě to tolik trápilo, mohl jsi poslat některému ze soutěžících šek na 1000 USD a podat přes ně oficiální protest.
Pokud nevyjedeš za startovního boxu, je to jedno.
Pravidlo zní jasně. Po zhasnutí posledního světla se musíš rozjet z klidu. Dokonce to můžeš risknout jako Bottas (mám dojem, že letos v Baku) a spojku pustit ještě když světlo svítí, pokud jsi si jistý, že kola se pohnou až po zhasnutí.
Přečti si pořádně oficiální pravidla, těmito prohlášeními ze sebe děláš jen hlupáka. Jestli Tě to tolik trápilo, mohl jsi poslat některému ze soutěžících šek na 1000 USD a podat přes ně oficiální protest.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek