DISKUZE K ČLÁNKU Dodatečné vyšetřování Leclerca opět mění výsledky

Události se řítí rychlostí stejnou jako vozy po okruhu v Suzuce. Sotva byl dořešen případ Vettel, dostal se na řadu Charles Leclerc - a odešel hned s dvojnásobným trestem. Výsledky tak mají už potřetí jinou podobu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dodatečné vyšetřování Leclerca opět mění výsledky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 15.10.2019 12:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 13.10.2019 13:11
Tak v tomhle nemůžu až tak souhlasit. Povolali ho… »
» Pikaso (Hlasovali 4 lidé) 13.10.2019 12:58
Trapno paráda v podání komisařů opět pokračuje.… »
» Roman (Hlasovali 3 lidé) 13.10.2019 13:02
Asi ti uniklo, že ho dvě kola volali do boxů, on… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11 Musíš dát nějaký nový impulz. Tohle téma je už mrtvý. Jestli se chceš pobavit, koukni na diskuse pod závodem. Jen kdybys měl pocit, že čteš několikrát to samé, tak to není špatným viděním. 12 Ale je možný, že se tam mohlo objevit něco nového, zablokoval jsem si další upozorňování na odpovědi. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Koukejte pokračovat, bavím se 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nápodobně. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak vidíš, fakt hloupost co píšeš 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To je jako bych řekl, že nejde srovnat úmyslné vražení Leclerca s nezvládnutým manévrem Vettela. 12 12 12
Také se nedivým, tak hloupým závěrům. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
OK, úmyslem je u tebe vražení v Baku Vettela do Hamiltona pod SC stejným jako tady nezvládnutí jízdy Leclerca a nabourání do Maxe. V tom případě můžu jen dodat že tvé rozlišovací schopnosti jsou mizerné a nedivím se pak tvým četným hloupým závěrům 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jen Maxovi to zkazil mnohem víc. Až tak, že na něj získal 6-8 bodů. 12
Srovnáví s Baku jsem si obhájil. Nevím, proč bych to neměl srovnávat. Je to stejné. Na rozdíl od tebe nechci v jednom případě diskvalifikaci a ve druhém 5s.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jak nevadí, vadí, zkazil závod Maxovi i sobě, jen jsem se vysmál tomu tvému označení 03

A Baku jsi sem zanesl ty, tak o tom nepiš když se pak rozsypeš z jedné otázky k tomu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, a ten manévr volantem, který to video rozebírá, nějak nebudeme brát v potaz. To mu asi udělalo samo. Absenci jakéhokoliv uklouznutí také ne. Proč Vettel jel ideální stopu s chybějícím přítlakem také ne. Proč asi? Odpověď je jasná, neboural Vettel, ale Leclerc. Opět, což ti nějak záhadně u něj nevadí.
K rozebírání Baku se vracet nebudu. Opět by to byly hodiny zbytgečně stráveného času. Najdi si tu diskusi. Nemám co měnit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
I Vettel tam určitě měl problém s přítlakem za Bottasem, to je v zatáčkách v F1 normální věc a za jiným autem ztrácíš přítlak. Leclerc to hloupě podcenil, jel moc rychle a následkem toho přišlo ke střetu.

Jaký přiznání úmyslu manévru máš u Vettela na mysli?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hezká výmluva. Evidentně tam Vettel neměl s přítlakem za Bottasem žádný problém. Asi lepší oddíl. 12 Žádný náznak uklouznutí vozu.... Volant v té chvíli na chvíli, kdy měl najet do apexu, narovnal. Proč asi?
https://www.youtube.com/watch?v=HJBwLCXTmME
Myslím si o tom asi to, co ty o Vettelově vysvětlení. Vettel aspoň přiznal úmysl manévru, jen nepřiznal úmysl narazit.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Popsal že ztratil přítlak díky autu před ním, byl širší než chtěl a naboural do Maxe čímž mu zničil závod. Měl s tím lépe počítat a jel jednoduše moc rychle, to se ale neoznačuje že úmyslné najetí do Maxe.

Tehdy kdy Vettel pod SC zatočil do Hamiltona, on něco vysvětlil tak že to zatočení do něho nebyl úmysl? Řekl že tam zatočil protože ho tam nečekal nebo že se něčemu vyhýbal, nechtěně zavadil o volant, nebo z čeho jsem měl poznat že to najetí do Hamiltona nebylo úmyslné?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Aha, on to nebyl úmysl. Jako, že tam Maxe jedoucího dokonce před ním neviděl? Zsae má problémy se zrakem? 12
Kdyby mu to ujelo, což jsi považoval za důvod k trestu ty (neměl by vůz pod kontrolou), pak by to úmysl nebyl. Tady moc dobře věděl, kdo je vedle a co se stane, když ho takto vyveze. Za mne úmyslný labilní blikanec. 13
Vettel tenkrát taky chybu uznal, zajímavý, že tehdy jsi omluvu nevzal a vysvětlení jsi mu něvěřil. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
"Tady zcela úmyslně najel do Maxe" To jsou hrozný žvásty 18 Srovnávat to s úmyslným labilním blikancem kdy pod SC najížděl do Hamiltona je fakt směšný. Leclerc chybu uznal, přečti si jeho vysvětlení, nedělej z toho úmysl.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Osobně si myslím, že i za Rakousko měl dostat Max trest. Nicméně obě situace nejsou stejné. MV ho sestřelil? No co mu udělal. Vytlačil ho z dráhy a lehce se dotkli koly. Poškození vozu Charlese bylo nulové, pouze ztratil zhruba 1s času. Včera vytlačil Charles svého nejbližšího konkurenta v boji o třetí flek tak, že ho vyřadil ze závodu. Sám si dojel pro 6-8 bodů. A to se vyplatí. 11
Mně naopak vadí, že dostal tak málo. Vettel dostal 5s za to, že jen projel kolem Hamiltona a ani se ho nedotkl. Pamatuji se, jak byla žádána diskvalifikace pro Vettela v Baku, když jen drcl koly do Hamiltona aniž by vzniklo sebemenší poškození. Tady zcela úmyslně najel do Maxe v takových 150km/h, mohla z toho být hromadná kolize se zraněními a 5s je těm samým moc? 12

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak dle videa rozhodně Leclerc nebyl nějaký extrémní potížista, vytknout se mu dá leda tak to první kolo kde mohl ještě zareagovat na povel a měl na to jednu zatáčku. Chtěl mít jistotu což chápu. Pak mu potvrdili že má jet do boxů ale před koncem kola to stáhli a řekli že má zůstat venku, no a pak už na povel zajel do boxů, což už je otázka jestli to vůbec bylo ještě nutné.
[odkaz na stránku]

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

178.17.4.XXX
Šéf závodu opravdu nemá nic společného s Mes(s)im. Michael Masi komunikoval s Ferrari a následně tým s Leclercem. Takže to může znamenat - během prvního kola dostává Ferrari podnět od Masiho a hodlají Leclerca povolat do boxů na konci druhého. Z Ferrari mezitím odpadnou problematické trosky a Leclerc se nedomnívá, že je třeba zastavit. Tým ho k tomu opakovaně vyzve - pořád nechápete, že v Suzuce pilot zajíždí do boxů na konci jednoho kola a vyjíždí v kole dalším. Leclerc tam jel na konci třetího kola a když stál u mechaniků, pochopitelně už bylo kolo čtvrté. Takže žádný extra velký problém by v tom nebyl. Problém byl - jak tu opakované píšu - pouze v nedostatku razantního rozhodnutí nebo příkazu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Roman

Roman

188.175.112.XXX
Pokud vedení Ferrari slíbilo Mesimu, že na konci druhého kola LeClerka odvolá (takže ta komunikace musela probíhat během prvého a druhého kola) a on nejel a až na druhý atak Mesiho jel až ve 4tém kole, tak by měl mít asi dost velký problém, nemyslíš? Neuposlechl, ani když Mesi poprve vyžadoval kontrolu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

178.17.4.XXX
Ještě před tečkou, jestli to nařízení bude ve stylu - měl bys zajet do boxů, protože ti z křídla vlají kousky... vlastně počkej, už upadly, jak se chová auto? A Leclerc někde na úrovni vjezdu do boxů říká - auto jede bez problémů... Co si uvědomit, že jsme v plném závodním režimu a navíc komunikaci vnímáme se zpožděním? Opravdu chyběla ze strany týmu razantní výzva.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

178.17.4.XXX
Ano, než mu odpadly trosky. V té době se nacházel někde v polovině okruhu, takže - logicky - nejdřív musel k boxům dojet.
Leclerc se nejspíš domníval, že když už ty vlající komponenty po upozornění od týmu odpadly, stačí zjistit, jak auto jede a může pokračovat. Mohla to být nedůslednost a špatné vyhodnocení. Potřetí říkám, že tým měl být razantní a říci - nediskutuj a padej do boxů, nás nezajímá, jestli to auto jede nebo ne. O kolo později už to bylo jasné i Leclercovi.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama