DISKUZE K ČLÁNKU Dodatečné vyšetřování Leclerca opět mění výsledky
Události se řítí rychlostí stejnou jako vozy po okruhu v Suzuce. Sotva byl dořešen případ Vettel, dostal se na řadu Charles Leclerc - a odešel hned s dvojnásobným trestem. Výsledky tak mají už potřetí jinou podobu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dodatečné vyšetřování Leclerca opět mění výsledky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasovali 5 lidé)
13.10.2019 13:11
Tak v tomhle nemůžu až tak souhlasit. Povolali ho… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
12:49 15.10.2019 185.149.130.XXX
Musíš dát nějaký nový impulz. Tohle téma je už mrtvý. Jestli se chceš pobavit, koukni na diskuse pod závodem. Jen kdybys měl pocit, že čteš několikrát to samé, tak to není špatným viděním. Ale je možný, že se tam mohlo objevit něco nového, zablokoval jsem si další upozorňování na odpovědi.
Situs
14:36 14.10.2019 88.102.38.XXX
OK, úmyslem je u tebe vražení v Baku Vettela do Hamiltona pod SC stejným jako tady nezvládnutí jízdy Leclerca a nabourání do Maxe. V tom případě můžu jen dodat že tvé rozlišovací schopnosti jsou mizerné a nedivím se pak tvým četným hloupým závěrům
Mike17
14:01 14.10.2019 185.149.130.XXX
Jo, a ten manévr volantem, který to video rozebírá, nějak nebudeme brát v potaz. To mu asi udělalo samo. Absenci jakéhokoliv uklouznutí také ne. Proč Vettel jel ideální stopu s chybějícím přítlakem také ne. Proč asi? Odpověď je jasná, neboural Vettel, ale Leclerc. Opět, což ti nějak záhadně u něj nevadí.
K rozebírání Baku se vracet nebudu. Opět by to byly hodiny zbytgečně stráveného času. Najdi si tu diskusi. Nemám co měnit.
K rozebírání Baku se vracet nebudu. Opět by to byly hodiny zbytgečně stráveného času. Najdi si tu diskusi. Nemám co měnit.
Situs
13:25 14.10.2019 88.102.38.XXX
I Vettel tam určitě měl problém s přítlakem za Bottasem, to je v zatáčkách v F1 normální věc a za jiným autem ztrácíš přítlak. Leclerc to hloupě podcenil, jel moc rychle a následkem toho přišlo ke střetu.
Jaký přiznání úmyslu manévru máš u Vettela na mysli?
Jaký přiznání úmyslu manévru máš u Vettela na mysli?
Mike17
13:20 14.10.2019 185.149.130.XXX
Hezká výmluva. Evidentně tam Vettel neměl s přítlakem za Bottasem žádný problém. Asi lepší oddíl. Žádný náznak uklouznutí vozu.... Volant v té chvíli na chvíli, kdy měl najet do apexu, narovnal. Proč asi?
https://www.youtube.com/watch?v=HJBwLCXTmME
Myslím si o tom asi to, co ty o Vettelově vysvětlení. Vettel aspoň přiznal úmysl manévru, jen nepřiznal úmysl narazit.
https://www.youtube.com/watch?v=HJBwLCXTmME
Myslím si o tom asi to, co ty o Vettelově vysvětlení. Vettel aspoň přiznal úmysl manévru, jen nepřiznal úmysl narazit.
Situs
13:08 14.10.2019 88.102.38.XXX
Popsal že ztratil přítlak díky autu před ním, byl širší než chtěl a naboural do Maxe čímž mu zničil závod. Měl s tím lépe počítat a jel jednoduše moc rychle, to se ale neoznačuje že úmyslné najetí do Maxe.
Tehdy kdy Vettel pod SC zatočil do Hamiltona, on něco vysvětlil tak že to zatočení do něho nebyl úmysl? Řekl že tam zatočil protože ho tam nečekal nebo že se něčemu vyhýbal, nechtěně zavadil o volant, nebo z čeho jsem měl poznat že to najetí do Hamiltona nebylo úmyslné?
Tehdy kdy Vettel pod SC zatočil do Hamiltona, on něco vysvětlil tak že to zatočení do něho nebyl úmysl? Řekl že tam zatočil protože ho tam nečekal nebo že se něčemu vyhýbal, nechtěně zavadil o volant, nebo z čeho jsem měl poznat že to najetí do Hamiltona nebylo úmyslné?
Mike17
12:51 14.10.2019 185.149.130.XXX
Aha, on to nebyl úmysl. Jako, že tam Maxe jedoucího dokonce před ním neviděl? Zsae má problémy se zrakem?
Kdyby mu to ujelo, což jsi považoval za důvod k trestu ty (neměl by vůz pod kontrolou), pak by to úmysl nebyl. Tady moc dobře věděl, kdo je vedle a co se stane, když ho takto vyveze. Za mne úmyslný labilní blikanec.
Vettel tenkrát taky chybu uznal, zajímavý, že tehdy jsi omluvu nevzal a vysvětlení jsi mu něvěřil.
Kdyby mu to ujelo, což jsi považoval za důvod k trestu ty (neměl by vůz pod kontrolou), pak by to úmysl nebyl. Tady moc dobře věděl, kdo je vedle a co se stane, když ho takto vyveze. Za mne úmyslný labilní blikanec.
Vettel tenkrát taky chybu uznal, zajímavý, že tehdy jsi omluvu nevzal a vysvětlení jsi mu něvěřil.
Mike17
12:17 14.10.2019 185.149.130.XXX
Osobně si myslím, že i za Rakousko měl dostat Max trest. Nicméně obě situace nejsou stejné. MV ho sestřelil? No co mu udělal. Vytlačil ho z dráhy a lehce se dotkli koly. Poškození vozu Charlese bylo nulové, pouze ztratil zhruba 1s času. Včera vytlačil Charles svého nejbližšího konkurenta v boji o třetí flek tak, že ho vyřadil ze závodu. Sám si dojel pro 6-8 bodů. A to se vyplatí.
Mně naopak vadí, že dostal tak málo. Vettel dostal 5s za to, že jen projel kolem Hamiltona a ani se ho nedotkl. Pamatuji se, jak byla žádána diskvalifikace pro Vettela v Baku, když jen drcl koly do Hamiltona aniž by vzniklo sebemenší poškození. Tady zcela úmyslně najel do Maxe v takových 150km/h, mohla z toho být hromadná kolize se zraněními a 5s je těm samým moc?
Mně naopak vadí, že dostal tak málo. Vettel dostal 5s za to, že jen projel kolem Hamiltona a ani se ho nedotkl. Pamatuji se, jak byla žádána diskvalifikace pro Vettela v Baku, když jen drcl koly do Hamiltona aniž by vzniklo sebemenší poškození. Tady zcela úmyslně najel do Maxe v takových 150km/h, mohla z toho být hromadná kolize se zraněními a 5s je těm samým moc?
Situs
09:05 14.10.2019 88.102.38.XXX
Tak dle videa rozhodně Leclerc nebyl nějaký extrémní potížista, vytknout se mu dá leda tak to první kolo kde mohl ještě zareagovat na povel a měl na to jednu zatáčku. Chtěl mít jistotu což chápu. Pak mu potvrdili že má jet do boxů ale před koncem kola to stáhli a řekli že má zůstat venku, no a pak už na povel zajel do boxů, což už je otázka jestli to vůbec bylo ještě nutné.
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
RoBertino
16:58 13.10.2019 178.17.4.XXX
Šéf závodu opravdu nemá nic společného s Mes(s)im. Michael Masi komunikoval s Ferrari a následně tým s Leclercem. Takže to může znamenat - během prvního kola dostává Ferrari podnět od Masiho a hodlají Leclerca povolat do boxů na konci druhého. Z Ferrari mezitím odpadnou problematické trosky a Leclerc se nedomnívá, že je třeba zastavit. Tým ho k tomu opakovaně vyzve - pořád nechápete, že v Suzuce pilot zajíždí do boxů na konci jednoho kola a vyjíždí v kole dalším. Leclerc tam jel na konci třetího kola a když stál u mechaniků, pochopitelně už bylo kolo čtvrté. Takže žádný extra velký problém by v tom nebyl. Problém byl - jak tu opakované píšu - pouze v nedostatku razantního rozhodnutí nebo příkazu.
Roman
15:52 13.10.2019 188.175.112.XXX
Pokud vedení Ferrari slíbilo Mesimu, že na konci druhého kola LeClerka odvolá (takže ta komunikace musela probíhat během prvého a druhého kola) a on nejel a až na druhý atak Mesiho jel až ve 4tém kole, tak by měl mít asi dost velký problém, nemyslíš? Neuposlechl, ani když Mesi poprve vyžadoval kontrolu.
RoBertino
15:40 13.10.2019 178.17.4.XXX
Ještě před tečkou, jestli to nařízení bude ve stylu - měl bys zajet do boxů, protože ti z křídla vlají kousky... vlastně počkej, už upadly, jak se chová auto? A Leclerc někde na úrovni vjezdu do boxů říká - auto jede bez problémů... Co si uvědomit, že jsme v plném závodním režimu a navíc komunikaci vnímáme se zpožděním? Opravdu chyběla ze strany týmu razantní výzva.
RoBertino
15:36 13.10.2019 178.17.4.XXX
Ano, než mu odpadly trosky. V té době se nacházel někde v polovině okruhu, takže - logicky - nejdřív musel k boxům dojet.
Leclerc se nejspíš domníval, že když už ty vlající komponenty po upozornění od týmu odpadly, stačí zjistit, jak auto jede a může pokračovat. Mohla to být nedůslednost a špatné vyhodnocení. Potřetí říkám, že tým měl být razantní a říci - nediskutuj a padej do boxů, nás nezajímá, jestli to auto jede nebo ne. O kolo později už to bylo jasné i Leclercovi.
Leclerc se nejspíš domníval, že když už ty vlající komponenty po upozornění od týmu odpadly, stačí zjistit, jak auto jede a může pokračovat. Mohla to být nedůslednost a špatné vyhodnocení. Potřetí říkám, že tým měl být razantní a říci - nediskutuj a padej do boxů, nás nezajímá, jestli to auto jede nebo ne. O kolo později už to bylo jasné i Leclercovi.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek