DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari zajistí, aby týmová režie byla respektována, říká Leclerc po Rusku, kde ji Vettel ignoroval
Charles Leclerc nepochybuje o tom, že Ferrari zajistí, aby se oba piloti řídili týmovou režií poté, co Sebastian Vettel ve Velké ceně Ruska pokynům z boxové zídky nenaslouchal.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari zajistí, aby týmová režie byla respektována, říká Leclerc po Rusku, kde ji Vettel ignoroval
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
daaviid23
08:01 11.10.2019 90.182.169.XXX
Ferdíku, ta šaráda byla domluvená komplet.
Ono po Singapůru, kde to očividně nebylo domluvené, si mladej dupnul a domluvili se na všech variantách.
Však Vettel by vřeštěl ještě víc než Leclerc, kdyby ho chtěli jen tak upozadit.
Jinak ještě všeobecná otázka, jak dlouho má Vettel ten motor? Já jen chci posoudit jak moc ho musel Vettel vytočit aby mu tak hodně zkrátil životnost
Ono po Singapůru, kde to očividně nebylo domluvené, si mladej dupnul a domluvili se na všech variantách.
Však Vettel by vřeštěl ještě víc než Leclerc, kdyby ho chtěli jen tak upozadit.
Jinak ještě všeobecná otázka, jak dlouho má Vettel ten motor? Já jen chci posoudit jak moc ho musel Vettel vytočit aby mu tak hodně zkrátil životnost
Ferda
00:40 11.10.2019 46.47.176.XXX
Psal jsi že rádiová komunikace není problém. Pokud tam je "Vrať Leclercovi domluvenou pozici", či něco v tom smyslu, že šlo skutečně o domluvu, tak OK, byl by to podraz.
Sám Vettel se k takové domluvě moc vyjádřovat nechce. Prý by to nebylo vůči týmu správné.
A teď už dobrou. Za dvě a půl hoďky vstáváme.
Sám Vettel se k takové domluvě moc vyjádřovat nechce. Prý by to nebylo vůči týmu správné.
A teď už dobrou. Za dvě a půl hoďky vstáváme.
Situs
00:30 11.10.2019 88.102.38.XXX
Však já čekám na tu tvou skutečnou pravdu, mám jen prohlášení odsud a jiných webů kde se shodují, tak ti dávám prostor tu skutečnou pravdu objevit. Když něco dodáš jsem připraven to přehodnotit, do té doby mi to celé do sebe docela zapadá a chápu to, ty tu tápeš v tom proč to vlastně dělali. Alespoň jeden článeček podporující tvou teorii že ve Ferrari nikdo absolutně nečekal že se Leclerc nebude bránit a že Vettel půjde na první místo asi nebude viď.
Situs
00:18 11.10.2019 88.102.38.XXX
Rádiová komunikace není problém, ale to ti články odsud a odjinud nevyvrátí. Od kud máš pravou verzi že o těch ostatních píšeš že to jsou šarády? Všude se píše to co jsem sem dal já, přečti si třeba analýzu Palmera, ten taky píše jasně: „Predstava Ferrari bola taká, že Leclerc sa nebude brániť Vettelovi pri vjazde do druhej zákruty, dá mu tak absolútne najlepšiu šancu dostať sa pred Lewisa Hamiltona, ktorý štartoval z druhého miesta, a následne sa za pomoc odvďačí tým, že svojho tímového kolegu pustí pred seba,“ píše bývalý jazdec F1. Fungovalo to až do momentu, kedy mal Nemec ustúpiť.
Situs
00:00 11.10.2019 88.102.38.XXX
A ono je nějaké jiné? Kdyby nebyli domluveni tak by se Vettel o tom vůbec nebavil, ptal by se a proč ho mám pouštět a tyhle věci. A jak říkáš mrkni se na pozávodní rozhovory, i tam Binotto hned říká že Leclerc měl pomoci a pak se měli prohazovat. Koukám že nic nemáš a vaříš z vody. Vlastně nechápu oč ti jde, dozvědět se víc asi nechceš, vše jsou špatné zdroje, sám ale nic nedodáš, nijak diskusi o nějaká fakta neobohatíš, jen plkáš. Ty jsi hrozný případ.
Situs
23:47 10.10.2019 88.102.38.XXX
A proč teda v týmovém rádiu o dohodnutém prohození pozic teda mluvili a očividně všechny zúčastněné strany věděli oč jde? Ty jsi hroznej kecal. Máš teda nějaké prohlášení kde je jasné co tvrdíš? Že by se přece Leclerc jinak nebránil nedává smysl!
Ferda
23:41 10.10.2019 46.47.176.XXX
Prohození pozic se vůbec neplánovalo, protože nikdo nepředpokládal že Vettel dokáže předjet i Leclerca, ale to už jsem psal.
Když Vettel Leclerca předjel, tak se Kája ohradil, že Vettelovi pomáhal a že chce vrátit pozici zpátky. .......a šaráda nastala.
Když Vettel Leclerca předjel, tak se Kája ohradil, že Vettelovi pomáhal a že chce vrátit pozici zpátky. .......a šaráda nastala.
Situs
23:26 10.10.2019 88.102.38.XXX
A ty mluvíš o jaké jiné verzi že víš že ta je ta skutečná a tahle jen šarádová?
Tady je tomu stejně:
"Probrali jsme to a souhlasili s tím - poskytnout aerodynamický stín Sebovi a nebránit svou pozici, to Sebovi dalo výhodu, kterou měl později v závodu [Leclercovi] vrátit tím, že pozice aut prohodíme. Tak zněla dohoda.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Tady je tomu stejně:
"Probrali jsme to a souhlasili s tím - poskytnout aerodynamický stín Sebovi a nebránit svou pozici, to Sebovi dalo výhodu, kterou měl později v závodu [Leclercovi] vrátit tím, že pozice aut prohodíme. Tak zněla dohoda.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Situs
23:08 10.10.2019 88.102.38.XXX
Tak to toho dost nevíš tak se nedivím že ti to nedávalo smysl. Oni měli dopředu dohodnuté i to nebránění a následné prohození. Přečti si slova Binotta.
"Jako tým jsme samozřejmě mysleli v první řadě na vítězství, takže jsme za prioritu určili mít první a druhé místo na konci prvního kola, abychom mohli kontrolovat závod a udávat tempo. Tak se také stalo. Z prvních dvou pozic jsme kontrolovali závod a nebýt selhání techniky, jistě bychom si pozice udrželi i po tom, co by všichni absolvovali zastávku v boxech.
Takže cílem bylo první a druhé místo po startu. Jak to udělat, když máte vozy na prvním a třetím místě? Samozřejmě je třeba udržet první místo a pomoci dalšímu vozu dostat se vpřed. Dohodli jsme se, že nechceme dát aerodynamickou výhodu Hamiltonovi. Druhořadé pak bylo poskytnout aerodynamický stín Sebovi. Tak jsme se dohodli. Seb dostane stín a další výhodou bude, že proti němu (Leclerc) nebude bojovat. Pak si vozy vymění pozice. Tak to mělo být."
"Jako tým jsme samozřejmě mysleli v první řadě na vítězství, takže jsme za prioritu určili mít první a druhé místo na konci prvního kola, abychom mohli kontrolovat závod a udávat tempo. Tak se také stalo. Z prvních dvou pozic jsme kontrolovali závod a nebýt selhání techniky, jistě bychom si pozice udrželi i po tom, co by všichni absolvovali zastávku v boxech.
Takže cílem bylo první a druhé místo po startu. Jak to udělat, když máte vozy na prvním a třetím místě? Samozřejmě je třeba udržet první místo a pomoci dalšímu vozu dostat se vpřed. Dohodli jsme se, že nechceme dát aerodynamickou výhodu Hamiltonovi. Druhořadé pak bylo poskytnout aerodynamický stín Sebovi. Tak jsme se dohodli. Seb dostane stín a další výhodou bude, že proti němu (Leclerc) nebude bojovat. Pak si vozy vymění pozice. Tak to mělo být."
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek