DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes v dodávkách motorů McLarenu spatřuje i riziko

Šéf Mercedesu Toto Wolff připouští, že dohoda s McLarenem na odběr pohonných jednotek pro tovární tým představuje také určité riziko, pokud jejich nový zákazník bude odvádět dobrou práci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes v dodávkách motorů McLarenu spatřuje i riziko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 73, poslední 12.10.2019 14:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 09.10.2019 11:19
No, všichni znám rétoriku Mercedesu 18 Pokud… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 09.10.2019 14:11
Doporučuji podcast JB, kde se rozmluvil o svém… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 09.10.2019 21:47
Takže fakta v bodech : Honda rok 2015 poruchový… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • juras

      juras

      90.177.218.XXX
      Ani teď nechápeš že rozhodnutí jezdit pouze s jedním týmem (počínaje rokem 2015) bylo jednou z největších chyb McLaren - Hondy kterých se dopustili.
      Řeči o kapacitách jsou obyčejné PR...automobilka jako je Honda nepochybně kdyby chtěla...kapacity by dokázala zajistit.
      Je to obyčejná politika...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Zapoj myšlení, zjisti fakta, historii jak věci byli- je to na netu a pak diskutuj. Jsou fakta, jasně daná, jak na tom byla Honda při vstupu do F1, jaké měla možnosti a co všechno musela postavit v Anglii, nabrat zaměstnance atd aby mohla dodávat Mclarenu, testovat atd. To vůbec nebylo.....
        Jasně, třeba Mercedes když k němu chtěl Mclaren jít tak co řekl ? Rozhodli jste se pozdě, nemáme kapacitu.
        Že ji dokáží vybudovat, to fakt chápu.
        Ano více, týmů, více dat...to taky chápu, ano je to výhoda....jenže.....
        .... Honda měla tehda problém s designem motoru a tam jsou ti data víš k čemu....

        Ještě by jsi nám mohl vysvětlit Zero, v tom nemáš taky jasno......
        12

        PS: Víš jak je daleko ze Sakury na všechny okruhy ? Víš, tak ti to snad docvakne....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Sorry, ale tady ti uniká ta pointa, Honda prostě nechce, nechtěla stavět základu v Anglii, aby to měli s McLarenem spojený, chtěli jen Sakuru, nechtějí větší kapacitu, místo toho, aby platili týmu, že je používají, měli tyhle prachy navrat do vyvoje a kapacity, Honda jako společnost jasně prokazuje prvky Japonské kultury 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Potřebuješ místo v Anglii, bez toho nejde fungovat. Honda začínala v tomto od nuly. Teď zázemí v Anglii má....a co se píše , na velice slušné úrovni a prý nikdo nesype do motorů co ona, ač jasně , je to spekulace.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ještě doplním, protože Vám fakt chybí logické myšlení. V roce 2015 Honda přišla s motorem , který vyvíjela a někam vývoj posunula, zjistily že navrhovaný design je omyl, ale protože se to zjistilo až v sezóně, (dříve to nešlo) logicky museli v roce 2016 pokračovat s tím samým motorem ač vývoj pokračoval. Přesto v roce 2016, už začali hned na začátku roku, vyvíjet novej motor alá Mercedes pro rok 2017. V roce 2016, ale museli jezdit ještě s tou "mylnou" konstrukcí nebylo jiné cesty. A vy tu budete pořád mlít svoje dojmy.... 02

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.35.XXX
            No prostě se Honda nepřipravila a dělala pokus omyl, na který McLaren doplatil a Honda je teď dotčena 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Nečekali že to bude tak složité, ale co už, stalo se.....ani Mclaren nebyl 100%. Ale ono to ani moc nešlo, když se pořad jen řešilo, že to nejede....v tom se Honda zlepšila neskutečně. Jak řekl Boulier...5 let....a je to tak.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.35.XXX
                Jenže 5 let a co z toho? Dvě výhry jedna na mokru a druhá, když do té doby Mercedes jel závod na půl plynu a Ferrari se odrovnalo strategií samo .. to není až taková hezká vizitka, cosi budeme povídat, to co by dřív stačilo v pohodě, v době zmrazeného vyvoje už dnes absolutně nestačí a doplácí na to i Renault

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Honda má "smůlu" že Ferrari a Mercedes na to fakt šlapou. Mají silné protivníky. Oni se ale nevzdají, pokud budou pokračovat, budou jednou myslím hodně dobří.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            90.177.218.XXX
            Problém je že logický myšlení chybí Tobě...
            Přitom je to tak jednoduchý...Redbull je špičkovým týmem a vyhrává jak s Renaultem, tak Hondou...McLaren přesný opak.
            Copak loňská sezóna...vysvětlení?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Nechybí a piš k věci......bavíme se o motorech a ne o tom kdo jakou měl formu v daném týmu. To že RB je lepší než Mclaren je pravda, ale o tom řeč není.

              Já napsal posloupnost jak se motory Hondy vyvíjeli v čase, je to jasný jak facka , dostals nakládačku, prostě kapacitu neměli, věděli že motor je špatnej a že s ním budou muset jezdit sezónu 2016.... a ty data by byli zhola k ničemu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          90.177.218.XXX
          Víš v čem je problém? V tom že všechna skutečná fakta mluví pro mě...
          To že mít pouze jeden tým je z pohledu množství dat nepochybně byla nevýhoda je...jednoduchá matematika.
          Koncept "zero" chtěl McLaren...který měl přehnané ambice. Už jsem několikrát vysvětloval jak v historii fungoval vstup nového motoráře...a moc dobře vím že to víš moc dobře...jen nemáš dost odvahy přiznat že to Mclaren prostě pohnojil.
          Že problém nebyly jen motory Honda odhalila loňská sezóna...McLaren byl ve stínu i když měl stejný motor jako Redbull (podobně to bylo v roce 2014).
          Naopak Redbull dokázal letos s Hondou už dvakrát vyhrát...jistě není to úplně srovnatelné...ale opět...McLaren nic s Hondou nedokázal.
          Až letos pozoruju u Mclarenu změnu...za kterou patrně nejvíc stojí Seidl...a vida...McLaren se vrací k Mercedesu...opět jen důkaz o tom že McLaren od rozhodnutí spojit se s Hondou udělal spoustu chyb...a Honda díky tomu že taky neodváděla nejlepší práci to slízla a hodilo se na ní vše podstatné.
          Naprosto souhlasím že Mclaren nemohl za to že Honda nedokázala stále opakovaně postavit solidní motor...jenže chyba Mclarenu spočívá v tom že Hondě moc (nebo vlastně vůbec) nepomohl...časem si uměl jen stěžovat a házat vinu na japonce.

          PS: Pohádku o tom jak automobilka Honda nedokáže zvýšit kapacity na dodávky motorů dvoum týmům si nech pro svoje děti...jestli s tím nepočítali v prvním roce (ovšem opět v tom hraje roli to že McLaren chtěl exkluzivitu), pak na druhý rok ty kapacity mít mohli...je to jen otázka priorit. Jenže priorita byla exkluzivita Mclarenu...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Ó je jablka a hrušky..... 12 Musíš to psát v čase , zjistit si ty fakta, kdy RB žádal, jak na tom Honda byla. Atd... a když první motor 2015 byl špatnej a to i konstrukčně že neměl potenciál, tak jsou dva roky v pytli. chápeš to?
            Tak ty skutečná fakta dolož, zatím jen pišeš svoje myšlenky.
            Každý rok je monopost jiný, nelze takto argumentovat....

            Takže první rok, špatná konstrukce, moc to nefunguje....druhý rok, opět špatná kontrukce ( nešlo to jinak) , motor již funguje, ale nemá potenciál.
            Rok 2017, nový motor s potenciálem, ale je slabší na začátku roku než ten z konce roku 2016. No co tam máš dál.... 12

            To že nebyl Mclaren dokonalej, nerozporuji, ani dokonalej být nemohl....podívej na Marka jak skuhral že se Gasly vysekal v testech a ono nedokočili testy. Co měl tehdy Mclaren? 300 x hůře...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    212.96.178.XXX
    Hehe, tak skoda, ze jim to "trvalo" tolik let na to prijit a odmitli dat sve pohnne jednotky RedBullu, kdyz tak Wolf touzi po nejakem objektivnim srovnani, jak si jejich vuz stoji oproti jinym dobrym, tymum se stejnym motorem 13

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Doporučuji podcast JB, kde se rozmluvil o svém titulu, kariéře, srovnání týmových kolegů, kde řekl, že Ham byl sice rychlejší, ale nejsilnější byl ALonso a to ve všech oblastech, to pak není divu, že Vettel není schopne ani dorovnat Alonsovi výkony ve Ferrari natož je překonat 13

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    No, všichni znám rétoriku Mercedesu 18

    Pokud si ve skutečnosti myslí, že je daný subjekt nemůže ohrozit, tak ho vychvaluji a jakože se bojí jeho konkurence.
    Pokud si doopravdy myslí, že je daný subjekt může ohrozit nebo dokonce už ohrožuje, tak začnou brečet a ukazovat kde všude podvádí, viz Ferrari vloni a letos po letní pauze 11

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama