DISKUZE K ČLÁNKU "Ztracená příležitost," lituje Renault rozchodu s McLarenem. Abiteboul vysvětluje, v čem byl problém

Šéf Renaultu Cyril Abiteboul lituje rozchodu s McLarenem, kterému dodával pohonné jednotky. Společně mohli být silnější, vnímá to ze své strany jako promarněnou příležitost. Kde se stala chyba?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ztracená příležitost," lituje Renault rozchodu s McLarenem. Abiteboul vysvětluje, v čem byl problém

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 12.10.2019 19:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 08.10.2019 16:54
To, že s tím Alonso bojoval o titul, neznamená,… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 09.10.2019 08:53
Jsem rád, že ti zase praská žilka kvůli Alonsovi,… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 09.10.2019 16:24
Ta poslední věta, ta je přesně o tobě, rozhodně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Nevím o tom, že bych tohle psal. Měl své výhody i nevýhody. Ale že byl nejlepší, o tom se dá dost pochybovat. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Pochybovat o tom můžeš, ale byl. Protože výsledky mluví za vše a žádná jiná PJ ve V8 érě nedosáhla tolika vítězství jako Renault. (roky 2006 - 2013). V10 éra na tom byla podobně, tam byli dominantní taktéž hlavně u Renaultu a u Ferrari - roky 1989 - 2005).

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      217.170.105.XXX
                      Hmm, až na to, že kdyby měl RB v těch letech jinýho dodavatele, měl by Renault za celou tu dobu titul pouze 1. A ten taky získali díky jiné součástce, než byl motor. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Adi

                        Adi

                        81.19.11.XXX
                        Kdyby měl RB v letech 2010 - 2013 jiného dodavatele, neměl by tovární podporu a je klidně možné, že by se jim na horké foukání ostatní výrobci vyprdli, protože pro ně by byl na prvním místě vždy vlastní tým (Ferrari), či tovární tým (McLaren - Mercedes). Tovární podporu by asi získali i u Cosworthu, ale ruku na srdce, to není Renault. Takže nehrajme na kdyby, RB to dokázal spolu s Renaultem a tak to již navždy bude stát ve statistikách. Takže nejúspěšnější = nejlepší, tak tomu vždy bylo.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          217.170.105.XXX
                          Hádej, kdo první přišel s foukáním. Brawn. Nejezdili s Renaultem a nebyli ani továrním týmem Mercedesu. Byli v tom lepší, než RB. Tohle máš hodně na vodě. 03
                          A pokud jde o statistiky, je v nich RB. Jestli by měl bez Renaultu titulů víc, nebo míň, se můžeme hádat do nekonečna. Oboje je stejně možné.
                          03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Adi

                            Adi

                            95.82.135.XXX
                            Tak to mas draku hooodě popletené. Brown přišel s viceprvkovym difuzorem, který byl v cca polovině sezóny zakázán a Brawn šel výkonnostně dolu. RB byl tehdy jediný, kdo jim jakžtakž konkuroval s jednoduchým dofuzorem. Horké foukani pomoci zpozdeneho zapalování je produkt spolupráce RB a Renaultu. Btw stejně řešení jako Brawn chtěl v r. 2009 nasadit i Renault, ale bylo jim to zakázáno. Podobný difuzor měla i Toyota a byl to pro ne nejlepší start do sezóny. Po zákazu šli úplně do vis kam. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              88.102.38.XXX
                              Tak tak 01 Ono nedávno jsem četl od někoho z RedBullu že tehdy byl Renault z motorářů nejodvážnější a aktivně spolupracovali jak z toho dostat co nejvíc a vycházeli vstříc jejich požadavkům. Tuto spolupráci a vliv na výsledky bych vůbec nebagatelizoval, naopak.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Můj názor - McLaren má lepší káru a proč dávat svá data nejbližší konkurenci. Mercedes data jiných týmů nepotřebuje, dá jim PJ a tečka. Oba spokojení... Pokud by Rencek držel hubu a nechtěl po McLarenu nic víc, než odběr PJ, mohl aspoň vydělávat, když už nebudou informace. Tak nemá ani jedno.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    95.143.138.XXX
    Racing Point má smlouvu na jak dlouho u Mercedesu? Aby nabyli odkázání jenom na Renault.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    78.102.70.XXX
    Nebude to dlouho trvat a Renault začne za Hondou výrazně zaostávat, a nejen výkonem, ale i spolehlivostí. Jsou-li dneska dejme tomu na stejné úrovni, Hondě na to stačilo méně času nežli frantíkům.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Rencek je kvalitou produktu blíže Mercedesu než Honda Renaultu 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mac_

        Mac_

        78.102.70.XXX
        No, vážně bych byl rád, aby to tak bylo, ale nemám ten pocit. Honda evidentně nabrala vyšší tempo vývoje než Renault.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Abiteboul: How dare you! 14

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Kdy Ferrari začne dávat své podvodné PJ i svým zákazníkům? 14

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Už je dávno mají, chce to jen číst. Teď už jim jen dokázat ten podvod. 12

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Ne nemají, stačí jen číst, však Honda s RB už plakali u FIA, že zrovna ty to nevíš 18

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ano, "plakali" u FIA na MOTORY Ferrari. Ty často dostanou zákaznícké týmy ještě dřív, než továrna. Aby si je otestovali, než to sami risknou. Že zrovna ty sis toho ještě nevšiml.... 12

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              No vidíš, ale verzi co má Ferrari od Monzy, má jen KR protože an Monze startoval z boxů a měnil PJ, Govinazii a oba Haasy mají furt tu starší verzi, ono stačí číst, ale chápu, to ty neumíš

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                To je záležitost týmů, kdy zkousnou penalizaci. Když má ten motor Kimi, tak ten motor má tedy zákaznický tým. Takže děkuji, že sis dal přes čumák sám. 12

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  89.24.35.XXX
                  No, to není na týmech, když jim to dají jen ve chvíli, když to nasadí samotné Ferrari a to ještě ten zíkazník musí nuceně menit motor ... Miku už se prober jsi fakt mimo jako vždy

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama