DISKUZE K ČLÁNKU "Ztracená příležitost," lituje Renault rozchodu s McLarenem. Abiteboul vysvětluje, v čem byl problém
Šéf Renaultu Cyril Abiteboul lituje rozchodu s McLarenem, kterému dodával pohonné jednotky. Společně mohli být silnější, vnímá to ze své strany jako promarněnou příležitost. Kde se stala chyba?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ztracená příležitost," lituje Renault rozchodu s McLarenem. Abiteboul vysvětluje, v čem byl problém
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 4 lidé)
09.10.2019 16:24
Ta poslední věta, ta je přesně o tobě, rozhodně… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Adi
14:09 10.10.2019 81.19.11.XXXPochybovat o tom můžeš, ale byl. Protože výsledky mluví za vše a žádná jiná PJ ve V8 érě nedosáhla tolika vítězství jako Renault. (roky 2006 - 2013). V10 éra na tom byla podobně, tam byli dominantní taktéž hlavně u Renaultu a u Ferrari - roky 1989 - 2005).-
-
Adi
15:53 10.10.2019 81.19.11.XXXKdyby měl RB v letech 2010 - 2013 jiného dodavatele, neměl by tovární podporu a je klidně možné, že by se jim na horké foukání ostatní výrobci vyprdli, protože pro ně by byl na prvním místě vždy vlastní tým (Ferrari), či tovární tým (McLaren - Mercedes). Tovární podporu by asi získali i u Cosworthu, ale ruku na srdce, to není Renault. Takže nehrajme na kdyby, RB to dokázal spolu s Renaultem a tak to již navždy bude stát ve statistikách. Takže nejúspěšnější = nejlepší, tak tomu vždy bylo.-
Mike17
18:05 10.10.2019 217.170.105.XXXHádej, kdo první přišel s foukáním. Brawn. Nejezdili s Renaultem a nebyli ani továrním týmem Mercedesu. Byli v tom lepší, než RB. Tohle máš hodně na vodě.
A pokud jde o statistiky, je v nich RB. Jestli by měl bez Renaultu titulů víc, nebo míň, se můžeme hádat do nekonečna. Oboje je stejně možné.
-
Adi
19:32 10.10.2019 95.82.135.XXXTak to mas draku hooodě popletené. Brown přišel s viceprvkovym difuzorem, který byl v cca polovině sezóny zakázán a Brawn šel výkonnostně dolu. RB byl tehdy jediný, kdo jim jakžtakž konkuroval s jednoduchým dofuzorem. Horké foukani pomoci zpozdeneho zapalování je produkt spolupráce RB a Renaultu. Btw stejně řešení jako Brawn chtěl v r. 2009 nasadit i Renault, ale bylo jim to zakázáno. Podobný difuzor měla i Toyota a byl to pro ne nejlepší start do sezóny. Po zákazu šli úplně do vis kam.-
Situs
19:24 12.10.2019 88.102.38.XXXTak tak Ono nedávno jsem četl od někoho z RedBullu že tehdy byl Renault z motorářů nejodvážnější a aktivně spolupracovali jak z toho dostat co nejvíc a vycházeli vstříc jejich požadavkům. Tuto spolupráci a vliv na výsledky bych vůbec nebagatelizoval, naopak.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jirka_1
14:48 08.10.2019 217.30.64.XXXMůj názor - McLaren má lepší káru a proč dávat svá data nejbližší konkurenci. Mercedes data jiných týmů nepotřebuje, dá jim PJ a tečka. Oba spokojení... Pokud by Rencek držel hubu a nechtěl po McLarenu nic víc, než odběr PJ, mohl aspoň vydělávat, když už nebudou informace. Tak nemá ani jedno. -
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek