DISKUZE K ČLÁNKU McLaren se po Monze musí dát dohromady. Jak hodnotí poslední verzi motoru Renault?

McLaren v posledních dvou závodech kvůli technickým problémům zbytečně zahodil spoustu bodů, jeho náskok v šampionátu poklesl. Jeho šéf Andreas Seidl hovoří o nutnosti dát se dohromady, zároveň hodnotí poslední (C) specifikaci pohonné jednotky Renaultu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren se po Monze musí dát dohromady. Jak hodnotí poslední verzi motoru Renault?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 13.09.2019 22:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 12.09.2019 11:52
Samozřejmě je to podvod! Jak jinak by bylo možné,… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2019 10:55
Ale projekt na 2021 začne běžet ještě letos, když… »
» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2019 13:21
Přesně, Lojzek je starý lišák který ví jak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.237.XXX
Jolyon se kasá, ale chtěl bych ho vidět jako komisaře na Monze jak dává trest vedoucímu závodníkovi ve Ferrari 18
Některé věci je lepší prostě nedělat 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
heh, mínus a vysvětlení nikde.... 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A píšu že ne? Píšu že spěchají na auto 2020, protože zarověň 2021 a čím dříve ukončí 2020, tím lépe. Na to se klade důraz....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Když jsme u těch off topiců.
Jolyon Palmer, místními oblíbený expert, řekl, že Leclerc měl dostat trest. Vytlačování během brzdění je nebezpečné a hlavně zakázané! Za identický manévr dostal vloni Max pentli. Leclerca netrestali jen protože to je jezdec Ferrari a vedl GP Itálie.

Co vy na tato zajímavá slova? 14

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Souhlasím, Binnoto to podělal 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Myslím to jak zvyšovali tlak až to někdo neustál 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Myslíš to, jak se veřejně ztrapnili, protože řvali jako blázen ale nic se nenašlo? 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dokugan

Dokugan

77.236.208.XXX
Osobně bych si spíš vsadil na první variantu, že získávají víc výkonu z baterie nějakým způsobem. To by rovněž vysvětlovalo, proč je jejich výhoda vidět především v kvalifikaci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
V tabulce není, myslím že kdyby bylo Ferrari pro Mercedes hrozbou viděli by jsme jiný příběh o tom jak by po tom Mercedes šel. Něco jako bylo loni. Za mě to smrdí hlavně z toho důvodu že jejich zákazníci Ferrari to nemají.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Samozřejmě je to podvod! Jak jinak by bylo možné, že je někdo lepší jak Mercedes, že? 18

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Doporučuji si přečíst co o tom píše Schmidt u AMuSu, jsou prý jen 2 možnosti jak to dělají, a obě jsou podvod. Buď Ferrari dokáže získat zpět více než povolených 120 kw z baterie, nebo v pomalých zatáčkách dokáže shromažďovat palivo za průtokoměr a po té ho využívat na rovince. Nejsou prý žádné jiné možnosti.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Něco pro Situse:
Rosberk říká, že RB a Mercedes říkají, že velký výkon motoru Ferrari není v pořádku a stojí za ním nekalé triky.
Co ty na to jako odborník na Ferrari říkáš? 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Ale projekt na 2021 začne běžet ještě letos, když se zveřejní pravidla, poběží dva projekty najednou

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ono je to "bohužel" logické, nejde jen o peníze, ale jde o čas, zdroje. Tu prioritu na přiští rok ale je to potřeba upřesnit!!! Jsem si zcela jist, že chtějí mít auto na přiští rok hotové co nejdříve a neočekávejme zázrak, protože budou potřeba ještě mnohem dříve než letos přepnout na rok 2021. Tam já "vidím" zcela zásadní prioritu a jsou to spojené nádoby. IMHO jsou smířeni s 4-5 místem. To je jediná priorita....

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Poslední závody se nepovedly ale rychlost nebyla špatná (hlavně Norris ve SPA). Zbývá posledních 7 závodů a zejména proti Renaultu jsme si to zkomplikovali, ale nejsme beze zbraní. Bude fajn to 4 místo v šampionátu udržet, ale i sám Seidl se nechal slyšet že to nebude mít prioritu před vývojem na příští rok.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Co jsem četl, tak spec. C má větší výkon,(do 10HP) je ale prý lehce na úkor MGU-H. Takže na některé tratě, je lepší specifikace B.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Myslím že poslední neúspěchy jsou kombinací nespolehlivosti motoru a smůly.
Jestli jim motory vydrží, tak mají výkonnost na to zůstat s přehledem na 4. místě,
... ikdyž už se soustředí na káru na příští rok.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama