DISKUZE K ČLÁNKU McLaren se po Monze musí dát dohromady. Jak hodnotí poslední verzi motoru Renault?
McLaren v posledních dvou závodech kvůli technickým problémům zbytečně zahodil spoustu bodů, jeho náskok v šampionátu poklesl. Jeho šéf Andreas Seidl hovoří o nutnosti dát se dohromady, zároveň hodnotí poslední (C) specifikaci pohonné jednotky Renaultu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren se po Monze musí dát dohromady. Jak hodnotí poslední verzi motoru Renault?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovali 3 lidé)
12.09.2019 11:52
Samozřejmě je to podvod! Jak jinak by bylo možné,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Miroslav D.
13:19 12.09.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mansell_fan
13:09 12.09.2019 37.188.237.XXX
Jolyon se kasá, ale chtěl bych ho vidět jako komisaře na Monze jak dává trest vedoucímu závodníkovi ve Ferrari
Některé věci je lepší prostě nedělat
Některé věci je lepší prostě nedělat
daaviid23
12:53 12.09.2019 90.182.169.XXX
Když jsme u těch off topiců.
Jolyon Palmer, místními oblíbený expert, řekl, že Leclerc měl dostat trest. Vytlačování během brzdění je nebezpečné a hlavně zakázané! Za identický manévr dostal vloni Max pentli. Leclerca netrestali jen protože to je jezdec Ferrari a vedl GP Itálie.
Co vy na tato zajímavá slova?
Jolyon Palmer, místními oblíbený expert, řekl, že Leclerc měl dostat trest. Vytlačování během brzdění je nebezpečné a hlavně zakázané! Za identický manévr dostal vloni Max pentli. Leclerca netrestali jen protože to je jezdec Ferrari a vedl GP Itálie.
Co vy na tato zajímavá slova?
Situs
11:48 12.09.2019 88.102.38.XXX
Doporučuji si přečíst co o tom píše Schmidt u AMuSu, jsou prý jen 2 možnosti jak to dělají, a obě jsou podvod. Buď Ferrari dokáže získat zpět více než povolených 120 kw z baterie, nebo v pomalých zatáčkách dokáže shromažďovat palivo za průtokoměr a po té ho využívat na rovince. Nejsou prý žádné jiné možnosti.
GRAHAM
10:15 12.09.2019 77.236.218.XXX
Ono je to "bohužel" logické, nejde jen o peníze, ale jde o čas, zdroje. Tu prioritu na přiští rok ale je to potřeba upřesnit!!! Jsem si zcela jist, že chtějí mít auto na přiští rok hotové co nejdříve a neočekávejme zázrak, protože budou potřeba ještě mnohem dříve než letos přepnout na rok 2021. Tam já "vidím" zcela zásadní prioritu a jsou to spojené nádoby. IMHO jsou smířeni s 4-5 místem. To je jediná priorita....
Situs
09:05 12.09.2019 88.102.38.XXX
Poslední závody se nepovedly ale rychlost nebyla špatná (hlavně Norris ve SPA). Zbývá posledních 7 závodů a zejména proti Renaultu jsme si to zkomplikovali, ale nejsme beze zbraní. Bude fajn to 4 místo v šampionátu udržet, ale i sám Seidl se nechal slyšet že to nebude mít prioritu před vývojem na příští rok.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek