DISKUZE K ČLÁNKU Chystá se nový tým. Kolikrát už jsme to slyšeli?

Startovní pole už několik let zažívá standardně nejnižší počet účastníků - myšleno pravidelně obsazovaný startovní rošt. V minulosti proběhly několikrát snahy zvýšit toto číslo, ale "nabobtnání" F1 na čtyřiadvacet či šestadvacet místo pohořelo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chystá se nový tým. Kolikrát už jsme to slyšeli?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 29.08.2019 19:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 27.08.2019 13:54
Porazit Mercedes je už více než Ferrari. 13 »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 27.08.2019 15:37
Ideální by bylo, kdyby Ferrari byly odebrány… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 27.08.2019 17:31
Když už jsme u Porsche. Oktanové řady boužel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Zix.

    Zix.

    78.102.247.XXX
    Tohle je problém už hromadu let, přitom stačilo málo - od roku 2010 pomoci všem tehdejším novým týmům a dávat peníze všem, tedy i jim. Není asi náhoda, že všechny 3 brzo zmizeli a několikrát změnili majitele nebo min. jméno. Jenže tehdy to ještě vedl blbec Ecclestone a snad by nový majitel byl v tomto chytřejší.

    Co se týče toho jak do F1 vstoupit ukázal krásně Haas, kterýmu hodně pomohla spolupráce s Ferrari a neztráceli zbytečně tím, že bojovali sami bez pomoci. 01

    Jinak souhlasím s tím, aby top týme nedostávali hromadu peněz jen za účast - je potom docela těžký jim konkurovat a logicky to nový týmy musí odradit, když vidí kolik by do toho museli nacpat aby neskončili někde ve středu pole.
    A když někdo tvrdí, že by to bez Ferrari nebo nějakýho nešlo, tak podle mě to sou jen kecy. Ano první roky by to byl šok a všude by se o tom psalo, ale po pár letech by se vrátilo vše do normálu a Ferrari by skončilo ve vzpomínkách jako jiný legendární týmy bez kterých to jde.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Triper

    Triper

    88.100.190.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    37.188.169.XXX
    řekl bych, že týmů ( pokusů ) bylo minimálně 30 a těch, kteří odjeli pár závodů bylo asi taky tak. je otázkou, jak počítat týmy, které šly z ruky do ruky? byl to "platný" pokus, nebo kontinuálně pokračují, třebaže pod jiným jménem? 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      178.17.4.XXX
      Máš pravdu, Tome, že těch provázaných subjektů je opravdu neúrekom, ako vravia naši bratia. Ovšem i tak bys musel hodně přitlačit. Mimochodem těch, co odjeli pár závodů, taky není zrovna málo. Jen v prvním díle Formule 1 bez šance je jich šestnáct a to jde jen o období do roku 1975.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ono se není čemu divit, když do závodu mohl dostat jezdec ve voze F3, když zvládl předkvalifikaci.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Když už jsme u Porsche. Oktanové řady boužel opustil Ferdinand Piëch. Vnuk jiného Ferdinanda, který Ignáce Šustalu okradl zhruba o 520 patentů. RIP.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ideální by bylo, kdyby Ferrari byly odebrány veškeré extra bonusy. Automobilky by se stáhly a dodávaly by pouze motory.
    Teprve pak by byla šance dostat do F1 dostatečný počet týmů.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Mám skromné přání- Porsche.....
    Jinak upřimně tyhle mikro týmy odsouzené předem k zániku jsou k ničemu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    46.135.84.XXX
    F1 potrebuje alespon 24 vozu, aledoted to brzdilo prerozdelovani financi. Kdo by do toho sel, kdyz jedenacty tym nedostane temer nic ... snad od roku 2021 bude prerozdelovani lepsi a bude myslet i na pripadne novacky.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak já si tipnu třeba 40x 12.

    V každém případě doufám ve vážný zájem nových týmů v krátkodobém až střednědobém výhledu, bez ohledu na Panthera Team Asia F1. A ne jen na principu spolupráce jako HAAS. Ale asi jsem snílek.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Chtělo by to mód Porsche, Volkswagen, BMW ..... ostatní je jen křoví. Což je taky potřeba, ale .....však víš.

      Jinak mne bude stačit, když bude další tým v TOP 3. Mclaren. Kdo vypadne, nevím....ale stane se to. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Čekáš že někdo ze současných TOP 3 vypadne definitivně z F1 nebo jen výkonnostně?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Obojí je možné. Podívej na finanční výsledky Mercedesu. Ti mohou odejít....zase na druhou stranu, motory by asi dělali dál. Ale taky chtějí motory "zamrazit". I to o něčem svědčí. Šušká se že Mclaren přejde na motory Mercedes.

          No kdo může vypadnout z TOP3, je Ferrari.Śance je malá, ale je - ( ne že bych to vyloženě chtěl)
          Na druhou stranu, je větší šance že Mclaren se dopředu jen tak nedostane. Uvidíme....
          To samé Honda, kdo ví zda zůstanou....
          Renault ten se taky k ničemu nezavázal, ten imho v předu jen tak nebude.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama