DISKUZE K ČLÁNKU McLaren odstraňuje slabiny, výkon na své nejslabší trati ho před pauzou hodně povzbudil

McLaren první část sezóny zakončil v Maďarsku velmi slibným výkonem, která je pro tým velkým povzbuzením. Proč, to rozebírá jeho šéf Andreas Seidl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren odstraňuje slabiny, výkon na své nejslabší trati ho před pauzou hodně povzbudil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 17.08.2019 23:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 07.08.2019 13:17
Nechval den před večerem..... 12 Ćtvrté místo… »
» Fanda.LH (Hlasovali 2 lidé) 09.08.2019 07:51
Spokojený asi není, ale tj. jako dívat se na ex,… »
» Fanda.LH (Hlasovali 2 lidé) 09.08.2019 10:15
Pointa je stejná, jejich vztah nefungoval, proto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    McLaren jde full do Indy 11 Sice se musel zbavit Hondy, což mě trochu mrzí že nedokázali najít společnou řeč, ale tak to je a ještě to bude chtít čas. V každém případě za mě super že tam bude, fandíme 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Čtrvrté místo. Hurá jupí sláva. Když chcete získat titul, tak musíte dělat věci jinak.
    No nevím jestli je McL spokojený, když se musí dívat jak RB s Hondou dojíždí na bedně a další progres je více než reálný.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Spokojený asi není, ale tj. jako dívat se na ex, se kterou to bylo příšerný, a žárlit na toho s kým ji to funguje... Prostě kravina...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Tak já říkal pořád, že McLarenu dělají problémy vyloženě pomalé zatáčky a středně rychlé až rychle tak úplně ne, je fajn, že se takhel zvedají a ukazují že koncept přídla Ferrari něco do sebe má, když s tím umí pracovat. Je dobrý, že už teď jedou auto na příští rok a letošek přestanou vyvijet v chvíli, kdy zveřejní pravidla na 2021 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Důležité je, že zvládli změnu přední nápravy, kde byl zakopaný pes v loňském roce. Zbytek je běh na dlouhou trať a hlavně TOP 3 je hodně šikovná a má zdroje. To bude asi na delší horizont se vrátit na přední místa.

      Otázkou je, zda zůstanou u Renaultu. Já pořád věřím, že Renault bude mít hodně dobrý motor a nebylo by dobré, kdyby myslím pro F1, kdyby Renault dostal nějaký slabý tým místo Mclarenu. Na druhou stranu motor Mercedes by byl taková velká jistota. To nelze popřít.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • shazec

        shazec

        89.203.142.XXX
        Za mne tedy raději motor Renault než Mercedes. Je pravděpodobné, že ty rozdíly mezi motory se budou dál smývat a za chvíli na tom budou +- všichni stejně jako to bylo za éry V8. Problém v Mercedesu je ten, že mají vlastní top tým, který bude dále vyhrávat a bojovat proti motoru který je šitý na míru jinému týmu je sebevražda. Naopak Renault se sice snaží, ale moc jim to nejde a pokud brzy neudělají nějaký pokrok, tak se mohou (opět) stáhnout a zůstat jen jako dodavatel motorů což by z Mclarenu mohlo udělat jejich tovární tým.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.242.XXX
          Renault chce napumpovat další peníze na 2021 ..

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ano Mercedes má TOP tým....jenže oni zřejmě v F1 nebudou na věky. Teď mají zrovna problémy s odbytem, jsou v mínusu, ( tento rok) A pak se může stát cokoli. Taky určitě nejsou nadšeni co předvádí s jejich motorem Williams. Vím jsou to jen dohady, ale může se stát cokoli.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Mercedesu to taky dlouho nešlo, než z toho udělali ten top tým... Tahle situace je neřešitelná....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Bodově je 4 místo jasné až dominující. Výkonnostně bych nás celkově taky dal na 4 místo s tím že ne vždy tomu tak je, pořád jsme v mixu středu pole kde je to velmi nahuštěné a zaručeného tak nemáme nic. Maďarsko bylo fajn a přítlakem jsem nečekal že na tom budeme až tak slušně, jen Kimi na Alfě nám sekundoval. Více se teď nedá čekat, takže určitě spokojenost. Otázkou je co teď, budu snít že McLaren pracuje na nějakých chytrých věcech a upgrady budou fungovat, budu doufat v ukrajování náskoku lídrů. Je mi však jasné že hlavní priorita a naděje bude v nových pravidlech od roku 2021.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      TOP 3 imho nebude dosažitelná ani za rok. Ono ani nemá cenu vyhazovat prachy oknem....Mclaren se bude stabilizovat imho dlouhodobě a ani v roce 2021, to nemusí být tým co bojuje na špici. Tam je ještě hodně práce....

      Apropo, tuší se jaká bude změna v motorech ? ( vím že ERS bude stejné, včetně MGU-H ) Ale co otáčky, více paliva a další věci............nebo nechají mód současných motorů beze změn?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Letos jsme stáhli přes procento a příští rok by se to muselo zopakovat aby jsme mohli bojovat občas s ostatními jezdci z TOP 3 jako letos s Gaslym na RedBullu 11 Nepočítám s tím, ale snění je dovoleno 03

        Motory nevím, mluvilo se o navýšení otáček, více paliva, větší průtok, ale jak to skutečně bude to si počítám budeme muset počkat do zveřejnění nových pravidel.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ok 1%, jenže vloni bylo skoro dno.....ale jinak, jasně, jsem moc rád že je to aspoň takhle. Počítal jsem s tím.....když vidím co prožívá renault, není si na co stěžovat. Snad se zvednou. TOP 5 by bylo super.... 01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jj, snad se bude Mclaren zlepšovat a středu pole poodskočí, ač letos asi už do toho novinky moc sypat nebudou, takže těžko říci. Ostatní ti "slabší" na tom budou podobně.Pravidla se nemění, takže přiští rok se bude opět cílit na 4 místo. Ty tři v TOP dohnat nelze. Taky se určitě budou přiští rok testovat nějaké( dle pravidel) m díly pro rok 2021. Na zadku monopostu prý s tím už Mclaren laboruje.

    Taky jsem někde četl, ale nevím co je na tom pravdy, že SPEC B Renultu má nějak=y problém a musí prý kapku tlumit motor. Opravená spec A je prý OK. Proto prý SPEC 3 přichazí dříve, než bylo plánováno.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Super! 01
    Na McLarenu je snad vše pozitivní .... postavili velmi slušné auto, důležité je že se jim ho daří výborně vylepšovat a taky vychytávat slabé stránky (viz. pomalé zatáčky), dělají taky většinou správné rozhodnutí na trati, a nakonec i piloti odvádějí skvělou práci!
    Jen bych nesouhlasil s větou v článku ohledně boje o čtvrté místo, jelikož myslím že toto místo už mají skoro jasné! Teď je za úkol stahovat ztrátu na top 3 týmy. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Nechval den před večerem..... 12 Ćtvrté místo vypadá jistě, ale jen vypadá. Hodně se může změnit....

      Vše pozitivní není. Ztráta na TOP 3 v rychlosti je větší, než by měla být. Nebo snad dostávat v závodě kolo je OK? Samozřejmě není....

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama