DISKUZE K ČLÁNKU McLaren odstraňuje slabiny, výkon na své nejslabší trati ho před pauzou hodně povzbudil
McLaren první část sezóny zakončil v Maďarsku velmi slibným výkonem, která je pro tým velkým povzbuzením. Proč, to rozebírá jeho šéf Andreas Seidl.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren odstraňuje slabiny, výkon na své nejslabší trati ho před pauzou hodně povzbudil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
23:35 08.08.2019 90.176.154.XXX
Grahame, hlavu vzhůru. Jsou tam, kam se chtěli pasovat loni. Je to o rok později, ale lepší než nic, ne?
Letos jim to opět přeji. Jak odešel ten trochu Brojler, celá ta organizace je zase sympatická. Méně hloupých prohlášení, o to více silných výsledků. Navíc 2x 5. místo je paráda. Velká trojka zaváhá a jsou dostatečně blízko, aby pobrali nabídnuté pozice.
Letos jim to opět přeji. Jak odešel ten trochu Brojler, celá ta organizace je zase sympatická. Méně hloupých prohlášení, o to více silných výsledků. Navíc 2x 5. místo je paráda. Velká trojka zaváhá a jsou dostatečně blízko, aby pobrali nabídnuté pozice.
GRAHAM
22:02 07.08.2019 77.236.218.XXX
Ano Mercedes má TOP tým....jenže oni zřejmě v F1 nebudou na věky. Teď mají zrovna problémy s odbytem, jsou v mínusu, ( tento rok) A pak se může stát cokoli. Taky určitě nejsou nadšeni co předvádí s jejich motorem Williams. Vím jsou to jen dohady, ale může se stát cokoli.
shazec
20:42 07.08.2019 89.203.142.XXX
Za mne tedy raději motor Renault než Mercedes. Je pravděpodobné, že ty rozdíly mezi motory se budou dál smývat a za chvíli na tom budou +- všichni stejně jako to bylo za éry V8. Problém v Mercedesu je ten, že mají vlastní top tým, který bude dále vyhrávat a bojovat proti motoru který je šitý na míru jinému týmu je sebevražda. Naopak Renault se sice snaží, ale moc jim to nejde a pokud brzy neudělají nějaký pokrok, tak se mohou (opět) stáhnout a zůstat jen jako dodavatel motorů což by z Mclarenu mohlo udělat jejich tovární tým.
GRAHAM
18:54 07.08.2019 77.236.218.XXX
Důležité je, že zvládli změnu přední nápravy, kde byl zakopaný pes v loňském roce. Zbytek je běh na dlouhou trať a hlavně TOP 3 je hodně šikovná a má zdroje. To bude asi na delší horizont se vrátit na přední místa.
Otázkou je, zda zůstanou u Renaultu. Já pořád věřím, že Renault bude mít hodně dobrý motor a nebylo by dobré, kdyby myslím pro F1, kdyby Renault dostal nějaký slabý tým místo Mclarenu. Na druhou stranu motor Mercedes by byl taková velká jistota. To nelze popřít.
Otázkou je, zda zůstanou u Renaultu. Já pořád věřím, že Renault bude mít hodně dobrý motor a nebylo by dobré, kdyby myslím pro F1, kdyby Renault dostal nějaký slabý tým místo Mclarenu. Na druhou stranu motor Mercedes by byl taková velká jistota. To nelze popřít.
HellHogr
18:13 07.08.2019 86.49.242.XXX
Tak já říkal pořád, že McLarenu dělají problémy vyloženě pomalé zatáčky a středně rychlé až rychle tak úplně ne, je fajn, že se takhel zvedají a ukazují že koncept přídla Ferrari něco do sebe má, když s tím umí pracovat. Je dobrý, že už teď jedou auto na příští rok a letošek přestanou vyvijet v chvíli, kdy zveřejní pravidla na 2021
GRAHAM
16:37 07.08.2019 77.236.218.XXX
Vlastní motory je finanční nesmysl. Ty současné má na mysli....v minulosti nežiji, bylo vyhlášeno, že Mclaren by se měl vrátit na špičku. Vím že ne hned....přesto je ale potřeba konstatovat, jak se věci mají a ne že je vše ružové. Jak Mclaren nekritizuji, jen konstatuji fakta. Chápu tě, koukáš na to jinak. Neberu ti to. Ano, stavba tunelu je v pořadku, otazkou je , jak dlouho se bude tunel akceptovat a je možné, že ho týmy budou moci používat hodně omezeně. Takže "zasadní" výhodou to být nemusí. Maclaren má však i jiné aktivity, takže se využije i jinak a pak, mohou ho pronajímat. Tohle je a bude dobrá investice.
Konkurovat TOP3 zatím nepůjde , možná až po roce 2021 a to určitě ne hned. Uvidí se....
Konkurovat TOP3 zatím nepůjde , možná až po roce 2021 a to určitě ne hned. Uvidí se....
Kaša
16:09 07.08.2019 82.142.123.XXX
Ale ty zase žiješ v minulosti.
prostě McL už není naprostý top tým, ale vypadá to že šplhá zpátky nahoru.
Stavba nového tunelu je taky dobrá známka!
Optimální by bylo začít stavět vlastní motory, ale to se reálně asi nestane, .... a nebo v daleké budoucnosti.
prostě McL už není naprostý top tým, ale vypadá to že šplhá zpátky nahoru.
Stavba nového tunelu je taky dobrá známka!
Optimální by bylo začít stavět vlastní motory, ale to se reálně asi nestane, .... a nebo v daleké budoucnosti.
Situs
15:41 07.08.2019 85.70.164.XXX
Letos jsme stáhli přes procento a příští rok by se to muselo zopakovat aby jsme mohli bojovat občas s ostatními jezdci z TOP 3 jako letos s Gaslym na RedBullu Nepočítám s tím, ale snění je dovoleno
Motory nevím, mluvilo se o navýšení otáček, více paliva, větší průtok, ale jak to skutečně bude to si počítám budeme muset počkat do zveřejnění nových pravidel.
Motory nevím, mluvilo se o navýšení otáček, více paliva, větší průtok, ale jak to skutečně bude to si počítám budeme muset počkat do zveřejnění nových pravidel.
GRAHAM
15:30 07.08.2019 77.236.218.XXX
TOP 3 imho nebude dosažitelná ani za rok. Ono ani nemá cenu vyhazovat prachy oknem....Mclaren se bude stabilizovat imho dlouhodobě a ani v roce 2021, to nemusí být tým co bojuje na špici. Tam je ještě hodně práce....
Apropo, tuší se jaká bude změna v motorech ? ( vím že ERS bude stejné, včetně MGU-H ) Ale co otáčky, více paliva a další věci............nebo nechají mód současných motorů beze změn?
Apropo, tuší se jaká bude změna v motorech ? ( vím že ERS bude stejné, včetně MGU-H ) Ale co otáčky, více paliva a další věci............nebo nechají mód současných motorů beze změn?
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek