DISKUZE K ČLÁNKU Williams zrychlí možná až o sekundu, Racing Point připravuje B-verzi auta

Velká vylepšení se chystají týmy představit v následujících dvou závodech před letní přestávkou. Williams možná zrychlí až o sekundu na kolo, Racing Point hovoří o B-verzi svého současného monopostu RP19. Povede to k ještě menším rozdílům ve středu pole?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams zrychlí možná až o sekundu, Racing Point připravuje B-verzi auta

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 27.07.2019 08:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 24.07.2019 08:33
Lojzko, kompletní pohonnou jednotku odebírají od… »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 24.07.2019 12:49
myslíš, že jedou na elektriku a při brzdění jim… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 24.07.2019 08:07
Myslím že Williamsu by tu sekundu přál asi každý… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Peter P.

Peter P.

145.255.158.XXX
pises, ze "okecava, misto aby rekl fakta" a sam tu das nicim nepodlozene zvasty. "tovarna nema soucasne parametry F1"??? - kde si prisiel k tejto blbosti, daj nejaky fakt, clanok, cokolvek. "rok 2014 byl hlavne motorom" - dalsia casta a dookola opakujuca sa blbost. Nik nespochybnuje, ze Mercedes mal najsilnejsi motor, ale Williams suverenne porazil oba timy s rovnakymi motormi, McLaren aj FI. Takze len motorom to nebolo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No, některé prvky od McLrenu vidím že přebírá jak Williams tak RP. V případě RP je to ještě výraznější, cítím že budou zlobit. McLaren snad také zase udělá krůček vpřed 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

185.44.212.XXX
Tak Williams je v zisku? A kolik?
10 mil.?

Kdyz k rozpoctu 135 mil. pridame 10...mame 145, ne?

Jaka je sance ze 10 mil. navic neco zasadniho prinese? Temer nulova...

Dobfym prikladem je prave byvala FI...kazdy rok bojoval Mallya o preziti...a tym musel s tim co dostal (mysleny finance) vyjit. A protoze mel dlouhodobe stabilni tym techniku a od roku 2014 jen v ramci moznosti upravoval tehdejsi v jadru povedeny koncept...odvadel velmi efektivni praci.
A ted tym koupil Stroll (zjednodusene receno), tym nepochybne stabilizoval finance...a nikdo zasadni neodesel. A presto RP vykonostne pada. Proc? Protoze Stroll chce vic...ale tym na vic nema...momentalne. Posun vpred je dlouhodoba zalezitost.

Je treba si uvedomit ze rozdil mezi 3 top tymy a zbytkem startovniho pole je obrovsky. Jedine Renault a McLaren jsou nekde kousek pred stredem pole co se komplexniho potencialu tyce. Ale ani tito dva nemaji letos a pristi rok sanci ohrozit top 3...leda vyjimecne.

Je to blby, ale takova je realita. Nejaka zmena muze nastat az s prichodem nove smlouvy v roce 2021. Az dojde k podpisu...bude to znamenat jistotu obchodnich podminek na x let dopredu...pak bude mozne aby tymy jako Williams riskovali a investovali i tech 10 mil. navic.

Ti kdo tady pisi jako Graham o okecavani bud zapomeli a nebo nevedi jak Williams doplatil na zadluzeni pred poslednim podpisem "concordu".
Nedivim se ze k jednani o nove smlouve chteji pristoupit financne zdravi...vzdyt jsou tretim nejuspesnejsim tymem historie a podle toho by v nove smlouve meli dostat vetsi balik penez.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

185.44.212.XXX
Jo, urcite mas pravdu ze jako fanousek Williamsu mam do urcity miry zkreslenej pohled...a urcite je v ramci sveho fanouskovstvi branim a omlouvam nejspis vic nez je zdravo.
Ale i presto si myslim ze jsem objektivnejsi nez ty...a snazim se hledat skutecna fakta...a ne neco co by mi mohlo vyhovovat jednoduse a bez komplikaci.
Byt jako ty...jednoduse to hodim na Lowa.
Jinak...rok 2014...a ta pohadka o tom jak Williams mel vsechen uspech jen diky motoru je uz hrozne ohrana. A v pripade fanousku McLarenu ji chapu...McLaren s mnohaletou uspesnou spolupraci s Mercedesem za sebou, mnohem vyssim rozpoctem...a presto jednoznacne porazen Williamsem...to si zada nejake vyjimecne vysvetleni.
Co se tyce toho "okecavani"... skoda ze nemas nejaky argument. Mas pravdu ze Grove neni nove postavena tovarna...ale prave to ze si monopost staveji sami je dukaz ze zazemi maji komplexni. Treba to ze se nechteji vzdat vyroby vlastni prevodovky znamena ze si chteji ponechat moznost ovlivnovat vykonnost mpnopostu v tomto smeru...jakmile prevodovku nakoupi...budou mit jen vyrobek...a vezmeme li v potaz skutecnost ze bude spickove kvality...budou nicmene nuceni stavet zadni cast kolem koupene prevodovky. A to uz je kompromis...kompromis ktery nebude vadit tymu stredu pole, ale s timhle pristupem se dal nez do stredu pole nedostanes.
Jinak...Williams je poslednim tymem ktery se dostal do top 3...ani McLaren s Hondou, ani tovarni Renault, ani jiz neexistujici FI tohle od zacatku ery hybridnich motoru nedokazali.
To ze Williams postupne upadal je fakt...vyplyvajici z toho jak tri nejsilnejsi tymy postupem casu stabilizovaly svou vykonnost...a stred pole se diky defakto zavedeni b tymu vyrovnal. Williams na snizujici se vykonnost zareagoval...ziskal Lowa a doufal ze jeho znalosti z Mercedesu prinesou zvyseni vykonnosti. Podle vseho ale Lowe nechtel nejaky lepeni casti Mercedesu na stavajici sasi Williamsu (nebo dokonce nebylo mozne vubec vyuzit technicka reseni Mercedesu na stavajici koncept)...a doslo k stavbe uplne noveho vozu. Jenze Lowe nemohl zjednodusene prekreslit Mercedes na Williams...to jednak ani neni mozne (bez kradeze dokumentace) a za druhe by mohl Mercedes Williams za kopirovani napadnout.
Takze prestavba vozu znamenala vsechny nove casti konstruovat samostatne, overovat a skladat do fungujiciho celku. A vis co v pripade tak sloziteho konceptu jako je F1 potrebujes nejvic? Tak ja ti to povim...potrebujes predevsim penize...protoze za ne si koupis spickove lidi, vybaveni a prostredky na splneni sveho cile.
A jaky ma Williams rozpocet? Myslim v porovnani s Mercedesem? Takze proc myslis ze je Williams tam kde je?
To neni jen chyba Lowa...tady se provinil i Williams...proste si naivne mysleli ze prijde Lowe...naimplentuje nekolik reseni z Mercedesu...a oni budou o vterinu rychlejsi.
No a kdyz se vsechno rozjelo...najednou byli ve skluzu...overovani a vyvoj noveho auta se zpozdoval...a Lowe podle vseho zadal po Williamsu riskantni pristup...zadal penize...zadal posileni v Grove (tim myslim hlavne chybejici techniky...predevsim do oddeleni CFD).
No a Williams? Ac to neni moc odvazne...ac to neni v duchu jeho tradic...rekl ne. On totiz chce prezit...je tady blizko nova smlouva a defakto castecny restart F1 od roku 2021. Tam muze zas prijit jeho sance.

Takze zadny mod Minardi...ten nikdy nezil v dlouhodobem planu...jel sezonu od sezony...az jednoduse na tu dalsi nemel penize.

Nerikam ze v Grove delaji vse spravne, netvrdim ze jsou na tom skvele...dnes uz si myslim ze bez tovarni podpory nikdy nebudou mit sanci vyhravat...ale zavodni duch Williams stale ma...jen uz davno nejsou 80. nebo 90. leta.

Nesmis na to vsechno ale koukat tak povrchne...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslíš že to dost okecávaš, místo aby jsi řekl fakta.. To že úmyslně neinvestují tolik, aby byli konkurence-schopný, přiznali sami . Jsou v zisku a ne malém. Nastavily se na mód zučastnit se a vydělat. Imho i jejich továrna jako taková , nemá současné parametry F1 a jen tak mít nebude. Pokud si vše budou vyrábět sami, budou na chvostu ještě hodně dlouho. To že chtějí přežít, to kvituji, ale to co píšeš je "okecávání". Realita je jinde.....a je dlouhodobá. Rok 2014 moc neřešme, tam to bylo hlavně motorem....a letos je to mód Minardi.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

185.44.212.XXX
No uvidime...
Williams prece zniceho nic nezapomnel stavet auta F1.
Me to prijde ze FW42 je dobry auto...jen ho nedokoncili vcas...to byl prvni problem...a druhej problem vznikl mezi Lowem a tymem (alespon z toho co se delo mam takovy pocit)...me to prijde ze proti Lowemu se defakto postavilo cely Grove.
Nekteri senzacechtivi novinari psali o mizerne pracovni moralce v Grove, spekulovalo se o pohodlnosti vedeni (ze se Williams spokojuje s pouhou ucasti a ze rodine Williamsu jde jen o vydelavani penez).
Malokdo ale pragmaticky kouka na moznosti ktere Grove ma...Lowe prisel z Mercedesu kde mel k dispozici uplne jine zdroje a rozpocet. Podle me si od jeho angazovani v Grove slibovali vyuziti jeho poznatku a znalost nekterych technickych reseni diky kterym ma Mercedes dlouhodobe nejlepsi auto v poli.
Jenze tipnul bych si ze predelat cely koncept monopostu (i kdyz mate Lowa) je i tak velmi slozite a financne narocne. A tady nejspis vznikl zasadni problem...Williams nedisponoval takovymi prostredky aby byl schopen zvladnout tak narocny proces v normalnim casovem rezimu.
Krome toho...s odstupem doby me zarazi lonsky vyhazov dvou dulezitych techniku (Wood, DeBeer)...jeden dlouholety zamestnanec Williamsu...druhy vyznamny aerodynamik ktery mel byt vyraznou posilou...a to ve chvili kdy se FW41 ukazal jako nedostatecne konkurenceschopny. V tu dobu byl jiz pravoplatnym technickym reditelem Lowe...nebyl tedy tim kdo byl v prvni rade odpovedny za neuspech Lowe?
Rozhodne se ukazuje (prirozene jen z postu fanouska s omezenymi zdroji informaci) jakoby Lowe neuspech loni vyresil tim ze urcil obetni beranky.
Myslim ze alespon castecny navrat Patricka Heada do Grove znamena ze u Williamsu nechteji jen zametat na chvostu pole...ostatne proc asi angazovali Lowa?
Ono kritizovat jde velmi lehce...ale vzdyt Mercedes se nedari porazit ani Ferrari a Redbullu...tymy se stejnymi zdroji...tak jen naivni clovek by mohl chtit aby Williams vyhraval s tim rozpoctem co ma.
Chapu ze z historickeho pohledu je na soucasne vysledky Williamsu tristni pohled...ale takova je realita...staci se ohlednout jen na minule roky McLarenu s Hondou...to byl o mnoho vetsi propadak.
Williams je o tolik pomalejsi ze skok o 1 vterinu neni vyloucenej...oni stale umi stavet auta F1.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
myslíš, že jedou na elektriku a při brzdění jim teče do nádrže benzín? 18

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
No, pokud Williams zrychlí o vteřinu, bude to fajn, ale furt to nebude pořádně stačit, RP mi přijde, že po příchodu S Trollů, tak mají finance, ale vytratila se ta chytrost co je dělalo tak speciálním a dokázali z mála vytěžit velký výsledky

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

188.175.112.XXX
Akorát oni ten motor mají opačně a pořád se diví, proč jim to nejede :(

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Zrychlit o vteřinu, no možné je cokoli, ale myslím že to je moc v módu najednou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Lojzko, kompletní pohonnou jednotku odebírají od Mercedesu, tj. včetně přeplňovaného V6 motoru, hybridních subsystémů i úložiště energie. V tom problém Williamsu fakt nespočívá.

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
fogy

fogy

158.193.80.XXX
Ja by som im prial aj 2 sekundy zlepšenia, bohužiaľ to nepôjde len cez zlepšenie aerodynamiky ale aj celého agregátu, t.j. preplńovaného 6 valca a jeho hybridných subsystémov a tiež používaním nových batérií na uchovanie elektrickej. energie, bez kvapalnej náplne a zvýšenej kapacite, ktoré sú podstatne ľahšie, čím by sa veľa získalo a bolo by to najmenej o 2 sekundy. Ak majú na to dosť peňazí v tíme od miliardára, je potrbné ich ihneď investovať, aby sa úspechy dostavili čo najskôr !

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Myslím že Williamsu by tu sekundu přál asi každý protože takto na chvostu v zemi nikoho je jich velká škoda.

RP a útok na první 3 není dle mě reálný, ale jejich vývoj byl vždy velmi dobrý a z užšího spojení s Mercedesem mám docela obavy. Neodepisuji je ještě z bojů o vládce středu pole.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama