DISKUZE K ČLÁNKU V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší
Scuderia může ve zvolených kvalifikačních kolech využít navíc až 40 koní výkonu. Kde je ale háček?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Triper
12:35 23.07.2019 37.188.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Jirka_1
18:50 23.07.2019 217.30.64.XXXPravda je to asi poloviční - na rozložení vody pomocí elektrického stejnosměrného proudu skutečně potřebuješ asi 3x víc energie, než pak zpět získáš spálením. Ve spalovacím motoru se o takový rozklad nejedná, protože je velmi pomalý. Ovšem největší sranda je v tom, že chemické pochody ve spalovacím prostoru jsem neobyčejně rychlé a prakticky je nelze ničím sledovat a vyhodnocovat, takže se výsledky jen odhadují, dokonce si někteří výzkumníci myslí, že se během spalování některé složky rozloží a zase složí několikrát. Z tohoto důvodu Japonci včas nezarazili další vývoj HCCI, protože neznali skutečné pochody při spalování a nakonec vznikl kočkopec, vzletně nazvaný HCCI.
Znovu opakuji, že přínos vody ve spalovacím prostoru je pouze chladící a energeticky je nulový.-
Mike17
09:10 24.07.2019 185.149.130.XXXNa tom není nic polovičního. Na rozložení molekuly vody na H a O prostě potřebuješ víc energie (jakýkoliv způsobem), než získáš jejich sloučením, to je prostě základní chemický fakt. Kdyby to tak nebylo, máš perpetuum mobile.
Další využití vody je věc druhá.-
Triper
09:59 24.07.2019 88.100.190.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Jirka_1
12:13 24.07.2019 217.30.64.XXXA ještě dlouho budou... :-) Výroba benzínu a nafty je jednoduché a relativně levná, skladování bezproblémové a hlavně jsou za normálních teplot v kapalném stavu. Plynný vodík není cítit ani vidět a zabírá velký prostor, pro stlačení jsou zapotřebí silné tlakové nádoby a energie pro stlačení obnáší 30% energie vodíku jako paliva, zkapalnění je zase o velmi nízké teplotě, což je problém izolace a hmotnosti zařízení a energie na zkapalnění 40%... Ostatní možnosti skladování jsou zatím velmi drahé. Tudíž tudy zatím cesta nevede. Navíc někde ten hen oný vodík musíme vzít, což je další energie na jeho vytěsnění ze sloučenin atd. Spalování v motoru je velmi náročná záležitost ohledně utěsnění systému, dávkování vodíku a následné koroze ze vznikající vodní páry a mám dojem, že je ztrátová díky účinnosti spalovacího motoru.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek