DISKUZE K ČLÁNKU V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší

Scuderia může ve zvolených kvalifikačních kolech využít navíc až 40 koní výkonu. Kde je ale háček?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 24.07.2019 19:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 3 lidé) 22.07.2019 22:29
A benzín smrdí teď po čem? Po brusinkách,… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 22.07.2019 23:34
To se v sobotu vždycky spálí oleje, až nezbude na… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 23.07.2019 00:02
Jsem rád, že si přiznal, jak je Honda stále… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Chinadragon

    Chinadragon

    178.255.168.XXX
    Prej mají k dispozici cca.40 koní na víc...a kde teda jsou ty koně když je jich třeba....vůz je k ničemu..jenom se tam plouží a neustále ztrácí na Mercedes....Hrůza....To už i ten Red Bull jim dává na zadek...za chvilku spadnou až za něj....to je hnus...Ferrari kde je...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    To se v sobotu vždycky spálí oleje, až nezbude na neděli

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.170.XXX
    A benzín smrdí teď po čem? Po brusinkách, jahodách, červené řepě?
    Jedna věc je jistá. Ferrari postavilo pro letošní rok šrotku a odpovědnost nese Binotto 02

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ta kostka ledu v sání není na chlazení motoru, ale je to zmrzlý vodík. 12
    Kdyby jim loni nezákazali ty dečky na chlazení, tak by jim ten vodík možná vydržel i na ostré kola dvě. 12 21

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Viděl jsem co s ocelárenskou peci udělá krapet mokrého bauxitu. Dvacetitunové poklopy byly naštorc. Takže si dokáži docela živě představit i dekarbonizaci motoru vodou.
        Jen tak mimochodem. Voda se přidávala do leteckých motorů pro zvýšení výkonu.
        Jen

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          217.30.64.XXX
          Voda v motoru má pouze jednu funkci - ochlazuje spalovací prostor pro snížení spalovacích teplot, aby šlo více přeplňovat bez nebezpečí detonačního hoření. V atmosférickém motoru jen způsobí korozi, na výkonu nic nepřidá. Energetický přínos je nula, protože pokud by se skutečně voda rozložila na vodík a kyslík, na to rozložení se odebere stejné množství energie, jako se získá jejich spálením. Takže nula z nuly pojde. Vodu do motoru Ferrari používalo v dobách přeplňovaných patnáctistovek a myslím, že nebyli sami. Vozíš tak zbytečná kila navíc.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        O dekarbonizaci motoru vodou jsem nikdy neslyšel, ale slyšel jsem o korozi, kterou pára v motoru způsobuje... 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama