DISKUZE K ČLÁNKU Helmut Marko zná lék na Vettelovy problémy

Získali spolu čtyři mistrovské tituly. Helmut Marko zná Sebastiana Vettela tak jako málokdo. Co mu radí?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Helmut Marko zná lék na Vettelovy problémy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 26.07.2019 09:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 20.07.2019 14:24
To je fakt. Než začal dělat chyby, měl jedno… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 20.07.2019 14:50
A proto ho vyhodili od Ferrari a vzali místo něj… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 20.07.2019 14:49
Samozřejmě všechny sezony měl dominantní auto. A… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Duncan66

                Duncan66

                212.96.178.XXX
                Podle me to neni jedno a to same, ale chapu, ze pripade VEttela tveho dlouhodobeho milacka nebudes uplne objektivni.
                Vettel mel urcite funkcni zrcatka a v prvnim kole takto zavrit zatacku, kdyz tam jede cely balik aut, no proste byla to i jeho chyba, ze se takto rozhodnul. Kdyz se podivas na ten zaznam, co jsi postnul, tak mnozi piloti jeli mnohem otevrenejsi stopu a to jim ani nehrozilo, ze jim tam nekdo vleti. Zkratka je nekdy lepsi pouzit mozek a nechovat se jako Massa, ze jsi vepredu a tak se chovam jako by kolem me nebyla zadna jina auta a potom je velke riziko kolize.
                Pokud jde o chyby, tak s PP to samozrejme souvisi, protoze kdyz jsi prvni, mas mnohem mensi pravdepodobnost zaplest se do kolize na startu a taky kdyz jedes prvni a urcujes si tempo je mnohem snadnejsi kontrolovat zavod a nedelat chyby, nez kdyz jsi v provozu a vidis, ze ti v predu se ti nezadrzitelne vzdaluji a ty musis hodne riskovat, abys to napravil.
                A jinak dela jich vice proto, ze nema tak dominantni auto jako v RB, ale titul by chtel tak jako tak a hlavne to auto podle me minimalne v sezone 2017 mozna i 2018 na titul melo.
                U me osobne Vettel skoncil v Baku, kdy behem SC faze umyslne narazil do Hamiltona a v letosni Kanade to svoje trapacke a krivacke chovani pouze potvrdil. Ve 32 letech stale nedospel a chova se jako rozmazleny trilety fracek. Bohuzel.
                I proto jeho 4 tituly skonci v propadlisti dejin a mnozi sampioni, kteri maji titulu mene budou i v budoucnu vyzdvihovani daleko vice, nez Vettel.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • spinelesssheep

                  spinelesssheep

                  85.70.184.XXX
                  01

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ne, opravdu jsem nenapsal, že je to ÚPLNĚ to samé. Grosjean to tam rozrazil s větší razancí. To bezesporu. Jen princip je velmi podobný. Vettelovi by nepomohlo, ani kdyby zatáčku projížděl v půlce šířky. Možná by ho jen trefil více vzadní části auta. Ale fakt se nedá mluvit o tom, že Vettel někoho šíleně předjížděl. Jen jel ve vláčku za ostatními naprosto ve stejné stopě. 03
                  Tak mne napadlo, jakými přívlastky byste označili Vettela, kdyby se snažil on vybrzdit 3 vozy naráz. Hádám byste moc viny na druhé straně nehledali. 03
                  Ano, pokud jedeš na PP, je riziko kolize menší. Ale ve Vettelově případě je spousta sezon, kdy měl méně dobré auto než má v posledncíh dvou letech a přesto měl výrazně méně kolizí. To je to, o čem se bavíme a zkus říct, že to není pravda. Takže bych důvody změny hledal jinde. 03
                  Ikdyž s pohledem na Baku asi budu souhlasit, poslední odstavec moc o objektivitě nevypovídá. Vyjet z trati a vrátit se s rozhozeným autem na trať, o labilitě nevypovídá vůbec nic. Ať už byl trest oprávněný, nebo ne.

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    Duncan66

                    212.96.178.XXX
                    Ne to neni o tom, o cem se bavime. Rec je o tom, ze dela chyby, kdyz je pod tlakem. Pres prestupem do RB nebyl pod tlakem, nikdo po nem nezadal, ze musi vyhravat, jinak to bude slaby vykon atp.
                    Stejne tak v sezonach 2014-2016 po nem nikdo nechtel titul za kazdou cenu a jinak si to slizne. Stejne tak 2011 a 2013, kdy bylo jasno po par zavodech, jak sezona dopadne.
                    To je oc tu bezi. ty beres vsechny sezony, jako by byly stejne a na Vettela byl okolim i pozadavky tymu vyvijen stejny tlak. Ale to neni pravda a je proto treba brat v potaz jen ty sezony, kdy s nekym skutecne o ten titul bojoval a byl pod tlakem. A v tech sezonach se podle me co se tyce techto parametru nema cim chlubit a casto jako pilot selhal pod tihou okamziku. Alonso by v takovych momentech obstal mnohem lepe. Tomu zcela verim, protoze Alonso chyby v podstate nedelal celou svoji karieru. Az na chvile, kdy zkousel vabank, jako tusim Spa 2010, kde to narval do zdi, kdyz ze zadni pozice nemel co ztratit a risknul jinou strategii na mokru, kdyz mu na konci prvniho kola pokazil zavod Barik.
                    Jinak mas recht, Brazilii 2012 jsem popsal spatne, dost neobjektivne vuci Vettelovi. Senna to tam ustil moc naprudko a i vice mista by asi kolizi nezabranilo. Nicmene Vetteluv pristup k dane situaci rizika zrovna neminimalizoval. 13

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Tak se prosím podívej na první komentář Situse. O tlaku ze strany vedení stáje tam není jediné slovo. A já s tebou souhlasím, že ten tlak je jedním z důvodů jeho chyb, možná hlavním. Ale nemá nic moc společného s tím, jak dominantní auto má, nebo kolik udělal PP. Tedy o tom píšu aspoň já.
                      K tomu tlaku bych přidal to, že má rodinu a jiné životní priority a také to, že už mu není 25. Člověk se s věkem mění.
                      A kupodivu souhlasím i s tím, že Alonso dělal méně chyb. Je jen otázka, jestli byl rychlejší. Velká otázka, na kterou asi nemá jednoznačnou odpověď nikdo.
                      Díky za to, že jsi uznal trochu neobjektivní pohled na Brazílii. Já uznávám, že vzít víc ze široka to mohl. Otázka je, jestli Sennu při tomto úhlu vůbec viděl. Před zatáčkou za ním byli jiní jezdci a pochybuju, že o Sennovi vůbec věděl. Vyčetl bych mu spoustu kolizí, ale zrovna tuto asi ne. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Duncan66

                        Duncan66

                        212.96.178.XXX
                        Podle me naopak kdyz mel auto na titul, ale mel i konkurenci, tak delal vice chyb, nez normalne. Stejne tak, kdyz mel konkurencneschopneho kolegu, jako treba 2014 a asi i letos, tak zase dela chyby a nejde mu to a je hrube frustrovany, viz. Kanada.
                        Na druhou stranu, v takove situaci dela vice chyb asi kazdy pilot, vcetne nejlepsich viz. Alonso 2007 proti Hamiltonovi, Hamilton 2007, ale i nektere dalsi sezony. Mozna je to jenom tim, ze chyby nekterych zastinily jine udalosti v dane sezone a tak se o tom tolik nemluvilo a neresilo se to a nebylo to tolik na ocich.
                        A ano, vycitat mu tu Brazilii je hodne prisne. Takze kdyz to tak vememe, tak 2012 byla sezona bez vetsich chyb?

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          -Loni jezdil s Kimim (asi stejná konkurence jako Webber), auto na titul a chyby dělal. V roce 2015-2017 tolik chyb nedělal, se stejným kolegou. V roce 2014 byl prostě pomalejší než Ricci, měl hodně technických problémů, ale na nějaké množství kolizí si fajt nevzpomínám.Takže si tím jistý nejsem. Důvody, jaké vidím já, jsem popsal.
                          -Souhlas
                          -V roce 2012 měl ještě incident s Alonsem v Monze (v podstatě odveta za to samé v roce 2011). Vzhledem k pozdější poruše ho nic nestál. Jinak si nevzpomínám na nic. Přestože do 14-tého závodu se o dominantním voze asi nedá moc mluvit.
                          03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Duncan66

                            Duncan66

                            212.96.178.XXX
                            Tak ta Monza to byl v podstate zavodni incident, jestli myslis ten vylet na travu ve 300km/hod. To podle me naopak dobre ustal 13

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Neškodného kamaráda v týmu, víc týmové režie a hlavně víc lásky, pak by to mohlo jít. 21

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No něco na tom bude. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama