DISKUZE K ČLÁNKU Helmut Marko zná lék na Vettelovy problémy

Získali spolu čtyři mistrovské tituly. Helmut Marko zná Sebastiana Vettela tak jako málokdo. Co mu radí?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Helmut Marko zná lék na Vettelovy problémy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 26.07.2019 09:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 20.07.2019 14:24
To je fakt. Než začal dělat chyby, měl jedno… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 20.07.2019 14:50
A proto ho vyhodili od Ferrari a vzali místo něj… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 20.07.2019 14:49
Samozřejmě všechny sezony měl dominantní auto. A… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Samozřejmě všechny sezony měl dominantní auto. A jakej bude pilot se pozná podle 1 velké ceny, pokud možno té, kde má stáj soupeře 2s náskok na všechny ostatní. No jo, ještě se musím od odborníků učit. 12

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jo mimochodem. Než začal dělat chyby (beru zhruba druhou půlku 2017), tak odjel asi 190GP s 46PP (tedy necelá čtvrtina). Teď když ty chyby dělá, tak má asi 40 GP s 9PP (tedy asi necelá čtvrtina). No brutální rozdíl. Tím se to vysvětluje. 12 12 12
      Ale hádám, že budeš mít svoje počty. 03

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.242.XXX
        No a? Počítá se celá kariéra 03

        + 2 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        V dominantní éře RedBullu (2010-2013) bral více než polovinu všech PP, to za celou dobu co je ve Ferrari na něj připadne asi jedna PP z deseti. Jak píšeš, brutální rozdíl 12 Musí bojovat, a čím více má soubojů tím více se ukazuje že tam je jeho problém.

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No v těch letech 2010 a 2012 (podle tebe dominantních) měl jen 11 PP z téměř 40-ti velkých cen. To je do poloviny daleko. Blíž je to opět k té čtvrtině. 13
          Takže z celé té kariéry 11-ti sezon, děláš závěry jen ze dvou sezon. Ty ostatní se nějak nehodí, protože ukazují opak. 12
          No, je to jasný. 01

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        212.96.178.XXX
        Ale on chyby dela celou karieru a neni jich malo. I ve 2010 musel bojovat o titul az do konce, protoze v Turecku vlastni chybou prisel o 18-25 bodu a stejne tak v Belgii kdy torpedoval Buttona prisel minimalne o 15 bodu. Ja mu dnes za to dekuji, aspon byla sezona napinava az do konce a mohl jsem zit v nadeji, ze Mcl urve titul, ale ty chyby proste delal vzdy, viz. Brazilie 2012, kdy se pasoval do nejvetsiho haluzaka F1 21. stoleti, protoze vlastni chybou zpusobil kolizi, ktera by v 99,9% pripadu znamenala konec v zavode, ale on s nejakym zazrakem mel provozuschopny vuz i s takovou brutalni dirou v aute. Button ve SPA 2010 od nej mel diru daleko mensi, ale bylo to K.O., likvidacni zakrok, ktery znemoznil Buttonovi bojovat o titul az do konce, jak se ukazalo.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Tak to s Mikem hodně štěstí, on totiž Vettela brání i v té Brazílii 2012 a podle něho ho Bruno Senna prostě sejmul 11 Sennu prý netrestali jenom proto že na to doplatil hlavně on sám.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            212.96.178.XXX
            Byl to zavodni incident, takze vina byla u obou, ale Sennu neresime, takze jsem necitil potrebu ho zminovat.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Snad to někdy Mike pochopí, mě se mu to vysvětlit nepodařilo.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                No vidíš. Ono to vysvětlování šlo celkem v pohodě. Bez urážek a neustálého opakování svých postojů. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Já nepsal, že ve zbytku kariéry neudělal jedinou chybu. Takového pilota asi nenajdeš, nebo ano? Asi lze těžko srovnávat loňskou sezonu s rokem 2012, kdy i ta jedna kolize je hodně sporná. To už se můžeme bavit o tom, jak si zavinil Alonso Spa. Když někdo zezadu prolítne zatáčku rovně, je pak otázka jestli se má obviňovat ten, co mu stojí v cestě. Ale jo, klidně to můžeš vidět jinak. Pointou je, že měl Vettel řekněme 2 sezony dominantní auto (2011 a půlky 2009 a 2013). Někdo řekně víc. OK. Ale každopádně může mít STR 2007, RB 2008 a 2014, nebo Ferrari 2015 a 2016 za dominantní pouze zoufalec, snažící se najít nějakou špínu (není myšleno na tebe).
          Čísla můuví jasně. Počet PP v zhruba 1/4 závodů dřív i v poslední době. Počet nehod tehdy a teď je nesrovnatelný. Takže počtem PP to asi nebude. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            212.96.178.XXX
            "Než začal dělat chyby (beru zhruba druhou půlku 2017)" - to jsou tvoje vlastni slova, tak jsem jen chtel reagovat.
            Srovnavat Spa 2012, kdy Grosjean sestrelil Alonsa a Brazilii, kdy Vettel chtel velmi optimisticky predjet Sennu a doslo ke kolizi, protoze mu Senna poslusne neuhnul, protoze by tim prisel o radu dalsich pozic, to te stavi na uroven trolla HellHogra a to doufam nejsi, leda ze bys za ty roky, co jsme tady travili desitky spise stovky hodin v debatach, zacal blbnout a to doufam nenastalo.
            Navic to srovnavani PP vuci odjetym zavodum, kdy do toho zapocitavas i sezony, kdy na PP nemel auto v zadnem pripade je trochu divne, ale to ja neresim.
            Stejne tak nebudu resit nesmysly trolla HellHogra, to je pod mou uroven. Ja se chci jen bavit s tebou a tematem ohledne chyb Vettela. A tys napsal, ze chyby zacal delat az 2017, tak jsem jen chtel i na prikladu sezon 2010 ukazat, ze je delal vzdy.
            Me osobne by zajimalo, jaky vztah v realu mel Vettel s Raikonenem, zvlaste ve druhe polovine 2017 a potom v sezone 2018, protoze na trati mi to zejmena v uvodnich kolech pripominalo drama Vettel Webber napr. Brazilie 2012, kdy Webber na startu Vettela zadrel atp.
            Na jednu stranu v rozjetem zavode poslusne uhybal a plnil pokyny tymu, na druhou stranu nepamatuju tolik kolizi tymovych kolegu ani kteri bojovali o titul nazvajem, natoz kdy o titul bojoval jenom jeden a druhy mu mel pomahat. 2016-2018 mel Vettel s Raikonenem mozna i deset ruznych kolizi, do kterych se vetsinou pripletl i Verstapen. A to spolu o titul nebojovali, jako treba Hamilton s rosbergem, Senna s prostem atp.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Promiň, ale na jednu stranu mne tu srovnáváš s Hellhohrem a na druhou jsi to asi neviděl hodně dlouho.
              Vettel Sennu nepředjížděl. Nepředjížděl nikoho. Vůbec!!! Naopak. Předjížděl Senna. A nepředjížděl primárně Vettela, ale předjížděl 2 piloty (nechce se mi hledat, kdo to byl) za Vettelem. Kolize s Vettelem byla pouze důsledkem toho, že to nedobrzdil. Místa měl dost, vzhledem k tomu, že Senna byl všemi 4-mi koly na trati a dokonce nepoužil ani obrubník. On ani nemohl, když jeho přední kola směřovala kamsi na vnějšek zatáčky. Asi by sis to měl pustit. Vinit Vettela, že si nehlídal 3-tí vůz za sebou a zatáčku mu nenechal celou je pro mne podobné, jako vinit Alonsa, že nenechal dost místa Grosjeanovi. Mně osobně nedává moc smysl nechávat zatáčku volnou, kdyby se odněkud z dalekého zadu objevila raketa, co smete vše před sebou. 03
              https://www.youtube.com/watch?v=oczIYZ1c8QA
              Pokud jde o téma: Samozřejmě, že dělal chyby i předtím. Jen od poloviny roku 2017 jich začal dělat hrozně moc. Od té doby vidím rozdíl (možná se můžeme bavit o posunutí této hranice). Ale rozdíl v tom vidím. Nebo ty nemáš pocit, že poslední dobou je těch jeho incidentů nesrovnatelně víc? Evidentně postavením na PP to asi nebude.
              03

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama