DISKUZE K ČLÁNKU Komisaři vysvětlují, proč potrestali Vettela

Historie GP Kanady 2019 a 48. kolo. Sebastian Vettel nezvládá nájezd do zatáčky 3 a přejíždí travnatý okraj. Chvíle, která nejenže rozhodla o osudu závodu v Montrealu, ale také spustila lavinu dohadů, zda bylo či nebylo nutné trestat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Komisaři vysvětlují, proč potrestali Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 11.06.2019 00:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovalo 9 lidí) 10.06.2019 07:39
Nechápu tu hystérii ... Byl to OPĚT Vettel, který… »
» mi88ki (Hlasovalo 6 lidí) 10.06.2019 09:27
V tom případě by měl i Magnussen dostat… »
» Duncan66 (Hlasovali 4 lidé) 10.06.2019 09:57
A kdo je jako vetsi odbornik na pravidla, nez ti… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Na odvolání je určitá doba, pokud ji propásli, mají smůlu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Vždy se dá odvolat... Pokud komisaři rozhodují bez účasti jezdců, ale zrovna v tomto případě je v podstatě nulová šance na úspěch.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Těžko posuzovat penalizaci ... ale přesto se pokusím objektivně zhodnotit.
    Za dob soubojů Schumachera s Montoyou a dalšími by takhle museli mít pentle všichni. Raději bych to viděl bez penalizace a ať si to kluci rozdají na dráze. Hamiltona při návratu evidentně zablokoval a (kdyby tam bylo místo) tak by se přes něj zřejmě dostal, ale jako nebezpečný návrat bych to fakt neviděl - přeci to nezaparkuje na trávě dokud Ham neprojede, holt blbé místo. Takových incidentů z minulých let kdy se tohle nepenalizovalo musí být tuny, za mě tedy trochu škoda a velmi příšný metr.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Seb se pořád vyjadřoval v tom smyslu "co jsem měl na té trávě dělat", což je sice pravda (spíš "na té trávě jsem neměl co dělat"), ale na tu trávu se dostal nezvládnutím brzdění před šikanou a vlastně si zkrátil trať. Pokud by tam byl sám a měl náskok před druhým v pořadí takový, že ten by nemusel sundat nohu z plynu, tak bych považoval potrestání za nemístné. Jenže Lewis musel docela intanzívně brzdit a navíc uhýbat hodně ke zdi, aby se neťukli. Komisaři rozhodli jak rozhodli, oporu v pravidlech na to mají. Na druhé straně - když se bojuje o vítězství, je každá penalizace ohněm na střeše. Berme to tak, že na jiném místě, kde je víc místa a není tam zeď, by ho mohl Lewis objet a jelikož byl v posledních kolech rychlejší, asi by vyhrál normálním způsobem.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Možná to bude tím že se Max nedostal na jeho úroveň, a během té situace Max do Lewise najel.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Hr3bec

          Hr3bec

          46.135.90.XXX
          To je objektivni jak noha. Videl jsi ze ho Max trefil? Nemel na to ho predjet a i tak to zkusil.. Nastesti je oba nevyradil. Za 2 zavody Lewis zabranil 2 nehodam. Ale kazdy si tu pravdu ohyba jak se mu hodi.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          217.30.64.XXX
          Mícháš hrušky s banány. V Monacu šlo o pokus předjet, i když byl v zatáčce Lewis první o celé auto. Pokud by zatočil ve směru trati, byla by to rána jako z děla a oba by šli ven. Takže o žádnou výhodu nejde, jestli mě moje staré oči neklamou, tak tam došlo ke kontaktu PP pneu Maxe s LZ pneu Lewise. Sice to bylo jen drc, ale Lewis musel jet rovně i kdyby nechtěl, pokud chtěl dojet do cíle. Ano, zkráítil si trať, ale vlivem vyšší moci a žádnou časovou výhodu nezískal, Max mu byl pořád na zadeli.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      212.96.178.XXX
      Takze on svym navratem malem zpusobi kolizi, donutil soupere zpomalit, aby ke kolizi nedoslo, ale neni to nebezpecny navrat? A co sakra potom jako ten nebezpecny navrat?

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Travolta

    Travolta

    185.73.103.XXX
    Naprostý souhlas pokud se dál bude držet tento metr … jinak si myslím, že od Lewise ten report zbytečný nebyl. Těžko může vědět, co v boxu vidí a nevidí

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      178.17.4.XXX
      Lze vyjít z toho, že odezva týmu k Lewisovi byla v tom duchu - víme o tom. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Travolta

        Travolta

        185.73.103.XXX
        Ještě jsem od nějakého týmu neslyšel: Díky, že jsi nám to řekl, vůbec jsme o tom nevěděli :)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Ten report nesměřuje jen k týmu, ale i ke komisařům, či režisérovi přenosu. A jak správně píšeš, ten moment nemusel být v daný moment vůbec v televizi a nikdo by si ho nemusel všimnout.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama