DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci v samotném závěru ovládl o dvě desetiny Vettel před Hamiltonem

Na špičce startovního pole dnes probíhala urputná bitva, na jejímž konci se radoval Sebastian Vettel s Ferrari. V úplně posledním pokusu dokázal porazit svého rivala od Mercedesu Lewise Hamiltona. Jak probíhala kvalifikace, jejíž dění poznamenala v prostřední části také nehoda Kevina Magnussena?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikaci v samotném závěru ovládl o dvě desetiny Vettel před Hamiltonem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 63, poslední 10.06.2019 09:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 08.06.2019 21:33
Mě fakt mrzí že Ferrari loni nevzalo Ricciho.… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 08.06.2019 22:16
Nesmí se ochladit, protože pak Ferrari ty letošní… »
» Adi (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2019 21:29
Paráda!!!! Skvělá práce Ricci! Skvěle Seb! RB + H… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Tak, že nemají aero silné pokud jde o přítlak se ukázalo v Barceloně. Motory mají všichni plus mínus stejné výkonově, i kdyby ho měl Renault o 10-20 konmí silnější než všichni ostatní, tak to udělá pár desetin, rodhodně ne vteřinu, takže díky motoru určitě tak zásadní posun proti Barceloně nezaznamenali.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          95.82.135.XXX
          Ale ano, oproti Barceloně ho Renault totiž používá naplno a ukazuje, jak moc dobrý je! 01 RB ztratil na Renault meziročně 1s a to je celkem ostuda!

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.168.XXX
            Jestli to ještě poštelujou, tak taková Monza může být pak pro Renault hodně zajímavá.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              95.82.135.XXX
              Snad jim to bude držet. Když do Monzy přidají dalších slibenych 10 kW, můžou se dít věci, to každopádně!

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Co je ostudného na tom, že se Renault na této trati meziročně zlepšil?

            To že Renault zlepšil motor nikdo nezpochybňuje, pochybuji že je ale významně lepší než motor Mercedesu. Pokud by měl Renault významně lepší motor, bylo by otázkou, proč ztratili na Mercedes šest desetin.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              95.82.135.XXX
              Mají ho výrazně lepší než Honda a s Mercedesem jsou na tom velmi podobne.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                85.158.196.XXX
                Podle času z posledního sektoru, který je jen o motoru je Mercedes 1,8 desetiny před Renaultem a ten 1,5 desetiny před RB Hondou... vzhledem k tomu, že jak Mercedes tak i RB jsou rychlejší v zatáčkových sekcích, tudíž mají více přítlaku, a logicky musí na rovině klást větší odpor.

                Tudíž si laicky troufnu tvrdit, že Mercedes má lepší motor než Renault, Honda bude plus minus s Renaultem na stejno, možná bude Honda o prsa japonské ženy pozadu. 12

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  95.82.135.XXX
                  Mercedes tu 1,8 desetiny našel ve výjezdu z vlásenky, rozhodne ne na rovince. RB má lepší sasi než Renault minimálně o půl třídy, jak je tedy možné, ze není před Renaultem, když jak píšeš je Honda jen o chlup za R? To by přeci byl i lopata Gasly daleko před Riccim ne!? A co Bottas, kdyby byl Mercedes tak moc super, tak by měl 2. Radu i přes jeho chyby. Takže doporučuji otevřít oci a konečně zkousnout fakt, ze Renault v zimě na PJ co do navýšení výkonu odvedl nejlepší práci ze všech, je stejně výkonný jako Mercedes a min 25-30 ps před Hondou.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Petr Hloušek

            Petr Hloušek

            194.79.55.XXX
            vliv motoru na výsledný čas až moc přeceňujete

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.168.XXX
      No upřímně, on to Ham v druhém pokusu docela pohnojil vzadu ve vlásence, jinak měl v klidu PP. Mercedes je stále nejlepší, jen tady v Kanadě o trochu méně.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Věřím, ze zítra vyhraje jezdec Ferrari. Ham nemá koně, aby dal ferka na rovině a Bottas asi moc z 6. Fleku nepomůže.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Pokud dokáže Ferrari se svým aerem dostatečně dobře pracovat s pneumatikama, a nepohnojí to strategicky či v boxech, tak může vyhrát. Ale moc tomu nevěřím.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.168.XXX
            Nesmí se ochladit, protože pak Ferrari ty letošní pirellí klenoty nezahřeje. Co se týče strategie, tam nezbývá než doufat že trojice orangutanů z modenské ZOO, zodpovědná za letošní strategická rozhodnutí, se na zítřek dobře vyspí 12

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Navíc Ricci má zatím na Renaultu docela hodně dobré starty 14

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama