DISKUZE K ČLÁNKU V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO

MONTREAL - 2. TRÉNINK; Odpoledne se Ferrari ukázalo v podstatně lepším světle, když zajelo ty nejrychlejší časy. Na prvním místě skončil Charles Leclerc před svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem, třetí Valtteri Bottas ale neztrácel moc - pouze 0,134 sekundy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 82, poslední 08.06.2019 20:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 07.06.2019 22:01
Haas je pro mne zklamáním, na téhle trati díky… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2019 10:00
Jinak abych teda rozjel diskuzi tak se vyjádřím… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2019 11:18
Nikdo nechce očividně diskutovat na vážná a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pinďa

    Pinďa

    77.111.247.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    Zdravím všechny, kteří milují F1, tak jako já. Dnes před malou chvílí jsem se tu zaregistroval. Byl jsem horlivým diskutérem na konkurenčním webu F1sport ovšem dnes jsem se rozhodl po nějakých čtyřech letech z něj odejít po tom co redakce totálně zmrvila systém diskuze. A teď k onomu ožehavému tématu a tím jsou letošní pneumatiky. Už od samého začátku letošní sezóny tvrdím, že Pirelli vyrobilo pneumatiky přesně na míru Mercedesu. Nevím zda to byl záměr chtěný nebo nechtěný, ale je to tak. Byl jsem za to především skalními fanoušky Mercedesu téměř kamenován. Teď už to tvrdí i odborníci na F1, kteří do této chvíle jen mlčeli ikdyž to dobře věděli už dávno. Každý je z auta Mercedesu unešený, jaký udělali obrovský krok vpřed a jak Ferrari nezvládlo vývoj letošního vozu. A ejhle ono je to všechno torchu jinak. Mercedes se prostě tlačí úměle k dalšímu titulu.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Pokud nejsi osmdesátiletý kmet a netrpíš sklerózou, tak si jistě vzpomeneš na předsezonní testy, po prvním testu byl Mercedes výkonnostně ve středu pole, trápil se s pneumatikama a Marko tvrdil že RB je druhé za Ferrari... i na konci testu byl Mercedes stěží třetí tým pokud jde o rychlost.

      A nerad to připomínám, FIA a Pirrelli konzultuje změny pravidel a specifikací vždy s týmy, Mercedes byl jediný proti změnám na aeru a pneu, všichni ostatní požadovali změny, protože doufali že změna poškodí Mercedes... jenže oni dělají dlouhodobě nejlépe, takže jim pomohla.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pepino60

        Pepino60

        217.197.149.XXX
        Předsezóní testy se nesmějí brát vážně. Jedou se za zcela jiných podmínek než závody a hodně se při nich schovává. A především Mecedes. A taky Mergl jel testy ze scela jiným aerem než pak nasadil v Austrálii. Část toho balíku nasadil ke konci testů a o dost se zlepšil. Ale stále jistým způsobem tajil to jak mu pneumatiky sedí. A že zrovinka ty pneumatiky, které tak loni Mercedesu sedly a jejichž úpravu vlastně Mercedes dopručil se letos používají po celou sezónu. To je fakt náhoda náhod. A nejvíc mně vytáčejí ti dva šašci na Sport1 a 2 Richter s Králem, kteří taky jen opěvují Mercedes a Hamiltona, ale že jim takhle jde FIA na ruku o tom mlčí. Dnes třeba půlku třetího tréninku prokecali pouze o úžasném Lojzíkovi. Tak co kdyby to zkusil např. zpátky v McLarenu. To by bylo po superpilotovi jedna dvě. Tím nechci shazovat umění Hamiltona nebo dobře odvedenou práci Mercedesu. Hamilton je TOP jezdec, tak jako cca pět dalších, ale není to žádný zázračný superman. Jeho zázračnost je ve špičkové technice. Zrovna tak Mercedes. Je to skvělý tým, ale kde byl třeba před hybridní érou??? Jenže pravidla hybridní éry byla napsána neklépe pro něj. Proč? Protože Mercedes v té době vyvíjel hybridní pohon už nějakých šest let. Zatímco ostatní šli v podstatě do neznáma. Ferrari i přesto loni Mercedes dohnalo a troufnu si říct, že i předčilo. A kdyby to Vettelovo kopyto nepohnojilo loňskou sezónu utřel by Mercedes i s Lojzíkem hubu. Muselo se jim tudíž opět nějak pomoct. No a tak se zrodily ony pneumatiky, které nepasují nikomu kromě Mercedesu. Ikdyž se to někomu nelíbí jsou to fakta. Mergl je daleko větší firma než je Ferrari a zákon reklamy, byznysu a prestige je neúprosný.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          37.48.54.XXX
          Nemyslim ze by nekdo vedome ppmahal Mercedesu...po 5 titulech v rade myslim marketingove dalsi vitezstvi Mercedesu neni idealni...idealni by bylo vitezstvi nekoho jineho po tesne bitve.
          Holt Mercedes ma stabilitu a financne si muze dovolit drzek krok s kazdym kdo by do zavodeni v F1 chtel investovat vic penez.
          Redbullu bude nejakej cas trvat nez s Hondou vsechno vypipla.
          A Ferrari je zas tam kde vzdycky bylo kdyz v Maranellu vladli taliani.

          A zbytek pole je z pohledu boje o tituly jen do poctu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.168.XXX
    Ferrari a ostatní zatím pneu kritizovali docela mírně, ale teď se do toho Marko opřel a natvrdo řekl že jsou na míru Mercedesu. Nikdo jiný je nedokáže zahřát. Řekněme že to už je reakce na hraně (ostatně od takových prohlášení Marka v RB mají), nicméně letošní výsledky hovoří jasně. Proč dostal Mercedes výhodu navíc, kterou při své kvalitě přitom vůbec nepotřebuje? AMUSu nejmenovaný inženýr z Mercedesu potvrdil že tenčí běhoun vyřešil všechny jejich problémy s gumama. A třeba hojně omílané posezónní testy nových gum v Abu Dhabi kde si měly týmy vyzkoušet letošní specifikaci byly sice fajn, ale Pirelli pak na letošní úvod sezóny prý přivezlo zase upravenou konstrukci.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      A co ty pneu 2013 kdy po Anglii to byli pneu dělaný na míru RB a od té doby všechno vyhráli? hlavně, že Marko zase řve 03

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Keci keci keci... pneu se vyvíjeli během testů celou minulou sezonu, týmy měli možnost se na vývoji podílet. Proč došlo ke změně konstrukce je známo... s týmy tuto změnu požadovali. Na předsezonních testech měli všechny týmy pneu k dispozici na stejnou dobu, stejný počet směsí. Mercedes vytrvale jezdil na tvrdších směsích a hledal cestu k jejich využití, správné nastavení nalezl až šestý den. Není jeho chyba, že zatímco ostatní si honili ega a snažili se na nesmyslných směsích C4 a C5 zajet top čas, on systematicky pracoval a teď sklízí ovoce.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.168.XXX
        Ano, Mercedes systematicky pracoval a ostatní na to pravděpodobně házeli bobek? Sorry, ale pokud ve třetině sezóny VĚTŠINA startovního pole není schopná pochopit pneumatiky, tak bych hledal chybu v těch pneumatikách. A ono je docela zvláštní, že Pirelli řekne jak jsou jejich letošní gumy OK a potom vyjde najevo že pro příští sezónu už chystají obutí se "širším pracovním oknem". Pro mě jasné přiznání letošní chyby.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Co tyce gum...problem je v tom ze Pirelli se nesnazi delat co nejlepsi gumy...ale shity na miru. Puvodni dobra myslenka vzala uplne za sve...bylo by lepsi udelat dve smesi...jednu mekkou, druhou tvrdou...kazda aby byla co nejlepsi. A dal uz by to bylo na tymech.

    Bohuzel situace kolem gum jasne ukazuje jak to dopadne kdyz nefunguje konkurence a umele se tvori berlicky. Podobne skoncilo DRS.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Já myslím, že u Pirelli je každá snaha marná. Dokážeš si představit, že by FIA po těch šmejdech požadovala drážkované gumy jak od Bridge? Ty by se rozpadly snad už ve vyhřívací dečce.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama