DISKUZE K ČLÁNKU "Výsledky Renaultu jsou zklamáním, ke konci roku se ale začnou zlepšovat, to si pište!" říká Ricciardo

Daniel Ricciardo si přestupem z Red Bullu k Renaultu výkonnostně pohoršil. Na nové auto si vedle nového týmového kolegy Nica Hülkenberga stále zvyká, nicméně věří, že ve druhé části sezóny půjdou nahoru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Výsledky Renaultu jsou zklamáním, ke konci roku se ale začnou zlepšovat, to si pište!" říká Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 06.06.2019 15:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 06.06.2019 11:12
Přesně jak píše Jurgenb, všichni tak nějak… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 06.06.2019 11:13
Pořád se nemůžu rozhodnout jestli je větší… »
» Loqenc (Hlasovali 2 lidé) 06.06.2019 12:10
jednoznačně Renault »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Tak doufám, ze Ricci ví víc a ze chystaný upgrade sasi a aera do Francie je posune bezpečně na 4. místo v PK s tím, ze koncem roku budou zatapet RB. Asi sem jediný, který v to doufá, ale co už, věřit se musí. Hodně napoví Kanada, to je motorová trať, kde bychom měli byt blízko RB, tak uvidíme.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      77.240.186.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Přesně jak píše Jurgenb, všichni tak nějak doufáme ve zlepšení Renaultu (McLarenu, Williamsu, Ferrari či kohokoli dalšího) aby byly závody zajímavější, ale realita je věc druhá a bohužel podstatná. Pokud by proklamace Renaultu o tom, že mají druhý nejlepší motor byly pravdivé, tak by to reálně znamenalo že těch 2 sekundy ztráty na Mercedes a sekundu na RB jde na vrub šasi... a to by byl problém, protože ztráta v šasi se postupným vývojem zjevně stahuje hůře, než ztráta ve výkonnosti motoru. Na konci sezony může být Renault klidně na čtvrté pozici mezi týmy, to konečně může být skoro každý tým mezi čtvrtým a devátým místem současného pořadi, ale podstatné je, aby byly schopni významně snížit ztrátu na čelo, a tomu moc nevěřím.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        CA co si pamatuji jednoznačně říkal , že s šáskem to bude trvat mnohem déle a to ještě nevěděl jak na tom budou v porovnání s ostatnímy. Vyjadřoval se v zimě. Takže v tom CA nelhal ačkoli je mu to podsouváno. Taky berte v potaz že nikdy nevíte , jak na tom budou vaši soupeři. Kdo mlčí, většinou dělá dobře, jenže co by se pak řešilo že.

        I loni byl RB rychlejší o vteřinu a to měli stejný motor. Myslím že motory jsou vyrovnanější než kdy byli. Samozřejmě asi ne ve všech parametrech, ono to není jen o maximalním výkonu v kvaldě, či v závodě. Těch parametrů je tam více, Třeba kilometrový výkon, spotřeba, účinnost. Ty motory jsou fakt inžinýrské dílo.
        Jinak k pozici Renaultu, oni klidně být (kvalda) režim druzí být mohou,( jist si však nejsem) jenže je to tak nepatrný rozdíl oproti druhým , že si myslím, že to nerozhoduje, respektive lze asi konstatovat, že je motor neeliminuje. Otazkou je, až ostatní budou navyšovat. Mercedes teď, Honda později. Renault prý něco zajímavého chystá na příští rok, motorově, letos prý už jen 10 kW. Osobně si ymslím že jak Mclaren , tak Renault to budou letos a přiští rok "došolíchat" na 4-5 místě a veškeré úsílí dají pro rok 2021. Myslím že to co ztrácejí na TOP 3 nejde dohnat a to ani přiští rok.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Renault v zimě proklamoval radikální změny jak v šasi a motoru a u obojeho velké nárusty výkonnosti, výkonnostně jsou ale na tom stejně jak v druhé polovině minulého roku. Takže za mě zklamání, ale to by bylo i bez prohlášení od Renaultu.

          Vzhledem k základní stabilitě praviodel bych očekával, že tovární tým ve středu pole bude schopen čelo významně stahovat, nikoli jen udržovat rozdíl.

          K roku 2021 bych naděje raději neupínal, čím radikálnější ta změna bude, tím větší závody ve zbrojení příjdou, a v tom budou hrát jak McLaren tak i Renault při nejlepším druhé housle. 05

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      ADI Kanada a blízko RB. 12 Ty seš fanatik....sice to je motorová trať, ale nejen motorová..... Není šance....tipuji v kvaldě 1 vteřinu... ty blízko. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Tovární Renault mi přijde velmi slušný v přítlaku ale na trati typu Kanada naopak čekám že se zase projeví jeho problémy s odporem. Tam motory Renault zastoupí McLaren. Zatím tomu tak na vysokorychlostních tratích bylo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama