DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je ve ztrátě. Chystá prodej historických pokladů

Zatímco automobilka McLaren zvyšuje prodeje sportovních automobilů a snižuje zadlužení, sportovní divize McLaren Racing loni hospodařila se ztrátou 96 milionů liber.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren je ve ztrátě. Chystá prodej historických pokladů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 03.05.2019 16:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 30.04.2019 06:57
Nedostane redaktor za tenhle článek padáka? Když… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 30.04.2019 08:19
Pravda bolí že? Nějak zapomínáš na to, že… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 30.04.2019 10:07
Vždyť jo....ale ty první 4 roky to byla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                To že se to psalo není moc argument. Když budu jmenovat jenom mě známé okruhy: Brands Hatch, Donington, Snetterton, Cadwell, Oulton... a těch závodů se na těchto okruzích pořádají mraky ... přičti k tomu slavnosti v Goodwoodu, závody na ostrově Mann, ... možná zákony neumožňují budovat nové okruhy, ale neměl by být problém využívat infrastrukturu co v Británii existuje, a jak Wiliamsl tak i McLaren mají k některým okruhům co by kamenem dohodil.

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Ty máš nějaké své dny nebo co, běž radši něco dělat, pořad něco rozporuješ dle své hlavy..... Prostě závodní stáj dle legislativy UK nemohla vlastnit okruh. A tím diskuzi ukončuji.

                  + 3 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                176.97.15.XXX
                To je pravda...zakony v UK neumoznovali zavodnimu tymu vlastnit zavodni okruh...nevim jak je to nyni...ale domnivam se ze ten zakon plati stale.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  A musí ten okruh vlastnit, aby ho mohli pravidelně užívat?

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Jako přímo u továrny ? Nauč se přijmout, že ses mejlil a nevymejšlej, jak se z toho vymluvit.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • juras

                  juras

                  90.177.218.XXX
                  Myslim ze zavodni tym nesmi v UK vlastnit zavodni drahu...od toho je promoter zavodu.
                  Mozna je to jakasi pojistka aby movity tym nemohl mit zjevnou vyhodu jen diky penezum...protoze co si budeme povidat...zavodni okruh bude asi o velkejch penezich.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Evidentně neumíš počítat. Sečti si částky za odstupné Hondě, Ronovi s dluhem bankám a dostaneš se k částce zhruba 500 milionů Liber. Splatit takouhle sumu a s prstem v nose? Ano sice mají k dispozici 200 mega od Latifiho, ale stále ještě zůstává dluh nějakých 300 mega a se ztrátami, případně malichernými zisky to bude hodně tvrdý oříšek.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              To se rozloží do více let..... 12

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              A to jsem ještě nepřipočítal loňskou ztrátu plus úroky, takže je současný dluh Mekáče nějakých 400 mega.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Pokud si udrží jejich růst tržeb není to problém. A vyplatit Rona 2x levněji než jsou ochotni jiní kupovat, jako Latifi, tak to taky není problém. Ztráta Racingu je něco jiného, tam to musí vyvážit výsledky, sponzoři a vlastní propagace. Bude se to lepšit, to je jasné.Výsledky jdou nahoru a sponzoři rostou. A konkurenceschopnost taky zvýší plánovaný rozpočtový strop.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  37.188.170.XXX
                  To samé se psalo v této době loni a nakonec vznikla ztráta pro jiné týmy existenční.

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    No pravě pro jiné týmy, ne však pro Mclaren. Ten by kdykoli někdo koupil, či zainvestoval.....nerozumíš tomu, neřeš to. 12

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      37.188.170.XXX
                      McL rozprodává svou rodinnou historii a Tebe to snad ještě těší. Dyť je to událost hodně bolestná.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Podle mě bude naopak letos a příští rok lépe. McLaren jde sportovně nahoru, pomalu restrukturalizuje, přesová lidi na další projekty (Indy 500), což mu mimo jiné otevírá i další možnosti na zisk sponzorů a hodnota značky roste.

          Zak Brown má zjevnou vizi udělat do dvou tří let z McLarenu výrazně globálnější značku, a podle mě je to správný postup. Jediné co mu lze vytknout, že se v roce 2017 zbavil Hondy.

          Vím že to co teď napíšu, hodně McLarenistů odsoudí, ale to že byl odejit Ron Dennis a přišli lidé jako Zak Brown bylo pro McLaren požehnáním. Ron podobně jako Frank Williams by nebyl ve svém věku schopen přijít s tak razantní změnou myšlení, aby byl schopen tým zachránit. Zak ho nejenom zachrání, ale tým bude za několik let mnohem silnější.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            S Ronem by dnes nebyl Mekáč v tak šílených dluzích a určitě by se nezbavil Hondy. Jak už víme, tak Honda dnes není vůbec špatný motor a s přísunem 100 mega ročně by se dostavily i výsledky a s tím i zisky.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama