DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull slevuje ze svých cílů: "Pět vítězství vymyslel optimista Marko," říká Horner

Red Bull letos chtěl vyhrávat a podle svého odborného poradce Helmuta Marka dokonce pomýšlel i na titul, po třech závodech je ale jasné, že letos po přechodu na motory Honda na špičku mít nebude, jak připouští i jeho šéf Christian Horner.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull slevuje ze svých cílů: "Pět vítězství vymyslel optimista Marko," říká Horner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 18.04.2019 09:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 16.04.2019 14:49
Tak je fajn vidět tá nejednota týmu, že každý… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 16.04.2019 15:45
Tak já tu nekomentoval výkonnost na trati, ale… »
» achmed-cz (Hlasovalo 6 lidí) 17.04.2019 10:18
Optimista Marko? Nechtěl spíš říct žvanil Marko?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Optimista Marko? Nechtěl spíš říct žvanil Marko?
    Nechápu, proč tenhle exot (co mimochodem za svoji dvouletou kariéru pilota F1 získal celých 0 bodů) má v týmu takový vliv. Je jen jeho zásluha, že tým má problém sehnat jezdce, protože po zkušenostech, jak se v minulosti choval k těm "neprivilegovaným" pilotům (rozuměj všem kromě Vettela a Verstappena) už k nim nikdo rozumný nechce

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      na tom něco je.
      schválně - kdo by asi "vyhrál" anketu o řekněme nejnesympatičtější postavu současné ( a nebo i historicky jakékoli doby ) F1? nechci nikomu nic podsouvat, ale u mě by Dr.Marko asi skončil velmi vysoko 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.7.XXX
    Tak je fajn vidět tá nejednota týmu, že každý plácá jedno přes druhé a nakonec řeknou, že to vlastně ani tak nebylo myšleno, už chápu demagogii jednoho zdejšího diskutujícího 11

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Dneska je vše tak komplexní, že něco dohnat není vůbec jednoduché. Teď se budou všichni zlepšovat, takže je marný si dělat plané naděje.
      RB na tom ale nebude myslím špatně, určitě i nějakej závod vyhraje. Přestup k Hondě byl dobrej tah, všeobecně myšleno. Na co to však bude stačit, se teprvé uvidí.
      Chtěl bych je ale fakt vidět, co by říkali, kdyby museli teď ladit monopost ( říkají že je nic moc) v módu Mclaren. Nevýkonný motor( v té době) který ztrácel na špičku 70 koní v průměru a zároveň poruchový. To byl mnohem větší čardáš.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        37.48.7.XXX
        Tak já tu nekomentoval výkonnost na trati, ale jejich demagogii, to je celé. Obecně RB dostává od Hondy peníze a ještě je jakoby tovární, takže pro ně je to win win situace stejně jako pro Renault, který už nebude muset spolupracovat s někým kdo furt jen prská. Další věc je právě to, jak RB má tendenci šťouchat do McLarenu, upřímně, kdo si myslí, že Honda odvedla dobrou práci v sezonách 2015 až 2017 je tak trochu blázen, JB, který stále závodí řekl, že Honda pak přivážela na závodní víkendy třeba 6 motorů s tím, že počítali, že použijou všechny a to ne z důvodu testování .. sorry, ale tohle je šílenost, ano každý tým má mít zasobu, aby měl po čem šáhnout, ale tohle je fakt šílenost, jinak já si myslím, že RB prskal poslední sezony zbytečně, že je to jen o Renaultu, očividně to nebylo jen o něm nemluvě o tom, že RB nechtěl poskytovat zpětnou vazbu Renaultu a to v době, kdy nebylo jasné, zda RB by šel do Hondy, takže to se pak špatn spolupracuje 03

        + 6 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Prostě to Hondě nešlo, nebyla připravená, neměli šanci, udělat dobrej motor, tak rychle a aby byl spolehlivej.. To už dnes víme.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Honda pak přivážela na závodní víkendy třeba 6 motorů s tím, že počítali, že použijou všechny....................
          Ano, mohlo to tak být. Z dnešního pohledu byla škoda, že Honda dodávala pouze jednomu týmu. Dnes už mohla být mnohem dále. O to víc je udivující, že začínající motorář na nedostatek dílů nikdy netrpěl, kdežto zaběhnutému Renaultu náhradní díly chyběly tak moc, že museli přebírat náhradní díly z už vyřazených motorů.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ještě je potřeba se poptat vedle jednoho Honda pacienta jménem Elsenor, ten tam má taky přesné insider informace. 11 V ŽL má prý odhadování výkonů motorů F1 z kávové sedliny.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Na to nemusíš chodit vedle. Adi má vždy přesné informace o výkonech jednotlivých motorů. 03

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tam je to ale jiná dimenze, přimo galaxie. 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Myslis AMuS? Ne, Miku, zklamu tě, ten nevlastním. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          37.48.7.XXX
          Mike naštěstí vlastní Hondu, takže nám tu může dávat čísla jak na běžícím páse, který pak popře, že to nikdy neřekl nebo takhle nemyslel 18

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jaká vlastní čísla jsem popřel? Nic, jen rejpu. Nikdy ty svoje mokrý sny nedoložíš. 13
            A já vlastním Hondu? Ty jo, že mi nikdo nic neřekl, že vlastním obří fabriku. 12

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ty tu vždycky házíš, o kolik koní je Renault před Hondou. Nikdy žádný zdroj, ale přesná čísla. Dnes nic? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Odkaz kdy sem házel čísla by nebyl? Jsem si jistý, ze letos jsem nic takového nedělal. Ohledně výkonnosti PJ máme tento rok pouze rovinkovou ztrátu, kterou prezentoval AMuS, kde je ztráta H na R 0,3s. Ale jelikož se ti tento údaj nehodí do krámu, tak na to nereagujes.... zvláštní, ze loni ti data AMuS nevadila, když vycházela pro Hondu lépe. Za sebe pouze opakuji, ze AMuS neberu jako moc věrohodný ani dříve, ani letos, ale baví me te tím popuzovat, protože loni si měl AMuS za kladivo na Renault a porad dokola si čísla AMuSu vytahoval... teď se už tolik nehodí ze? 13

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Ale byl, nejsem Hellhogr. 04
              Adi
              Adi 17:11 05.04.2019 83.240.61.XXX
              Tak jestli je Honda 10 ps za Mercedesem, tak Renault je 10 koni před Mercedesem. To beru :)
              Adi
              Adi 12:36 07.04.2019
              Motor mají výkonější než Honda a defakto na úrovni výkonosti Mercedesu.
              Adi
              Adi 13:30 07.04.2019 83.240.61.XXX
              Proč? Jestli je Honda 10 ps za Mercedesem, tak Renault minimálně ve výkonu je na úrovni Mercedesu ;)
              To je jen poslední doba. V minulých sezonách bych asi našel desítky tvých odhadů výkonů motorů, bez jediného odkazu na oficiální data. 03

              Já s těmi čísly žádný problém nemám. Tedy nevím, na co ty ztráty jsou. Na jakém okruhu, Na bahrajn? Na Austrálii? Na nějaký "univerzální"? A ztráty na rovinkách nevypovídají nic moc o výkonu. Ty jsou ovlivněny třeba odporem vzduchu, nastavením vozu. proto je důležité, z čeho jsou ty data brány. Až zveřejní Amus odhadované výkony, máme se o čem bavit. Ztráty na rovinkách nejsou výkon. Koncem roku 2017 neměl Mclaren nejnižší rychlosti na rovinkách, přesto nikdo nepochyboval, že Honda měla nejmenší výkon. 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • jj284b

    jj284b

    176.61.241.XXX
    ne ne ne, ak McLaren tak aj Redbull - ziadne take ze tento rok nepostavili take dobre sasi ako minule.. uz to minule nebolo take dobre, len to motor Renaultu zakryl... 20

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ale ale, že od slov Helmuta dává RB ruce pryč až teď 11 Předpovědi jsou vždy ošidné a vlastně na to doplácí ten dotyčný skoro vždy. Ten hlavní často chválí hlavně ty ostatní 03

    Ale RedBull dle mě může udělat krok kterým se zase stane kandidátem na vítězství, sezona je ještě dlouhá.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Slibují vylepšení, dle jejich vlastních slov, nepříliš povedeného aera a navíc Honda taky slibuje upgrade.
      Začínám mít strach, že ten Max před Ferrari už zůstane 18

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama