DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull slevuje ze svých cílů: "Pět vítězství vymyslel optimista Marko," říká Horner

Red Bull letos chtěl vyhrávat a podle svého odborného poradce Helmuta Marka dokonce pomýšlel i na titul, po třech závodech je ale jasné, že letos po přechodu na motory Honda na špičku mít nebude, jak připouští i jeho šéf Christian Horner.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull slevuje ze svých cílů: "Pět vítězství vymyslel optimista Marko," říká Horner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 18.04.2019 09:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 16.04.2019 14:49
Tak je fajn vidět tá nejednota týmu, že každý… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 16.04.2019 15:45
Tak já tu nekomentoval výkonnost na trati, ale… »
» achmed-cz (Hlasovalo 6 lidí) 17.04.2019 10:18
Optimista Marko? Nechtěl spíš říct žvanil Marko?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

tom11

tom11

77.48.94.XXX
na tom něco je.
schválně - kdo by asi "vyhrál" anketu o řekněme nejnesympatičtější postavu současné ( a nebo i historicky jakékoli doby ) F1? nechci nikomu nic podsouvat, ale u mě by Dr.Marko asi skončil velmi vysoko 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale byl, nejsem Hellhogr. 04
Adi
Adi 17:11 05.04.2019 83.240.61.XXX
Tak jestli je Honda 10 ps za Mercedesem, tak Renault je 10 koni před Mercedesem. To beru :)
Adi
Adi 12:36 07.04.2019
Motor mají výkonější než Honda a defakto na úrovni výkonosti Mercedesu.
Adi
Adi 13:30 07.04.2019 83.240.61.XXX
Proč? Jestli je Honda 10 ps za Mercedesem, tak Renault minimálně ve výkonu je na úrovni Mercedesu ;)
To je jen poslední doba. V minulých sezonách bych asi našel desítky tvých odhadů výkonů motorů, bez jediného odkazu na oficiální data. 03

Já s těmi čísly žádný problém nemám. Tedy nevím, na co ty ztráty jsou. Na jakém okruhu, Na bahrajn? Na Austrálii? Na nějaký "univerzální"? A ztráty na rovinkách nevypovídají nic moc o výkonu. Ty jsou ovlivněny třeba odporem vzduchu, nastavením vozu. proto je důležité, z čeho jsou ty data brány. Až zveřejní Amus odhadované výkony, máme se o čem bavit. Ztráty na rovinkách nejsou výkon. Koncem roku 2017 neměl Mclaren nejnižší rychlosti na rovinkách, přesto nikdo nepochyboval, že Honda měla nejmenší výkon. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Odkaz kdy sem házel čísla by nebyl? Jsem si jistý, ze letos jsem nic takového nedělal. Ohledně výkonnosti PJ máme tento rok pouze rovinkovou ztrátu, kterou prezentoval AMuS, kde je ztráta H na R 0,3s. Ale jelikož se ti tento údaj nehodí do krámu, tak na to nereagujes.... zvláštní, ze loni ti data AMuS nevadila, když vycházela pro Hondu lépe. Za sebe pouze opakuji, ze AMuS neberu jako moc věrohodný ani dříve, ani letos, ale baví me te tím popuzovat, protože loni si měl AMuS za kladivo na Renault a porad dokola si čísla AMuSu vytahoval... teď se už tolik nehodí ze? 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
Honda slibuje už 5 let.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
Optimista Marko? Nechtěl spíš říct žvanil Marko?
Nechápu, proč tenhle exot (co mimochodem za svoji dvouletou kariéru pilota F1 získal celých 0 bodů) má v týmu takový vliv. Je jen jeho zásluha, že tým má problém sehnat jezdce, protože po zkušenostech, jak se v minulosti choval k těm "neprivilegovaným" pilotům (rozuměj všem kromě Vettela a Verstappena) už k nim nikdo rozumný nechce

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jaká vlastní čísla jsem popřel? Nic, jen rejpu. Nikdy ty svoje mokrý sny nedoložíš. 13
A já vlastním Hondu? Ty jo, že mi nikdo nic neřekl, že vlastním obří fabriku. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ty tu vždycky házíš, o kolik koní je Renault před Hondou. Nikdy žádný zdroj, ale přesná čísla. Dnes nic? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Chacha! Hezky napsáno. 11 21

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Mike naštěstí vlastní Hondu, takže nám tu může dávat čísla jak na běžícím páse, který pak popře, že to nikdy neřekl nebo takhle nemyslel 18

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Myslis AMuS? Ne, Miku, zklamu tě, ten nevlastním. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Jsem rád, že si ty díly vyřezával ty, aby se potvrdila, že to byla pravda 14

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Honda pak přivážela na závodní víkendy třeba 6 motorů s tím, že počítali, že použijou všechny....................
Ano, mohlo to tak být. Z dnešního pohledu byla škoda, že Honda dodávala pouze jednomu týmu. Dnes už mohla být mnohem dále. O to víc je udivující, že začínající motorář na nedostatek dílů nikdy netrpěl, kdežto zaběhnutému Renaultu náhradní díly chyběly tak moc, že museli přebírat náhradní díly z už vyřazených motorů.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Prostě to Hondě nešlo, nebyla připravená, neměli šanci, udělat dobrej motor, tak rychle a aby byl spolehlivej.. To už dnes víme.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tam je to ale jiná dimenze, přimo galaxie. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Možná, kdyby místo rozbrojů ve Ferrari se věnoval své práci, tak aero není na tom oproti Mercedesu tak špatně, ale tohle je prostě italskej styl, všichni se hrnou na veoudcí pozici a odmakat to někdo pořádně v zákulisí, to si musí vzít inženýry z Anglie, Francie, Německa atd 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Možná, kdyby místo rozbrojů ve Ferrari se věnoval své práci, tak aero není na tom oproti Mercedesu tak špatně, ale tohle je prostě italskej styl, všichni se hrnou na veoudcí pozici a odmakat to někdo pořádně v zákulisí, to si musí vzít inženýry z Anglie, Francie, Německa atd 18

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Na to nemusíš chodit vedle. Adi má vždy přesné informace o výkonech jednotlivých motorů. 03

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Binotta ti vymlouvat nebudu 18

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Já ti říkám pořád, vyhodit Vettela a Binotta je jediná cesta jak se dostat zase na cestu úspěchu

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Tak já tu nekomentoval výkonnost na trati, ale jejich demagogii, to je celé. Obecně RB dostává od Hondy peníze a ještě je jakoby tovární, takže pro ně je to win win situace stejně jako pro Renault, který už nebude muset spolupracovat s někým kdo furt jen prská. Další věc je právě to, jak RB má tendenci šťouchat do McLarenu, upřímně, kdo si myslí, že Honda odvedla dobrou práci v sezonách 2015 až 2017 je tak trochu blázen, JB, který stále závodí řekl, že Honda pak přivážela na závodní víkendy třeba 6 motorů s tím, že počítali, že použijou všechny a to ne z důvodu testování .. sorry, ale tohle je šílenost, ano každý tým má mít zasobu, aby měl po čem šáhnout, ale tohle je fakt šílenost, jinak já si myslím, že RB prskal poslední sezony zbytečně, že je to jen o Renaultu, očividně to nebylo jen o něm nemluvě o tom, že RB nechtěl poskytovat zpětnou vazbu Renaultu a to v době, kdy nebylo jasné, zda RB by šel do Hondy, takže to se pak špatn spolupracuje 03

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama