DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull slevuje ze svých cílů: "Pět vítězství vymyslel optimista Marko," říká Horner
Red Bull letos chtěl vyhrávat a podle svého odborného poradce Helmuta Marka dokonce pomýšlel i na titul, po třech závodech je ale jasné, že letos po přechodu na motory Honda na špičku mít nebude, jak připouští i jeho šéf Christian Horner.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull slevuje ze svých cílů: "Pět vítězství vymyslel optimista Marko," říká Horner
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
11:56 17.04.2019 185.149.130.XXX
Ale byl, nejsem Hellhogr.
Adi
Adi 17:11 05.04.2019 83.240.61.XXX
Tak jestli je Honda 10 ps za Mercedesem, tak Renault je 10 koni před Mercedesem. To beru :)
Adi
Adi 12:36 07.04.2019
Motor mají výkonější než Honda a defakto na úrovni výkonosti Mercedesu.
Adi
Adi 13:30 07.04.2019 83.240.61.XXX
Proč? Jestli je Honda 10 ps za Mercedesem, tak Renault minimálně ve výkonu je na úrovni Mercedesu ;)
To je jen poslední doba. V minulých sezonách bych asi našel desítky tvých odhadů výkonů motorů, bez jediného odkazu na oficiální data.
Já s těmi čísly žádný problém nemám. Tedy nevím, na co ty ztráty jsou. Na jakém okruhu, Na bahrajn? Na Austrálii? Na nějaký "univerzální"? A ztráty na rovinkách nevypovídají nic moc o výkonu. Ty jsou ovlivněny třeba odporem vzduchu, nastavením vozu. proto je důležité, z čeho jsou ty data brány. Až zveřejní Amus odhadované výkony, máme se o čem bavit. Ztráty na rovinkách nejsou výkon. Koncem roku 2017 neměl Mclaren nejnižší rychlosti na rovinkách, přesto nikdo nepochyboval, že Honda měla nejmenší výkon.
Adi
Adi 17:11 05.04.2019 83.240.61.XXX
Tak jestli je Honda 10 ps za Mercedesem, tak Renault je 10 koni před Mercedesem. To beru :)
Adi
Adi 12:36 07.04.2019
Motor mají výkonější než Honda a defakto na úrovni výkonosti Mercedesu.
Adi
Adi 13:30 07.04.2019 83.240.61.XXX
Proč? Jestli je Honda 10 ps za Mercedesem, tak Renault minimálně ve výkonu je na úrovni Mercedesu ;)
To je jen poslední doba. V minulých sezonách bych asi našel desítky tvých odhadů výkonů motorů, bez jediného odkazu na oficiální data.
Já s těmi čísly žádný problém nemám. Tedy nevím, na co ty ztráty jsou. Na jakém okruhu, Na bahrajn? Na Austrálii? Na nějaký "univerzální"? A ztráty na rovinkách nevypovídají nic moc o výkonu. Ty jsou ovlivněny třeba odporem vzduchu, nastavením vozu. proto je důležité, z čeho jsou ty data brány. Až zveřejní Amus odhadované výkony, máme se o čem bavit. Ztráty na rovinkách nejsou výkon. Koncem roku 2017 neměl Mclaren nejnižší rychlosti na rovinkách, přesto nikdo nepochyboval, že Honda měla nejmenší výkon.
Adi
11:09 17.04.2019 81.19.11.XXX
Odkaz kdy sem házel čísla by nebyl? Jsem si jistý, ze letos jsem nic takového nedělal. Ohledně výkonnosti PJ máme tento rok pouze rovinkovou ztrátu, kterou prezentoval AMuS, kde je ztráta H na R 0,3s. Ale jelikož se ti tento údaj nehodí do krámu, tak na to nereagujes.... zvláštní, ze loni ti data AMuS nevadila, když vycházela pro Hondu lépe. Za sebe pouze opakuji, ze AMuS neberu jako moc věrohodný ani dříve, ani letos, ale baví me te tím popuzovat, protože loni si měl AMuS za kladivo na Renault a porad dokola si čísla AMuSu vytahoval... teď se už tolik nehodí ze?
achmed-cz
10:18 17.04.2019 212.24.138.XXX
Optimista Marko? Nechtěl spíš říct žvanil Marko?
Nechápu, proč tenhle exot (co mimochodem za svoji dvouletou kariéru pilota F1 získal celých 0 bodů) má v týmu takový vliv. Je jen jeho zásluha, že tým má problém sehnat jezdce, protože po zkušenostech, jak se v minulosti choval k těm "neprivilegovaným" pilotům (rozuměj všem kromě Vettela a Verstappena) už k nim nikdo rozumný nechce
Nechápu, proč tenhle exot (co mimochodem za svoji dvouletou kariéru pilota F1 získal celých 0 bodů) má v týmu takový vliv. Je jen jeho zásluha, že tým má problém sehnat jezdce, protože po zkušenostech, jak se v minulosti choval k těm "neprivilegovaným" pilotům (rozuměj všem kromě Vettela a Verstappena) už k nim nikdo rozumný nechce
Ferda
17:19 16.04.2019 46.47.176.XXX
Honda pak přivážela na závodní víkendy třeba 6 motorů s tím, že počítali, že použijou všechny....................
Ano, mohlo to tak být. Z dnešního pohledu byla škoda, že Honda dodávala pouze jednomu týmu. Dnes už mohla být mnohem dále. O to víc je udivující, že začínající motorář na nedostatek dílů nikdy netrpěl, kdežto zaběhnutému Renaultu náhradní díly chyběly tak moc, že museli přebírat náhradní díly z už vyřazených motorů.
Ano, mohlo to tak být. Z dnešního pohledu byla škoda, že Honda dodávala pouze jednomu týmu. Dnes už mohla být mnohem dále. O to víc je udivující, že začínající motorář na nedostatek dílů nikdy netrpěl, kdežto zaběhnutému Renaultu náhradní díly chyběly tak moc, že museli přebírat náhradní díly z už vyřazených motorů.
HellHogr
16:42 16.04.2019 37.48.7.XXX
Možná, kdyby místo rozbrojů ve Ferrari se věnoval své práci, tak aero není na tom oproti Mercedesu tak špatně, ale tohle je prostě italskej styl, všichni se hrnou na veoudcí pozici a odmakat to někdo pořádně v zákulisí, to si musí vzít inženýry z Anglie, Francie, Německa atd
HellHogr
16:42 16.04.2019 37.48.7.XXX
Možná, kdyby místo rozbrojů ve Ferrari se věnoval své práci, tak aero není na tom oproti Mercedesu tak špatně, ale tohle je prostě italskej styl, všichni se hrnou na veoudcí pozici a odmakat to někdo pořádně v zákulisí, to si musí vzít inženýry z Anglie, Francie, Německa atd
HellHogr
15:45 16.04.2019 37.48.7.XXX
Tak já tu nekomentoval výkonnost na trati, ale jejich demagogii, to je celé. Obecně RB dostává od Hondy peníze a ještě je jakoby tovární, takže pro ně je to win win situace stejně jako pro Renault, který už nebude muset spolupracovat s někým kdo furt jen prská. Další věc je právě to, jak RB má tendenci šťouchat do McLarenu, upřímně, kdo si myslí, že Honda odvedla dobrou práci v sezonách 2015 až 2017 je tak trochu blázen, JB, který stále závodí řekl, že Honda pak přivážela na závodní víkendy třeba 6 motorů s tím, že počítali, že použijou všechny a to ne z důvodu testování .. sorry, ale tohle je šílenost, ano každý tým má mít zasobu, aby měl po čem šáhnout, ale tohle je fakt šílenost, jinak já si myslím, že RB prskal poslední sezony zbytečně, že je to jen o Renaultu, očividně to nebylo jen o něm nemluvě o tom, že RB nechtěl poskytovat zpětnou vazbu Renaultu a to v době, kdy nebylo jasné, zda RB by šel do Hondy, takže to se pak špatn spolupracuje
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek