DISKUZE K ČLÁNKU Motorové penalizace na spadnutí: Ferrari nasazuje novou řídicí elektroniku, Renault MGU-K

Ferrari do Číny po selhání motoru v předchozím závodu přivezlo novou řídicí elektroniku (CE), Renault po sérii potíží, kdy v Bahrajnu nedojel do cíle s žádným ze svých vozů, nasazuje novou specifikaci motorgenerátoru pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) a věří, že tím jeho spolehlivost vyřešil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motorové penalizace na spadnutí: Ferrari nasazuje novou řídicí elektroniku, Renault MGU-K

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 12.04.2019 17:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 12.04.2019 14:18
Poruchy Renaultu jsou také konstatování faktu a… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 12.04.2019 10:49
No někteří vloni podle počtu nasazených kusů PJ u… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 12.04.2019 09:19
Pockejme po konci sezóny Miku. Ja jednu stranu me… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    95.143.138.XXX
    Tak tohle hraje ještě víc Mercedesu do karet. Hamilton si jede pro další titul. Ani nemusí vyhrávat závody, ale budou jenom šetřit svojí spolehlivou jednotku.. Doufám, že se mýlím.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Mám takové tušení, že letos se nebude spolehlivost počítat podle počtu použitých dílů. 04

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      185.10.235.XXX
      Pockejme po konci sezóny Miku. Ja jednu stranu me štve, ze jsme v Bahrajnu přišli o hodně bodu, ale jestli našli problem a nasadili upravenou jednotku MGU-K a slibuji, ze je problem “solved”, tak snad konečně začnou poradně bodovat, pze zatím to vypadá, ze jsme v Číně špička středu pole ne daleko za Maxem.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Neboj. Já nejsem ten, kdo počítá spolehlivost podle počtu vyměněných součástek. Nějak věřím, že je týmy mění i kvůli vylepšením a ze strategických důvodů. 03
        Už sis všiml, že neměli jen jednu poruchu motoru, ale 3?
        No, já tam vidím ztrátu 0,9s. Je trochu zvláštní tomu říkat "ne daleko". Ale já nedělám závěry z volných tréninků, v kvaldě to může být jinak a v závodě zase jinak. Renaultu tu špici středu přeji. Ale být tebou, byl bych opatrný na spojení "špička středu pole" a " nedaleko za Maxem". Podle některých ty 2 věci nejdou dohromady, protože Max je střed pole. 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          89.24.51.XXX
          Psal jsem to v době, kdy ztráta Hulka na Maxe byla 0,5s ;) Rozhodne patříš mezi lidi, kteří berou spotřebu komponent velmi vážně a jako ukazatel. Hlavně v případě komponent Renault ;) Moc dobre si to pamatuji.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Tak to si pamatuješ hodně blbě. Vždycky jsem trdil, že počet součástek nemá smysl brát. Protože se vyměňují zcela evidentně i součástky, které jsou v pořádku.
            Proti Renaultu jsem používal výhradně počet kouřících motorů. Zejména v roce 2017, ale i loni. S tímto jsem si pohodlně vystačil. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              89.24.51.XXX
              Jenže není kouření jako kouření ;) Napr. Ricci 2x kouřil kvůli spojce, ne kvůli PJ. Již jsem to zmiňoval, počet odpadnutí aut v zavodě kvůli PJ Renault nebylo v průměru vyšší než u Ferrari a Hondy. Mercedes na tom byl o něco lépe...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Já se přiznám, že upravené jednotce MGU-K moc nevěřím. myslím že kapku lakujou.... na druhou stranu, dostal ji i Norris a tam by to nemělo logiku.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Uvidíme, nějaká změna s cílem dostat spolehlivost pod kontrolu tam asi proběhla tak snad to bude to pravé. Jinak samo tohle se počítá, nechápu narážky na to proč by se tyto nové kusy neměly počítat, selhání tam je. Ten Miku už jen rýpe za každou cenu a čeká kdo se chytne.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama