DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull hledá "magické heslo" k odemknutí vozu, Honda podle Hamiltona ztrácí jen 10 koní

Rakouský tým, který před sezónou hlásil útok na titul, se na jejím počátku trápí. Mezi konstruktéry mu patří třetí příčka a podle svého šéfa Christiana Hornera nyní hledá "magické heslo" k odemknutí vyšší výkonnosti svého monopostu RB15. Na motor se vymlouvat nemůže, ten se letos zdá být velmi konkurenceschopný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull hledá "magické heslo" k odemknutí vozu, Honda podle Hamiltona ztrácí jen 10 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 175, poslední 09.04.2019 11:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.04.2019 12:50
Ten Hamilton se asi zbláznil. Říct takto naplno,… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.04.2019 18:50
Koukám, že fanoušci Renaultu jsou samí odborníci… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 06.04.2019 10:41
Paradoxně nerejpu. Já mám dlouhodobě názor, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mac_

    Mac_

    78.102.70.XXX
    Nezachytil jste někdo informaci, proč odešlo Sainzovi v Austrálii MGU-K? Bylo to spojováno i s problémy v předsezonních testech... Jinak zatím překvapuje spolehlivost Hondy a naopak poruchovost Renaultu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Nikde jsem nečetl, ale bohužel ho vyvíjeli fakt dlouho, tuším dva roky a stejně tam je nějaký problém, ač loni tuším držel.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mac_

        Mac_

        78.102.70.XXX
        Chápu, že velké rozdíly ve spolehlivosti může způsobit vnitřní řešení teplotního managementu, ani tak to zatím nevypadá moc optimisticky. Doufejme v upgrade. Ale McLaren mi letos po letech vrátil chuť do života 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Nejsem znalec MGU-K, nevím kde je zakopán pes, ale je pravda, že Renault se s tím už trápí třetí rok a nefunguje mu to jak má. To zcela jednoznačně ke kritice je. O tom žádná.....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      83.240.61.XXX
      na poruchy komponent PJ R vs H je to po dvou závodech 1:0. Souhlasím, že je to překvapivé score, ale bylo by fajn, aby si lidi nepletli poruchu elektroniky, spojky, výfuku, převodovky či brzd s poruchou PJ. Já si sice uvědomuji, že Richter tohoto rozlišení není schopen, ale to neznamená, že lidé na specializovaném webu by měli být stejně neinformovaní jako šašek Richter. Takže znovu: Porucha u Renaultu, či loni RB automaticky neznamená poruchu motoru!!! Když jste schopni toto rozlišovat u jiných výrobců, bylo by fajn to rozlišovat i u Renaultu!

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hormón

        Hormón

        37.188.150.XXX
        Se rozepis na tech 1:0. Renault letos brutalne nestiha spolehlivosti motoru. Elektronika i mgu-k k motoru patri a ne ze ne. Po tolika letech je ostuda prijit s tim s cim Renault letos prisel. Takove problemy nikdo necekal. Je to velke zklamani. Kdyz vezmeme v uvahu ze ma Renault v sezone nejhorsi vyvoj, tak mam velke obavy, ze Renault je vubec schopny spicku dohnat.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          83.240.61.XXX
          Co má proboha elektronika společného s PJ?! 1:0 na poruchy komponent PJ R vs H ve 4 vozech s R vs 4 vozy s H... Renault je špičce nejblíže v historii těchto motorů a je cca na úrovni PJ Mercedesu. Velké zklamání je poruchovost továrního týmů, která je mizerná a musí ji urychleně vylepšit! Nebuď jak šašek Richter, který za každým odstoupením hned vidí PJ... takže speciálně pro tebe ještě jednou: Elektronika NENÍ PJ, spojka NENÍ PJ, brzdy NEJSOU PJ, výfuk NENÍ PJ, převodovka NENÍ PJ...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Miroslav D.

            Miroslav D.

            194.228.59.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              83.240.61.XXX
              Proč? Jestli je Honda 10 ps za Mercedesem, tak Renault minimálně ve výkonu je na úrovni Mercedesu ;) Když prijmas blbost A jsko pravdu, měl bys tedy i blbost B brát jsko pravdu ;)

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Miroslav D.

                Miroslav D.

                194.228.59.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Kde prosímtě bereš, že má Renault víc koní než Honda. Nikde jsem to nečetl, výsledky tomu neodpovídají?
                Něco se ti zdálo?

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Výsledky tomu právě nasvědčují.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jako fakt?
                    Já jsem schopný ještě pobrat, že jsi jediný člověk na světě, který dokáže z výsledků 2 závodů změřit výkon motorů s přesností na 10k. To je magické, ale ještě teoreticky možné.
                    Ale co mi uniká je teorie, že nejpomalejší vozy mají největší výkon. Pravda, nestudoval jsem fyziku, ale chemii. Ale neměla by tam být přímá úměra, místo nepřímé? 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Koukám že RedBull je další tým co vystřízlivěl ze stavu: "máme nejlepší šasi, kazí nám to dodavatel motorů". 18

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No rejpeš slušně, ale rozdíl je velký v tom, že Honda za dob Mclarenu imrvére hořela. O výkonu že nebyl, darmo hovořit. Přesto s tím Mclaren občas zajel slušné výsledky. V roce 2017 Honda na začátku sezóny ztracela 120 koní.

      Pak by ti mělo být taky jasné, když místo testování v Barcelóně, se řeší jen spolehlivost, jak na tom asi je pak vývoj monopostu.Tady RB "bulí", že něco málo neotestoval, kvůli Gaslymu, přesto najezdil mazec km. Porovnej si to s Mclarenem , když byl z Hondou a věřím že to docvakne.

      Hondaři dneska už tvrdí a že Hondu vlastně Mclaren zdržoval a že měla vlastně ten motor vždycky dobrej. 12 Což není pravda !! Mclaren taky nebyl dokonalej, ale ty tři roky byla Honda motorově hrůzostrašná a bylo by zcela jedno, do jakého šáska by ji namontovali.

      Letos ale lze Hondu pochválit. Renault určitě ne, ač zaplať pámbů, aspoň že ten výkon mají v konkurence-schopném stavu. Ač zdá se že Ferrari ty motory má lehce někde jinde.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Paradoxně nerejpu. Já mám dlouhodobě názor, že týmy kecají a dělají se lepší než ve skutečnosti jsou, ono to není jenom o RB či McLarenu, ale třeba i Williams v roce 2015, když dostával od Mercedesu 2 sekundy na kolo občas tvrdil, že asi nedostávají stejnej motor jako tovární tým, teď jsem něco podobného zaznamenal od FI... přitom podle GPS jsou maximálky a akcelerace shodné, ty auta jsou prokazatelně horší když zatáčejí.

        Pokud jde o projekt McLaren-Honda můj názor znáš, Honda začínala od nuly a první dva roky se učila, to co se naučila dala do třetího roku, tam jim asi úplně nepomohl ani McLaren, ale třetí rok, když si odmyslím začátek sezony a DNF tak už byl v druhé polovině roku velice slušný, dalo se na tom stavět, což dokázalo loni TR a letos RB.

        Bohužel to McLaren celé neukočíroval, především ten projekt uspěchal, a pak byla chyba angažovat Alonsa. Je to skvělý závodník, ale není to borec do nepohody, takže si začal záhy pouštět pusu na špacír a ten projekt M+H z velké části rozložil on. Věřím tomu, že kdyby ho neangažovali, a dali tam dva kluky, co to byly schopni přetrpět... a že jich ve Formuli 1 je dost, tak už loni mohli s motorem Honda patřit k tomu lepšímu a letos bojovat o stupně a vítězství. Pro McLaren velká škoda, že jim chyběla trpělivost.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tvl, to sis dovolil moc (Alonso). 12

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Já si myslím že právě že ne. Projekt McLaren - Honda si dal obrovské cíle a stanovil nejvyšší očekávání. A vůbec ne jen McLarenem nebo Alonsem, ten šel do týmu kde se Honda nebála mluvit o první řadě pro první závod! Ten začátek v porovnání s laťkou kterou slovně nastolili jen těžko mohl být horší. I tak s ambiciozním Alonsem se to dalo přežít, což když se člověk zamyslí teď zpětně je až neskutečné, ale rok 2017 a další propad jim vzal veškerý vítr z plachet. To zlepšení Hondy přišlo přece jen pozdě. Kdyby Honda frčela na začátku roku 2017 alespoň tak jako na konci roku, .... ale nefrčela 17 Největší chyba byla v úrovni v které Honda nastoupila v kontrastu s očekáváním. Nesmál bych se hloupě jen proto že zmiňuje Alonsa, kdyby jen tušili alespoň z poloviny tu výkonnostní bídu která je čekala tak ke spojení s Alonsem nedojde a Button by vzal nohy na ramena asi taky hned, jenže tak zlé se to ani zdaleka netušilo. Co se dá dělat, je to jak to je a jede se dál. RedBull má alespoň tovární motor který přetrpěl někdo jiný a nový hrnek trpělivosti. McLaren s Renaultem nový vztah který letos nezačíná tak zle a taky na sebe nebudou jen štěkat, Alonso s McLarenem stále dobrý vztah který oba dál zúročí v F1 i mimo ní.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tak je jasné, že kdyby Honda začala fungovat dřív, všechno by bylo asi jinak a kdyby tušili, že budou 3 roky dřít bídu, nikdo by do takového projektu asi nešel.
              Ale prostě se to tak stalo a Mclaren i RB začínají o té bídě (uznávám, že Honda byla horší) od nuly.
              Jen souhlasím s tím co napsal. Bylo špatně, že do takto postaveného projektu vzali pilota na sklonku kariéry, který je navíc velmi ambiciózní. Určitě tomu moc PO TÉTO stránce nepomohl. Sice možná vyjel výsledky, kterých by jinak nedosáhli, ale je to slabá náplast.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama