DISKUZE K ČLÁNKU Mladý Leclerc v Bahrajnu neuposlechl pokyn Ferrari, aby zůstal za Vettelem + VIDEO
Jak se ukázalo po závodě, Charles Leclerc v počáteční fázi Velké ceny Bahrajnu neuposlechl pokyn z boxové zídky Ferrari a svého týmového kolegu předjel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mladý Leclerc v Bahrajnu neuposlechl pokyn Ferrari, aby zůstal za Vettelem + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
odin
11:50 06.04.2019 77.240.103.XXXMiku tvá minulá několikaroční argumentace založená na tvých výmyslech vzala letos za své. Už to prostě neplatí! (Ono to neplatilo ani v minulosti, ale to jen ty a tobě podobní, to nechtěli pochopit).
1) proč by se museli srážet? Takových předjetí pomalého kolegy rychlejším bylo v minulosti spousty a v budoucnu také spousta bude. A bez srážek.
Když jsi v koncích tak vždy vymyslíš nesmysl a o ten opíráš argumentaci.
1a) Jsi komik. Zde píšeš, že nenávidím Vettela a hned v dalším příspěvku níže píšeš, že ho mám rád.
2)Tak mi řekni, jaký scénář mohli použít v Bahrajnu? Rád se pobavím.
Navíc nevím, proč bych měl vysvětlovat, proč něco neudělali, když k tomu nemám důvod.
Mě zajímá co udělali. A udělali to, že i přes slib rovného boje mezi svými piloty, se opět pokoušeli podrazit jednoho (rychlejšího) pilota. Opět TR, podrazy, něco jiného Ferrari tvrdí a něco jiného Ferrari dělá... Což je u nich běžné, ale vidí to jen někteří z nás. A tvrdím to (a v minulosti jsem tvrdil), snad jen já.
Další své citové výlevy si nech od cesty a smiř se s tím, že u Ferrari politikaří, podrážejí a bohužel sázejí na nesprávného koně Vettela. A proto jsou pořád bez titulu.-
Mike17
13:13 06.04.2019 185.149.130.XXXFakt vzala za své? Loni byly podobné příkazy na obou stranách.
1. Nemuseli by se srážet. Ale mohli. Nebo nemohli? Jako, že srážka s Vettelem nidky nehrozí? Můžeš mi napsat, kdo v té Austrálii někoho předjel bez jakéhokoliv souboje? Aspoň jeden příklad.
1a. Říká ti něco pojem ironie?
2. Důvodů mohli mít několik. Třeba najet si před soubojem aspoň minimální náskok na Hamíka, aby toho nemohl využít? Tebe to jistě pobaví, ikdyž na tom není nic nelogického.
CHápu, že neřekneš, proč Leclerca nezařízli, když ho podle tebe zaříznout chtěli. Na to totiž žádná logická odpověď není. Žádný podraz se prostě nekonal.
A jistě že sázeli na Vettela. Sázet na Kimiho, neměli by ani ta druhá místa. Stačí se podívat na body.-
odin
19:20 08.04.2019 77.240.103.XXXVšak ano. Ty jsi po třech letech našich diskuzí konečně připustil TR u Ferrari, ale jen když dává smysl. A já se ptám, jaký smysl dává TR v prvním závodě sezóny? Nebo ve druhém? Proč má Ferrari problém, když si to jejich piloti rozdají na dráze. (Protože toto je férový souboj na dráze, nikoliv podraz jednoho pilota druhým přes pitstop. Ale na tom se neshodneme, protože ty máš jinak nastavený morální kodex a férovost vidíš jinde a jinak).
1. Při každém souboji hrozí srážka. Kdo nechce podstoupit riziko, nemá závodit. A pokud někoho předjíždíš, pak jde vždy o souboj. Někdy vyrovnanější, jindy nevyrovnaný a rozhodnutý okamžitě. Tak proč zase hledáš nějaké zástupné argumenty?
1a. Ironie mi samozřejmě cosi říká, jen v diskuzích s tebou, nebývá vždy zrovna hned rozpoznatelná. Protože ty jsi ve své horlivosti schopen vymýšlet neskutečné nesmysly a těmi argumentovat. Člověk pak neví, co je a co není myšleno vážně.
2. Jak si mohli najet náskok na Hamíka, když minimálně jednoho pilota zpomalovali??? A druhý pomalý byl.
Leclerc vzal věci do svých rukou a proto ho nezařízli. Stejné to bylo s Kimim ve druhé půlce sezóny. Dokud Kimi jezdil dle příkazů Ferrari, tak Vettel bez problémů končil před ním a prakticky nedělal chyby. Když se Kimi dověděl, že u Ferrari končí, začal jezdit více na sebe a najednou i Seb pocítil tlak a chyboval více.
Jo, sázet na Kimiho, byli by na tom mnohem lépe, pokud by Seb odvedl alespoň stejnou práci pro svého kolegu, jako Kimi za ta léta s Vettelem.-
Mike17
08:28 09.04.2019 185.149.130.XXXNo jo. Po třech letech připouštím TR u Ferrari. Hraješ si na Helmuta? Abych si tě nedal na black list jako lháře.
-Jaký smysl dává, jsem přes už psal. Stačí číst o něco výš.
1. Ano, hrozí. Tebou uváděné 1% rizika je prostě blbost. Snad každý pilot měl loni kolizi, většina několik. A nikdo neměl ani zdaleka 100 soubojů za rok. Když vezmu zrovna Vettela, jeho procento bude rozhodně dvouciferné a nebude začínat jedničkou. Na okruhu jako je Austrálie hrozí ještě mnohem víc. Sám jsi nenašel jediný příklad, kdy tam někdo někoho předjel bez souboje (jak jsi psal, že by mu Vettel nestačil ani zamávat). A to měli někteří rychlejší auta. Vozili se půl závodu ve vláčku. Ale Leclerc se stejným by to dal "v půlce rovinky"? Ferrari má forsáž? Vlastně to by ji musel mít jen Leclerc.
1a. Že miluješ Vettela je myslím rozpoznatelná ironie.
2. Oba se LH vzdalovali, nebo ne? Souboj vždy zpomalí. A když ho udělají těsně před Hamiltonem, dost pochybuji, že by si takovou šanci nechal zrovna Lewis ujít. Přijít takto o pozice by bylo hodně hloupé. 2 kola řešily tento problém, Leclercovi by nezpůsobily naprosto žádnou újmu.
Když už používáš Kimiho loňskou sezonu jako příklad, podívej se proboha aspoň, jak ta jeho sezona vypadala. V první polovině sezony dojeli před sebou 4:4, úplně stejně jako v té druhé. Takže další tvůj argument, jak se věci změnili po Kimiho ohlášení odchodu je v troskách. Nezačal dojíždět před Sebem, nezlepšil se (nebo zlepšil tuším o 1b na závod díky tomu vítězství), měl stejný počet poruch... Prostě nezměnilo se nic.
A víš co se mi hodně líbí. Že když Kimi ohlásil odchod, je to podle tebe impulz ke zlepšení. Když odhlásil odchod Ricci, je to podle tebe impulz k tomu, aby se mu přestalo dařit. Pověstný rovný přístup? Nebo se ti prostě v jednom případě hodí jedno a ve druhém druhé, tak sis to tam prostě našrouboval?-
odin
16:13 11.04.2019 46.135.24.XXXNe na Helmuta si nehraju. Jen konstatuji fakta. Teprve loni jsi TR u Ferrari připustil. Samozřejmě, že mluvíme o období, kdy tam je iláček Vettel. Když tam byl Alonso, tak jsi u nich viděl TR ve všem. To je mi jasný.
1) Nechápu proč se tedy zúčastňují závodů, když je riziko kolize při předjíždění tak vysoké.Nebo snad chceš tvrdit, že Vettela angažovali právě proto, že s každým kdo ho chce předjet koliduje? Tvoje argumentace je mírně řečeno bizzardní.
A ano, Leclerc by Vettela předjel na DRS s lepšími gumami úplně bez problémů. Však byl v tu chvíli rychlejší. Což až na tebe, viděl každý. Však Max ho předjel také bez vážných problémů..
2) Tak já jsem viděl pomalého Vettela a za ním rychlejšího Leclerca, který jasně ukázal tobě i zaprděncům u Ferrari, že Seba umí předjet bez jakékoliv kolize a že se nemusí nechávat uměle zpomalovat a tudíž dohnat Hamíkem. V Bahrajnu Leclerc odmítl dělat Kimiho v Maďarsku 2017.
A co se týče tvojí invektivy vůči mně, že používám Kimiho jako příklad. Tak si uvědom, že ne já, ale ty jsi začal používat Kimiho jako příklad. Já jsem ti jen odpověděl.
Když Kimi ohlásil odchod přestal brát ohled na Sebovy výsledky a dělat blbečka. Podobný přístup předvedl ChL hned ve svém druhém závodě.
Zatímco o Ricciardovi tvrdím, že mu RBR po ohlášení odchodu přestal poskytovat snad i minimální péči a dostával poruchovou techniku. Nic víc, nic míň.Když auto nedojede do cíle, nemůže získat žádné body, což je důvodem Ricciho zhoršení.-
Mike17
09:26 12.04.2019 185.149.130.XXXOdine, fakt je něco, co se nedá zpochybnit. Minimálně o Maďarsku 2017 a srovnání s Monakem jsme toho spolu nadiskutovali dost. A to už jsou skoro 2 roky. Takže 2 roky (ono to už bylo dřív) ti tu uznávám TR. Prostě náš Helmut.
1. Opět lžeš. Sám jsem psal, že Leclerc byl rychlejší. Ale viděl jsem taky, že Max byl rychlejší než Leclerc. Jedna věc ti taky unikla. Na rovinkách byl Max druhý nejrychlejší (319,9km/h). Hádej jak na tom byl Leclerc? Druhý nejhorší (297,4). Když chceš někoho předjet na DRS, potřebuješ rychlost. Takže tvá představa, že Leclerc předjede Vettela snadněji, než Max, ikdyž měl o 22,5km/h pomalejší auto (o 6,3 než Vettel) svědčí o tom, že ses na to nepodíval. Je tu ještě druhá varianta, proč to nevidíš, ale tu řešit nebudu.
2, O tom nikdo nepochyboval. On Bahrajn není Austrálie. Stačí se podívat na počet předjetí a uvidíš "drobný" rozdíl. Jen jsi chtěl důvod a já ti logický napsal. Kdyby Vettel bojoval a vytlačili se z trati, hádej kdo by se dostal do vedení? Ono se stačí podívat, jak byli nadšení v Baku u RB nebo u FI. A většině dojde, jak vítané jsou souboje mezi kolegy.
Je zajímavý, proč to samé neudělali Kimimu. Dřív jsi za "každým" problémem viděl úmysl a nejdou dostával perfektní techniku, nechávali ho pravidelně dojíždět před Sebem, aniž by cokoliv řekli do radia a dokonce používali radio v jeho prospěch.
A chudák Ricci ani nepostřehl, že mu to kazili schválně. Jsou to machři, že si dali tu velkou práci a dokázali to tak "správně" poštelovat. Jen mi trochu uniká smysl, když Ricci byl snad v každém tom závodě, kdy mu to kleklo, až za Maxem. Takže profit pro protekčního pilota opět nulový. Nebo že by zase chtěli Maxovi zvednout sebevědomí? No možný to je, působí chudák tak skromně a ušlápnutě. Není jiný pilot F1, který by potřeboval zvednout sebevědomí víc, že? (sarkasmus)-
odin
13:04 12.04.2019 46.135.86.XXXNikoliv já, ale ty lžeš. Nebo se opět snažíš namontovat tvoji argumentaci na pochybné a účelově vybrané rychlosti tak, aby ti to vše vycházelo. Jen zapomínáš dodat, že ty rychlosti jsou vybrané jako max. z celého závodu. Jinak by to totiž popíralo veškeré fyzikální zákony. V závěru závodu nebyl Vettel rychlejší nikde. A když píši nikde, tak tím myslím nikde, ani na rovinkách. A Leclerc ho mohl předjet, stejně lehce, jako ho předjel v Bahrajnu. Že se tak nestalo, je proto, že poslechl TR. V Bahrajnu se už zařídil po svém. A výsledek byl evidentní.
Ale důvod naší pře se ti zpochybnit nedaří. TR Ferrari dělalo a dělá stále. I přesto, že do médií vykřičí pravý opak. A tací, jako jsi ty, tomu věří a obhajují tyto lži, když z toho má prospěch jejich mazánek.
2) Vítané souboje u kolegů samozřejmě nejsou. Proto, nechápu, proč jsi v minulosti argumentoval Kimiho pomalostí??? I když pomalý nebyl a za Vettela ho dostal tým jejich pochybnou strategií. Vždyť v minulosti stačilo, abys uznal TR Ferrari a bylo tu o polovinu méně příspěvků Odina.
Za každým problémem jsem úmysl neviděl, to ty vše zveličuješ.
Jinými slovy, když to aplikuji na odchod Kimiho a Ricciarda: V obou případech se týmy přestali o své odcházející piloty "starat". Riccimu to ublížilo, protože tím pádem dostával nevychytanou techniku, nebo na něm testovali limity. Kimimu to pomohlo, protože mu tým méně ovlivňoval závody. Tak že to zase přestaň převracet a vkládat mi do úst něco jiného, než jsem napsal.-
Mike17
13:26 12.04.2019 185.149.130.XXXSorry, ale lhal jsi naprosto evidentně a prokazatelně.
A) O TR v Maďarsku jsme se bavili v roce 2017. Tečka. Lhal jsi.
B) O tom, že byl Leclerc rychlejší jsem psal. Tečka. Lhal jsi.
Ani nemáš dost slušnosti říct sorry, fakt jsi to psal.
1. Samozřejmě, že se top speed měří celý závod.
1a) Nikdo nebránil Leclercovi to zajet před dojetím Vettela. Na maximální rychlost má opotřebení gum a množství dost minimální vliv. Ta se endosahuje v zatáčkách.
1b) Max jezdil také konec závodu za Hamiltonem.
1c) Gasly (který ji měl nejvyšší) jezdil skoro celý závod zaseknutý za pomalejším vozem. Druhou půlku za Kvjatem s o vteřinu pomalejším vozem.
Sorry, tvá teorie o snadnějším předjetí je evidentně totálně mimo. Leclerc nedosahoval ani rychlsoti Vettela, přestože na rozdíl od něj měl v druhé polovině závodu DRS.
2. Proč? Protože v Monaku měl čistý vzduch, když jezdil první a nedokázal Sebovi odjet, pak měl 5 kol, během kterých byl Vettel rychlejší (ztráta při Kimiho předjíždění prokazatelně nedosáhla rozdílu mezi nimi) a na konci se Seba držet neuměl. Tedy ve všech 2 fázích byl prokazatelně pomalejší a v jedné maximálně stejně rychlý. Co je na tom za TR nechápu. Vlastně jo. Nechali je závodit, tak je to TR.
Jo Odine, zveličil jsem to. To uznávám. Nicméně na Kimiho výkonech není vidět vůbec nic. Předtím dojeli před sebou 4:4, po odchodu 4:4., bodů měl téměř stejně, TR měl proti němu v Německu po ohlášení odchodu, ale i pro něj. Poruch víceméně stejně.
U RB je to dokolečka. Jak má více poruch Webber nebo Ricci, je to podvod a úmysl. Když jich měl víc Vettel (2014) nebo Max, je to v pořádku. Důkaz ničeho. Proč by kazili úmyslně techniku Riccimu, když byl Max téměř vždy před ním zase nevíš.
A tím jsme zase u toho, že jsem ochotný uznat TR tam, kde dává smysl. Ne tam, kde z toho jednička nic nemá a dělají to jen pro "Odinův pocit".
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
15:44 04.04.2019 185.149.130.XXXHele, tak mne napadlo: Máš nějaký výpočet, jak jsi došel k tomu, že šance na srážku při souboji s Vettelem je 1%???
Nebudu si hrát s tím, jak těžké je předjet zrovna v Austrálii, to už je jen třešnička na dortu.
Nechce se mi to počítat, ale kolik asi tak měl loni Vettel soubojů? A kolikrát došlo ke kolizi? Fakt tu chceš tvrdit, že při souboji s Vettelem je téměř nulové riziko kolize?
Ty ho máš vážně moc rád, že ho tak lakuješ na růžovo.-
odin
11:33 06.04.2019 77.240.103.XXXVettela sice moc rád nemám, ale přesto si o něm nemyslím, ža je to šmejd,jako Schumacher, nebo Senna, který úmyslně sejme svého soupeře. (Mockrát jsi mi tu argumentoval (papouškoval), že v r.1994 v Austrálii měl Hill počkat na rovinku a Schumachera by klidně předjel. (připomínám, že tehdá nebylo žádné DRS). A ke kolizi by nedošlo, nebo by Schumiho všichni "sežrali".
To jako letos by to bylo jiné? ChL by na rovince s DRS měl problém předjet Seba, který byl jasně pomalejší? To chceš tvrdit, že Vettel by svého kolegu sejmul na rovině v prvním závodě a nic by se nestalo? Média by ho nechala být a tým by ho pochválil? Všiml sis vůbec, že už nejezdí v RedBullu, kde to bylo běžné? Chápeš, že u Ferrari potřebují konečně jakýkoliv úspěch a ten tlak je obrovský?
Prosím tě Miku17 nepiš nesmysly!!! (Jo, to by se počet tvých příspěvků exponenciálně snížil). Tak alespoň nepiš výmysly.-
Mike17
13:27 06.04.2019 185.149.130.XXXTy si nemyslíš, že je Vettel šmejd který sejme své soupeře? Ty už jsi zapomněl na komentáře po předloňském Baku???
Ano, v roce 1994 neměli DRS. Protože ho nepotřebovali. Tak se podívej, kolik bylo předjetí tenkrát v Adelaide. To bylo předjíždění naprosto běžné a protože šlo o dost technický okruh s jednou úžasně dlouhou rovinkou, neměl tam s předjížděním nikdo problém. Zvlášť, když jezdil Hill o 2s rychleji než Schumi s končícími gumami.
A teď mi ukaž, kolik bylo předjetí letos v Melbourne. I přes DRS. Já viděl půl závodu dlouhý vláček za Hulkem a druhý vláček za Norrisem. Kupodivu se tam celou dobu nikdo s nikým nepředjel. Ani Gasly s o vteřinu rychlejším RB nedal Kvjata s STR. Ale Leclerc se stejným Ferrari by si dal Vettela v půlce rovinky!!!
Odine nesmysl je tu celý rok kritizovat Vettela za množství kolizí a pak tu napsat, že nehoda s ním nehrozila. 12* 12* 12* Sorry, buď jedno nebo druhé. Důkaz máš v tom, že tu kolizi předvedl hned další závod.
Ale s jedním souhlasím. Ferrari už dlouho potřebují jakýkoliv úspěch. Proto nebudou úmyslně přicházet o vítězství. Zvlášť, když z toho jejich jednička nic nemá. Tato úvaha by byla silně prostoduchá.
Musím říct, že po těch desítkách komentářů se Situsem naprosto o ničem, je tato diskuse jako dát si lahodné vychlazené pivo po dnu stráveném na poušti.-
Situs
08:20 08.04.2019 85.70.164.XXXOno Miku je pochopitelné že týmy nechtějí ať se srazí jejich jezdci a určitě jim to taky kladou na srdce hodně často, ale když se koukneš na ostatní tak zatím nikde nevidíš žádné takové čachry jako v případě Leclerca. Nikdo nedostává příkazy "zůstaň" jako v případě Leclerca. A v případě když je někdo o sekundu rychlejší je to vyloženě do očí bijící. Ono toto co se děje jen potvrzuje že snaha upřednostňovat Vettela tam je, ale Vettel zatím tahá za kratší konec provazu a vlastně to paradoxně hodně pomáhá Lelcercovi. Ten totiž získává sebevědomí a TR ve prospěch Vettela tak bude hůře a hůře vymahatelná, s každým pokusem o TR kdy Leclerc bude zrovna ten rychlejší se posune jeho vnímání a troufalost jít si za svým. Kdyby Bahrajn byl první závodem myslím že by Leclerc poslechl, prostě se vyvíjí a Austrálie která ho možná stála 2 body je docela přijatelná cena za to že Ferrari přestává jen slepě poslouchat. Bát se budou vždy a všichni co se týče kolizí, u parťáků obzvláště, ale kdyby se Vettel v té Austrálii měl nesmyslně bránit o sekundu rychlejšímu Leclercovi tak by to bylo od něho poměrně dost hloupé. Ono Leclerc zatím neudělal nic vyloženě mimo, alespoň si to neuvědomuji, není to žádný blázen a do Verstappenových maximálních rizik má vskutku daleko. Je fakt nesmysl bránit zdržování Leclerca za každou cenu jen proto aby ho Vettel nesestřelil.
To poslední raději nebudu moc komentovat, asi ti hodně vadí že po našich diskuzích často musíš uznat mé argumenty-
Mike17
08:53 08.04.2019 185.149.130.XXXKecáš. Třeba u FI byly loni příkazy na udržování pozic, po jejich kolizích. Pak byly další hlášky typu "pusť kolegu", když se neposune pozici vrátí", které také jen bránili kolizím při souboji. Od Baku si také nepamatuji souboj mezi RB....
Takže je to běžné. Jaký to bude mít vliv na Leclerca nevím. To je na něm. Ale nemusí to být nutně jen pozitivní, což tě asi nenapadlo. Ono naštvat si šéfy nemusí nutně znamenat zlepšení.
A ano. Letos jsem jednou uznal tvůj argument. Logický a správný. Chápu, ty jsi asi nikdy oponentní neuznal (nebo jsem to aspoň neviděl ani u diskusí s jinými) a tedy máš pocit, že máš vždy pravdu. A tak asi nechápeš, že z toho uznání člověk nemusí mít doživotní trauma.
Ale jestli se chceš zase zabývat tím, kdo co údajně řekl, napiš to rovnou. Nehodlám trávit hodiny blbostma. Na to mám práce dost.-
Situs
09:08 08.04.2019 85.70.164.XXXPO JEJICH KOLIZÍCH Ale zdržovat někoho o sekundu pomalejšího, máš nějaké příklady? Chudák Ferrari, ono se to tak nešťastně sešlo, viď.
On Leclerc naštval šéfy? Nemyslím že to bude tak horké jak píšeš, jen ukázal že umí svou práci a tou není jen dělat Vettelovi wingmana
Přesně tak, můj argument byl logický a správný, když se totiž držíš faktů a argumentů tak to není o ničem nebo slepá ulička.-
Mike17
09:52 08.04.2019 185.149.130.XXX-No právě že to bylo buřt. Na jedné straně by přišli o 22 bodů (při kolizi). Na druhé by nezískali vůbec nic. Max byl mimo dosah, jen mohli vyměnit 2 body za 2 body. Tobě to přijde strašně nelogické, mně naopak. Mohli to udělat jako to dělali u Mercedesů. Pustit Leclerca a v případě, že by nepředjel Maxe, měl by pozici vrátit. Ale nějak mi to postrádá smyslu, když na předjetí Maxe byla nulová šance. Takže podniknout něco, co nemá šanci na úspěch, nebo šetřit motory..... Hmmmmm, těžká volba..... (pro jistotu sarkasmus)
Už jsme na toto téma napsaly destíky komentářů a pořád nic nového.
-Naštval šéfy? Samozřejmě že néééé. Šéfové jsou většinou nadšení z toho, když zaměstnanec kašle na jejich příkazy. Ty příkazy v podstatě dávají jen proto, aby zaměstnanci dělali pravý opak, protože to ty šéfy dělá šťastnými. (pro jistotu sarkasmus)
-Ano po sto padesáté (pro jistotu, je to nadsázka), tvá výtka byla správná. Kéž by ses faktů držel i v jiných případech a nenahrazoval je přáními či vírou.
-
Situs
10:11 08.04.2019 85.70.164.XXXJenže buřt to není jezdcům Stejně jako jim to nebylo buřt v Bahrajnu.
To jsi nepochopil, on je klidně naštvat mohl, ale neposlechnutí se v F1 stalo již několikrát, a když umí, kdy to byl nakonec problém? Verstappen NE, Vettel si dělal co chtěl, a co? Leclerc si udělal co chtěl a co? Když bude jezdit jak jezdí není to problém, a ty to víš tak nedělej vlny
Já ale předkládám často fakta, pro tebe je to ovšem často víra neb se ti to nehodí do krámu a musím argumentovat půl roku než to uznáš Takže si zameť hlavně u sebe -
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
07:39 05.04.2019 85.70.164.XXXTaky si myslím že by Leclerc neměl s předjetím Vettela problémy (ani na Austrálii) On když dostal zákaz předjet Vettela tak nad ním měl hodně velkou výkonnostní výhodu a časy Vettela navíc nadále zpomalovaly, měl by dost času to udělat bezpečně. Je to od Ferrari zvláštní držet zrovna rychlejšího jezdce takhle na uzdě, a v Bahrajnu zase. No myslím že se dočkáme během sezony ještě jednou toho co bylo v Austrálii ale v obráceném gardu, kdy Leclerc zdaleka nebude ztrácet v čase na kolo jako Vettel tam, to jsem zvědav zda k tomu přistoupí stejně.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek