DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Leclerc překonává rekord okruhu, Ferrari nejsilnější na rovinkách. McLaren se zvedá

BAHRAJN - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jak si vedli piloti v jednotlivých sektorech a jaké strategie budou volit pro zítřejší závod? Kdo byl nejrychlejší na rovinkách a kde nejvíce získaval traťový rekordman Charles Leclerc?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Leclerc překonává rekord okruhu, Ferrari nejsilnější na rovinkách. McLaren se zvedá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 31.03.2019 19:09 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Článek o závodě nebude? Mám připravenou řeč. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    85.158.196.XXX
    Dobrý rozbor. 01

    Pokud jde o výkonnost, raději počkám s hodnocením až do Špaňělska, Bahrain je přece jenom specifický okruh z množstvím dlouhých rovinek a pomalých zatáček, takže se rozdíly smazávají. Ale z malých rozdílů v kvalifikaci by se mohlo zdát, že by nás mohl čekat zajímavý závod, takže budeme snad mít možnost zhodnotit vliv aero úprav na možnost předjíždění.

    V textu mě zaujala ještě jedna věc, a to je věta "Čisté kolo zajeli pouze Verstappen a Sainz." To že to bylo čisté kolo se pozná podle čeho? Je na to nějaký sofistikovaný program, který porovnává polohu vozu a brzdné body vůči ideálu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Čistým kolem se rozumí že nikdy nezajel ten jezdec lepší sektory. Poskládal nej kolo v pravý okamžik.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tolik let to čteš a všimneš si toho na sklonku života. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        85.158.196.XXX
        12 01

        Ono mě napadlo že by se to mohlo opírat o nějaké porovnání polohy vozu s ideání stopou a ideálními brzdnými body, což by dnes pomocí GPS nebylo nerealizovatelné. A následně by se z odchylek od ideálu dalo dopočítat ideální možné maximum toho kterého vozu.

        Tři nejrychlejší sektory po sobě v Q3 jsou sice dobrý počin, ale nemají pokud jde o možné maximum tu správnou vypovídací hodnotu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ArtaBAN

          ArtaBAN

          46.39.169.XXX
          to o cem pises se nazyva - telemetrie - a je beznou soucasti softwaru vsech staji ,ale tyto udaje urcite budou neverejne a pokud se dostanou na verejnost tak az po zavodech (testovanich) a to jeste v omezene forme

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama