DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Leclerc překonává rekord okruhu, Ferrari nejsilnější na rovinkách. McLaren se zvedá
BAHRAJN - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jak si vedli piloti v jednotlivých sektorech a jaké strategie budou volit pro zítřejší závod? Kdo byl nejrychlejší na rovinkách a kde nejvíce získaval traťový rekordman Charles Leclerc?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Leclerc překonává rekord okruhu, Ferrari nejsilnější na rovinkách. McLaren se zvedá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
airwar1939
08:42 31.03.2019 85.158.196.XXXDobrý rozbor.
Pokud jde o výkonnost, raději počkám s hodnocením až do Špaňělska, Bahrain je přece jenom specifický okruh z množstvím dlouhých rovinek a pomalých zatáček, takže se rozdíly smazávají. Ale z malých rozdílů v kvalifikaci by se mohlo zdát, že by nás mohl čekat zajímavý závod, takže budeme snad mít možnost zhodnotit vliv aero úprav na možnost předjíždění.
V textu mě zaujala ještě jedna věc, a to je věta "Čisté kolo zajeli pouze Verstappen a Sainz." To že to bylo čisté kolo se pozná podle čeho? Je na to nějaký sofistikovaný program, který porovnává polohu vozu a brzdné body vůči ideálu?-
-
-
airwar1939
11:50 31.03.2019 85.158.196.XXX
Ono mě napadlo že by se to mohlo opírat o nějaké porovnání polohy vozu s ideání stopou a ideálními brzdnými body, což by dnes pomocí GPS nebylo nerealizovatelné. A následně by se z odchylek od ideálu dalo dopočítat ideální možné maximum toho kterého vozu.
Tři nejrychlejší sektory po sobě v Q3 jsou sice dobrý počin, ale nemají pokud jde o možné maximum tu správnou vypovídací hodnotu.-
-
airwar1939
17:15 31.03.2019 85.158.196.XXXTelemetrie jsou data o chování vozu a jednotlivých jeho součástí.
-
-
-
-