DISKUZE K ČLÁNKU "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu

Honda se poprvé od roku 2008 minulý víkend vrátila s Red Bullem na pódium. Povedlo se jí to, co během třech sezón s McLarenem v nové éře nedokázala. I když šlo o úspěch, tak její ambice s novým partnerem jsou vyšší. Potíže se však nedají vyřešit za jednu noc, výkon brzy dál navýší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 23.03.2019 09:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovalo 7 lidí) 21.03.2019 08:49
V McLarenu si rvou vlasy a dobře jim tak! Od… »
» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 21.03.2019 17:55
McL si to pořádně pohnojil. Ronova vize továrního… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 21.03.2019 09:46
Vím co vím teď tak jako špatné rozhodnutí vidím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Bylo to 2017 a motor se fakt nepovedl. Za to veto RD , děkoval Marko kudy chodil.....prostě to nevyšlo a už to nejde změnit. Zpětně to však jde vymyslet co a jak mělo být. Jenže to je po bitvě a to je každý generál.
        V každém případě čtyři roky testovat motory v F1 fakt nejde, to si říkejte co chcete. A Honda 4 roky testovala.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Máš pravdu, jen jsem se zamyslel kdyby něco mohlo změnit jak to dopadlo tak tohle mohla být jedna z těch věcí. Rok 2017 a změna konceptu byla další facka která nadělala další šrámy do zvedající se psychiky v McLarenu. Někdy se vztah už hodně unaví a v McLaren Honda se toho stalo příliš mnoho.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          Mr.B

          188.92.14.XXX
          Souhlas, 4 roky testovat nejde. Měli si s Hondou sednout a říct si, že takhle to nejde a obě strany musí začít od začátku a hlavně jinak. V McLarenu, ale i v Hondě chyběl někdo, kdo měl zkušenosti a patřičný respekt k tomu, aby ten vztah obě strany narovnaly. Já si myslím, že kdyby byl Ron stále u vesla, k odchodu Hondy by nedošlo.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Hele Japonci a komunikace je prostě problém. Ano dalo se to udělat lépe. Honda přišla nepřipravená vše budovala, takže to mělo logiku, že budou poslední a budou to dohánět. Nikdo ale nečekal ty brutální rozdily ve výkonu, to zaprvé. A ten problém neměla jen Honda. Tak velkou nespolehlivost těchto nových PJ, taky nikdo nepředpokládal. Honda se učila za pochodu a kdyby nepřijala pomoc zvenčí, dodnes by nebylo hotovo. To není kritika, to je jen konstatování faktu....to samé udělalo Ferrari a Renault. V jak velké míře přesně nevím, ale přijde mě, že Renault , respektive jsem to nikde nečetl, AVL nepotřeboval. Ale třeba to utajili....

            Jasně, ani Mclaren neměl vše ideální.

            Jak by se zachoval RON ? Těžko říci, ale spíše bych věřil v návrat k Mercedesu. On chtěl nějakého velké investora z Číny a to by do sebe zapadalo. Na druhou stranu Renault by dnes byl sám a to by bylo taky pro F1 špatně. Vše zlé, je k něčemu dobré.

            S masírovaním RB si ještě užijeme.

            Nějak nemohu moc pochopit, proč se dělá z Hondy super výrobce motorů.
            Ano, masírka RB teď pojede na plné koule....tak tomu začnou i někteří věřit.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mr.B

              Mr.B

              188.92.15.XXX
              To přece není o tom, něčemu věřit. RBR vybojoval pódium. To je prostě fakt. Ke všemu Hondě dojely do cíle všechny motory. Na rozdíl například od Renalutu.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Koukni se jak to bylo loni a holt prostě letos Ferrari zakulhalo. Což na věci nic nemění.
                Ano, Honda udělala pátým rokem konkurenceschopný motor. Ale není to žádnej super motor. Dle mého názoru, +- na úrovni Renaultu. Jednou se to dozvíme....ale ano, Honda je ve hře a i díky dobrému šásku RB. Další závody se dozvíme více. Nakonec je to F1, ty předchozí 4 roky v F1 "nebyli".

                Jasně Renaultu(Mclarenu) se rozbyl MGU-K, ke chvále to není.....ale tohle řešme spravedlivě až po 10 závodech.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Na komunikaci s Japonci si loni Tost nestěžoval, naopak si pochvaloval jejich upřímnost, a ani letos jsem od Hornera či Marka neslyšel křivého slova na Japonce, takže otázka, je kde byl tehdy skutečně problém.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Iscarian

              Iscarian

              89.177.215.XXX
              Jestli se ovšem Mercedesu bude chtít, McLaren byl ten co odešel od Mercedesu, ne naopak.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        77.240.186.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ArtaBAN

          ArtaBAN

          46.39.169.XXX
          Nemas to trochu popletene,tim kdo tlacil na okamzity vstup byli jednoznacne Japonci a jejich nekriticka vyhlaseni ohledne vyvoje snad cetl(videl) uplne kazdy,oni si snad opravdu mysleli a verili tomu ze cokoliv sjede z vyrobni linky tak bude okamzite konkurenceschopne a bude delat body.Kdyz vidim prohlaseni o navysovani vykonu pohone jednotky u HON. tak je to spis k pousmani ,protoze od jejich vstupu nedelaji v podstate nic jineho a tato vysledkova vlastovka jeste nemusi znamenat zadny zasadnejsi prunik na podia ani body v nasledujicich zavodech ...

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Tak začali o rok a půl po ostatních. A podívej se, kde je Renault. 03

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Ty jednotky jsou složité a to pro všechny. Osobně si myslím že Renault není slabší jak Honda. Nakonec všichni chceme, aby to bylo motorově srovnané, takže dobrá zpráva. Myslím, že ohledně spolehlivosti se někteří mohou ještě zapotit a nejen Renault a Honda.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Neříkám, že je Renault někde daleko za nimi. Ale o rok a půl víc práce, po celou dobu měl k datům 3 týmy místo jednoho a jsou při nejlepším tam kde Honda. 03

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              83.240.61.XXX
              Kde by byl? Před Hondou, na úrovni Ferrari.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Opět: vycházíš z čeho? Z tvých přání? Nebo z toho, že od Ferrari a Hondy dostali skoro kolo?

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Největším viníkem problémů McLarenu posledních pět let podle mě je Ron Dennis a Martin Whitmarsch. Totálně nepřipravený přechod na Hondu, která na Formuli 1 nebyla vůbec připravena. Ke všemu snaha o jakousi exkluzivitu a vývoj motoru jen v jednom šasi také Hondě dvakrát nepomohlo.

      Odchod od Hondy pak byl logickým, ale chybným krokem, ale po třech letech plných fiasek holt lidé obvykle neudělají nejracionálnější rozhodnutí.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama