DISKUZE K ČLÁNKU "Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

Šéf Ferrari Mattia Binotto je spokojený s výkony Charlese Leclerca v jeho prvním závodě za Ferrari. Cení si to, že je týmovým hráčem a že dokáže zatlačit na inženýry, aby zlepšili jejich monopost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 23.03.2019 20:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasovali 3 lidé) 20.03.2019 12:57
Pořád nechápu jedno. Že ho neposlali pro nové… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 20.03.2019 13:29
Bottas také dostal vždy velkou pochvalu jaký je… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 20.03.2019 13:33
Jinak tohle je zajímavé a prý to bylo napsáno… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    To že nezkusili přezout Leclerca kvůli nejrychlejšímu kolu je trochu zvláštní. Vše je o pravděpodobnosti a Binotto určitě bude chytrý chlap, vsadit v šanc 10 bodů v případě Leclerca oproti získání bodu a vzít ho konkurenci si troufnu tvrdit že je přijatelné. Fatální chybovost při pitstopu u TOP týmů který vám ukončí závod bych viděl určitě pod 5%. Když to spojím s prvním místem tak tam se o tom dá hodně polemizovat a risk už bude asi na hraně, povede se vám to desetkrát a máte 10 bodů k dobru a 10 seberete soupeři ale pak jeden výpadek Vám to celé bere i s trestem. Ale zkoušet to u 5 místa když tam je prostor tak by se to mělo vyplácet. Jsem zvědav jak se toto bude vyvíjet dál, podle mě šance na pit a zajet nejrychlejší kolo bude u 5 míst spíše pravidlem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.225.72.XXX
      Spíš měli nechat Leklerka na trati a do boxu poslat Fetla, který se na těch gumách už jenom trápil. Stejně měl za sebou asi 30 sekundovou kapsu a na těch pár kol si mohl vzít ty nejměkčí gumy, na kterých mu to jelo mnohem lépe a kdyby byl nějaký SC, tak mohl klidně bojovat o bednu. Tohle nechápu.

      A PIT bez časového presu je poměrně bezpečný a rizikovost víc jak na 1% nevidím. Těch 5-10% vzniká hlavně díky spěchu. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    Neuvěřitelně přeceňovaný jezdec,.. 05

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jinak tohle je zajímavé a prý to bylo napsáno ještě před Australií. Takže je možné, že pokud nebude mít Ferrari grip, má problém.

    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      No, vskutku zajímavé. Jestli teda má Mercedes před sebou spoustu vývoje kdežto Ferrari čeká slepá ulička která navíc má problém už teď s příliš slabým gripem na předku (což v Barceloně nebylo z nějakého důvodu možné poznat), tak je to pro Ferrari hodně špatné.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Vypadá to, že Ferrari bude mít na některých tratích velké problémy. A předělat to, bude problém. Jestli dotyčný má pravdu, tak pro šampionát je vše špatně.
        On i Marko "drze" Ferrari vůči Rb odepsal. Jako ne že by to měl ze své hlavy, ale souvislost to mít může. Ale to už moc spekulujeme. Třeba bude vše jinak...... v každém případě, dotyčný si to určitě z prstu nevycucal.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Třeba dopadnou jako loni McL. Tak dlouho pátrali co je špatně. A jak na to přišli, tak zjistili, že je to neřešitelné.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Bahrajn bude pro Ferrari hodně důležitý. Tam je sice často hodně větrno a písečno, ale jede se s menším přítlakem než v Barceloně natož v Austrálii. Tam by to mělo být v poho, pokud nebude pak se dá říci že můžou začít "panikařit".

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Když si člověk od středu monopostu ke kraji křídla rozdělí předek na tři díly, tak zjistí že ten u nosu a prostřední mají všichni +- stejný. V tom přetím, krajním zvolil Mercedes a RedBull řešení založené na vytvoření maximálního přítlaku, Ferrari a Alfa tam tvoří přítlaku méně, ale vzduch nechají prodit kolem vozu dál na podlahu. Obě řešení mají své plus mínus, a výhody či nevýhody se mohou dle tratě měnit. V testech v Barceloně řešení Ferrari fungovalo, byl tam už starší asfalt z více mechanickým gripem, tak to asi stačilo. Melbourne je městský okruh se "špinavým" asfaltem, dost možná že toto byl problém. Uvidíme v Bahrajnu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tam to bude třeba dobrý...jde prý co nastane díky vývoji tohoto směru, filosofie aera.
        Dotyčný tvrdí, že budou mít problém s balancem auta mezi přední a zadní nápravou.
        Teda je to alchimie....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Jasně jde o to zda generovat maximum přítlaku už na předním křídle, a nebo až dále na podlaze.

          Podívej na náklon podvozku, RB a mnozí další používají extrémní náklon, Mercedes naproti tomu cca. poloviční, ale obě řešení zjevně fungují.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Bottas také dostal vždy velkou pochvalu jaký je to týmový hráč až si po 2 letech v Mercedesu uvědomil že nedokázal NIC 11 Tenhle nový Bottas [odkaz na stránku] je u mě lepší Bottas který to může dokázat. Věřím že Leclerc bude mít cestu poznání rychlejší, začal s tím hned první závod 03

    Jinak to vytlačení Leclerca Sebem v první zatáčce nakonec nebylo zcela bez následků a Leclerc měl to křídlo poškozené. Štěstí že ho nemusel měnit a že Seb nedostal defekt.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Bottas 16

      Jak jsem psal, našel koule v šuplíku a snad je tam už nedá zpět.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ty jsi hlavně psal že si ani nevrzne 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Bejt tebou bych mlčel s predikcema 13

          A navíc já neříkal, že si nevrzne. Já říkal, že dlouhodobě nebude mít na Lewise, takže jedna výhra ještě nic neznamená 13

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ta výhra možná ještě nic neznamená (i když pro jeho plán a sebevědomí jistě ano), ale ten bojovný postoj s duší vikinga co dopředu řekl že už by přání Wolffa nesplnil a k tomu ten vzkaz tobě co ti poslal po projetím cílem (fu*k you), to už něco znamená 13

            Teď už je tam asi jen jeden tým s wingmanem 20, snad dostane ten poslední wingman taky rozum 14

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    194.228.59.XXX
    Pořád nechápu jedno. Že ho neposlali pro nové pneu a nedali mu možnost bojovat o ten jeden bod navíc. Prostor za ním byl. A měl k dispozici měl ještě jedny měkké, ne?

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama