DISKUZE K ČLÁNKU Proč Ferrari v Austrálii propadlo? Vettel hovoří o potížích s vozem
Sebastian Vettel prozradil, že jeho Ferrari SF90 mělo během Velké ceny Austrálie mnohem méně přilnavosti než v předsezónních testech v Barceloně, kde byl s monopostem naprosto spokojený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč Ferrari v Austrálii propadlo? Vettel hovoří o potížích s vozem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
08:46 18.03.2019 85.70.164.XXXStrategii bych nevinil, stejnou jako Seb měli Hamilton či Magnussen a tam to fungovalo. Bylo jedno co udělají protože na první trojku neměli nárok. Před pitem se Vettel nebyl schopen držet Hama tak dobře jako na něm samotném byl přilepený Verstappen. Tam to bylo o tom jet do pitu první a zkusit podseknout Hama, ale také o tom jet tam první a nenechat se podseknout Verstappenem. Když se ale kouknete na rychlost Vettela neměl šanci na úspěch. Asi stavu jeho pneumatik nepomohlo že za Hamiltonem strávil v blízkosti docela značný čas, v každém případě Ham dokázal ty časy stupňovat a Vettel po tom co ho dal Verstappen vlastně už jen odpadal.
Leclerc neměl zase dobrý úvod, měl vynikající start kde se dostal před Verstappena a ohrožoval i pozici Seba, jenže ten mu na vnějšku žádný místo nenechal a tak vyjetím mimo trať zase ztratil i tu pozici na Verstappena. K tomu pak přišla ještě jeho chyba kdy chybou opět vyjel mimo trať, pak už se ale nejspíše uklidnil a chytil se. Když zajel Seb do boxů tak Verstappen měl volnou trať a Leclerc s ním dokázal těch dalších 11 kol konstantně držet krok na těch stejných gumách v odstupu asi 10s. Po pitu už to známe, Vettel odpadal a Leclercovi nakonec nebylo dovoleno ho předjet. Kdyby nebyl nucen plazit se za Vettelem tak by Ferrari ztratilo ne skoro minutu ale dejme tomu 40s. Když vynecháme ty vyjetí z tratě tak dejme tomu 30s s tím že Bottas měl ještě nějakou rezervu.
Co dodat, jejich závod byl stejné trápení jak v kvalifikaci a o důvodech se vedou spekulace kde těžko my poznáme pravdu. Ono to nemusí být jen jedna věc ale i kombinace věcí. Motor, problém s předním křídlem a jeho malým gripem, pneumatiky, specifická trať atd. Průběh prvního závodu je určitě z pohledu Ferrari velkým negativním šokem. Uvidíme jak si s problémy poradí a jak jim to pojede za 14 dní, může se stát že to zvládnou a bude to nebe a dudy. Kdyby se to mělo opakovat tak je to z pohledu Ferrari velká bída.-
-
-
HellHogr
10:09 18.03.2019 37.48.33.XXXJá bych silný RB čekal hlavně v Číně, Albert Park jim měl sedět jakož to městský okruh, co se týče Ferrari problém bude v pilotovi číslo jedna, a že mr Binnoto místo toho, aby se plně soustředil na svojí úlohu technického ředitele radši bojoval o post šéfa týmu, tohle je daleko horší situace, než když u týmu byl Domonicali a Costa, to je jasně ukazuje, že pokud tam nebude pevná ruka a jistý dvojnásobný mistr světa, nemají nárok na titul-
-
HellHogr
10:36 18.03.2019 37.48.33.XXXVettel promrhal 2016, 2017 i 2018, když se podívám co tam dělal Alonso je to jiná pohádka, otázka spíš zní, je Ferrari schopno najít správnou kombinaci pilota a techniky? u ALonsa tá technika byla fakt žalostná a hlavně sezonní vývoj, u Vettela je to pomalu opak-
airwar1939
11:01 18.03.2019 176.74.141.XXXMyslíš jak je Fernando rozložil, až ho museli v roce 2014 vyhodit?-
-
airwar1939
11:11 18.03.2019 176.74.141.XXXA proč se zbavil McLaren Alonsa v roce 2007 a Ferrari Alonsa v roce 2014? Že by za slušné chování?
PS: ani čtyři použité smajlíky nepřekryjí hloupost daného příspěvku.-
-
-
-
-
Situs
11:51 18.03.2019 85.70.164.XXXJsme, hlavně když se nám v týmu sejde pěkné složení Neříkej že sledováním a vyhodnocováním nejsi schopen posuzovat dobré výkony jezdce. To jak si vede v závodě, jak předjíždí, jak je schopen eliminovat zdržení v provozu atd. Třeba víš jaká výhoda je teď krásně pozorovatelná ve wec na straně Alonsa? On není nejrychlejší na jedno kolo (teď teda byl), ale hlavní jeho výhoda je nejlepší konzistentnost ze všech. Tam se projíždí každé kolo několika auty a čas ztrávený jejich předjetím se ukazuje rozhodujícím, a Alonso má kolo co kolo prakticky totožné výsledky s nejmenším rozptylem a v průměru nejrychlejší hodnotou. Prostě umí v poli, to je něco co lze změřit.-
airwar1939
12:04 18.03.2019 176.74.141.XXXAno jsem schopen to posoudit, a na základě posuzování tvrdím že Fernando je výborný jezdec... podobně jako Lewis, byl Nicko Rosberg, či jsou nyní Max, Rici či Seb.
Ta poznámka s jeho počínáním ve WEC sérii je zajíamvá, a potvrzuje že úroveň pilotů tam pokud jde o trochu agresivnější ježdění je relativně dost nízká, což potvrdil loni Brandon Hartley a před časem Alan McNisch.-
-
airwar1939
12:23 18.03.2019 176.74.141.XXXLoni mě přišlo že těch kontaktů bylo u něj trochu moc, ale asi jen u dvou vidím větší podíl jeho viny, ve většině případů to bylo 50:50 a nebo byl vinen podle mě jeho soupeř. Ale i "božský" Fernando vlastní chybou přišel o titul v roce 2007 - nehoda v Japonsku a po startu v Kanadě, v roce 2010 - minimálně Petrova na Renaultu předjet měl, nebo v roce 2012 kdy se v závěru sezony dvakrát také po souboji roztočil.
Ale to se prostě děje, a když člověk bojuje, může udělat chybu.-
Situs
12:31 18.03.2019 85.70.164.XXXJistě že Japonsko byla chyba, to je ale asi jako kdyby si vytáhl jen Sebovo Německo. V roce 2010 vyčítat toho Petrova je zoufalství, ví se že nikdo nepředjížděl mimo předjížděná auto chvostové třídy. A Renault měl nejlepší maximálky. Petrov není k výčitce, jen nástroj neznalých nebo háterů. 2012, to si rád přečtu, vím jen jak si o Kimiho prořízl nešťastně pneumatiku. Srovnávat to s Vettelovou sezonou loni, že se nestydíš. To je tak rozdílně mimo že to opravdu beru jako urážku výkonů Alonsa, zejména v tom roce 2012.-
airwar1939
12:51 18.03.2019 176.74.141.XXXPokud je poslední závod sezony a bojuji o titul jdou servítky stranou, Petrova měl buďto předjet a nebo se s ním "vysekat"... já pamatuji Laudu v roce 1984. když startoval z 12 pozice a musel se dostat na druhé místo v Jerezu, kde se nedalo předjíždět... i komentátoři se tehdy shodli, že nikdy předtím ho neviděli jet tak agresivně. Prostě v posledním závodě sezony se o titul se musí bojovat, je to všechno nebo nic.
koukám že kdykoliv s tebou někdo nesouhlasí tak, tak buďto překrucuje, hne se v něm žluč, je to hater a nebo to bereš za urážku. Koukám, že ty jsi demokrat každým coulem.
Ale dobrý, pobavil jsem se, děkuj iza to, ale z dovolením se půjdu věnovat něčemu zábavnějšímu - jdu si zaběhat. Ale počítám že se za hodinku a půl až dvě k PC zase dostanu, takže kdyby jsi měl ještě něco k mé charakterové nedokonalosti, tak si posluž, já si to pak rád přečtu.-
Situs
13:00 18.03.2019 85.70.164.XXXNo když někdo poukazuje na chyby v roce 2012 Alonsa ve spojitosti loňského Vettela tak sorry že si myslím že tomu buď nerozumí nebo je hejtr. Vettel v poli je prostě hodně chybující element a toho si taky těžko někdo nemohl nevšimnout. Slabota od tebe.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek