DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes odpoledne v Melbourne suverénní, Ferrari až za Red Bullem + VIDEO

MELBOURNE - 2. TRÉNINK; Lewis Hamilton byl nejrychlejší také v odpoledním tréninku, těsně za ním tentokrát skončil jeho týmový kolega Valtteri Bottas. Max Verstappen s Red Bullem ztrácel už 8 desetin, Vettelovi s Ferrari patří až pátá příčka.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes odpoledne v Melbourne suverénní, Ferrari až za Red Bullem + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 15.03.2019 21:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovalo 7 lidí) 15.03.2019 08:55
Tak oproti loňskému druhému tréninku: Mercedes o… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 15.03.2019 10:58
No s Williamsem to souhlasím, u McLarenu si úplně… »
» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 15.03.2019 08:46
Věř že čekalo. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Tak oproti loňskému druhému tréninku:
    Mercedes o 1,3 sekundy rychlejší
    Ferrari o 0,8 rychlejší
    RB o 0,6 rychlejší
    Renault o 1,8 s rychlejší
    Alfa Romeo (Sauber) o 3,3 sekundy rychlejší
    McLaren o 1,1 sekundy rychlejší
    Haas o 0,8 s rychlejší

    Zatím se tedy zpomalení monopostů zjevně nekoná, ale uvidíme v kvalifikaci, tam byl loni top čas Mercedes 1:21,1 a Ferrari 1:21,8. Což se mě vzhledem k časům, které jezdí Mercedes v pátek (1:22,6), jeví jako reálné k překonání.

    Jo a Williams, ten je i v druhém tréningu oproti loňsku o 0,9 sekundy pomalejší!!! To je poprava v přímém přenosu. 05 02

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      46.135.71.XXX
      Diky za pekne srovnani 01

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Zatím je to srovnání celkem o ničem, ale předpokládám že týmy se chovají v pátečních trenincích letos podobně jako loni.

        Proto mě nejvíc děsí ten Williams, už loni měl horší auto než v roce 2017, a pokud letos postavil auto o další sekundu pomalejší než v roce 2018, tak to znamená že oproti roku 2017 zpomalil o cca. 1,5-2,0 sekundy. Snažím se pochopit co za tím je, a nic rozumného mě nenapadá. Tedy jedna teorie tam je, a to že příchod Löwa byl něco jako trojský kůň, a účelem bylo zdecimovat ten tým tak, aby se dal po sezoně odkoupit za babku, ale ta teorie mě celkem děsí. 02

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ArtaBAN

          ArtaBAN

          46.39.169.XXX
          Neni mi jasne co je nepochopitelne na tom ,ze tym je proste bez penez a tim padem nemas prostredky ani lidi na konkurenceschopny vyvoj o angazovani solidnich jezdcu taky nemuzes uvazovat .Ocekavany vyvoj vstup noveho investora nebo odprodej cele staje nekomu kdo bude schopny toto cele zafinancovat ,ale tam bych zadnou frontu zajemcu rozhodne v nejakem viditelnem horizontu dozajista neocekaval ...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Pokud nemají peníze na vývoj, tak bych pochopil, že se nezlepšují, ale tobě příjde pochopitelné, že vůz za dva roky zpomalý o dvě sekundy? A pokud jde o peníze, tak jejich uváděný rozpočet v letech 2016, 2017 a 2018 je větší než uváděný rozpočet TR, Force India či Sauberu, přesto jen oni jediní se mezisezonně zhoršují, tudíž na nedostatek peněz bych to opravdu nesváděl.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ArtaBAN

              ArtaBAN

              46.39.169.XXX
              ...a to si opravdu naivne myslis ,ze tymy jako TR nebo Alfa maji totoznou podporu jako WILL od Merglu ??? To kde to uvidis naprosto transparetne je porovnani s RP, prichod novych majitelu s dostatkem penez a hned se nuzku mezi temito tymy rozervreli a da se ocekavat ,ze i MER bude smerovat podpotu tam kde to bude mit obhajitelny smysl.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                No já si spíš najivně myslel, že rozumíš psanému textu, ale já píši o voze a ty o koze. 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • ArtaBAN

                  ArtaBAN

                  46.39.169.XXX
                  Spis vidim ze pise prave o te koze a tady se bavime o voze (staji) ,pri jehoz vyvoji potrebujes v prve rade prachy a dale pak podporu pokud odebiras PU od tovarniho tymu,cim vice podpory v ruznych smerech tim samozrejme setris svoje financni prostredky a proto je videt jasny progres tymu u kterych to takhle neoddiskutovatelne bezi ,tam kde chybi jeden nebo oba duvody to proste nefunguje a ani do budoucna (dle soucasnych pravidel) urcite fungovat nebude ... 11

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • airwar1939

                    airwar1939

                    176.74.141.XXX
                    Takže finanční prostředky: v roce 2017 měl Williams šestý největší rozpočet, v roce 2018 rovněž šestý nejlepší rozpočet. Když k tomu připočtu fakt, že vývoj vozu v roce 2018 ukončili už v květnu, a plně se soustředil na vývoj vozu pro rok 2019, neodpovídá současná výkonnost podmínkám kterým měli.

                    Za druhé zájemci o tým: v letě 2017 projevila o tým tovární podporou zájem Honda, Williams s ní jednal, ale došel k závěru, že jako zákaznický tým Mercedesu je na tom lépe, než tým s tovární podporou Hondy.

                    V létě 2018 po špatných výsledcích se začala hodně propírat větší podpora od Mercedesu, Williams měl kromě motoru odebírat i převodovku, závěsy a chlazení, tedy celou zádní část vozu, což mu mělo ušetřit finanční prostředku a zvýšit výkonnost. Mercedes si od toho sliboval, že by se do vozu Williams posadil Esteban Ocon, což je mimochodem kvalitní pilot. I tuhle spolupráci Williams zamítl, po technické ani jezdecké stránce by jim to údajně nic nepřineslo.

                    Takže oni tvrdí, že s penězi problém nemají, a stejně tak tvrdí, že nepotřebují ani tovární podporu Hondy, ani technickou podporu Mercedesu, ani nepotřebují kvalitního pilota.

                    Takže buďto mají pravdu, ale pak nechápu, proč jsou výkonnostně tam kde jsou, a nebo lžou a poslední dva roky vědomě dělají rozhodnutí která jsou na kosočtverec, ale opět je otázka proč.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • ArtaBAN

                      ArtaBAN

                      46.39.169.XXX
                      Jestli maji penez dost (teda jak pises ze oni uvadi) tak proc nechali letos jednu sedacku RK za ktereho plati Orlen (15-20mil) ktery sebou navazal dalsi partnery ,proc tedy druhou sedacku dostal mladej Russel (zrejma vymena za PU) a ne nekdo s overenou vykonnosti a spolehlivosti ...
                      Dokonce samotny GR priznal v rozhovoru ,ze pri prvnich testech v BAR jim chybeli nektere soucastky a proto nevyjeli prvni dva dny a pred tretim dnem mu teprve modelovali jeho sedacku do vozu.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • airwar1939

                        airwar1939

                        176.74.141.XXX
                        "Ale o tom tady už dobrou čtvrthodinu hovoříme, Mlho..." 12 12 12

                        Toto píšu od prvního příspěvku, oni tvrdí jednu věc, ale vypadá to přesně opačně než tvrdí, a už od začátku se ptám, co za tím zpomalením o 2 sekundy je, krom toho že z nějakého důvodu chtějí stáj potopit až na dno, aby byla za babku k mání?

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              37.188.227.XXX
              Williams má už od rozchodu s BMW obrovské problémy s efektivitou. Býval to velký, početný tým s tovární podporou, který musel přejít na rozpočet úrovně soukromníků a nikdy tomu tak úplně nedokázali přizpůsobit svoji strukturu a výrobní procesy (nedokázali povyhazovat dost lidí). Dlouhodobě mají min. o 50% víc lidí než Force India, Sauber nebo Toro Rosso - při srovnatelným rozpočtu.
              Proto rozpočet, který Force Indii a Sauberu stačí ke zlepšování, je pro Williams nedostatečný. Nikdo ze startovního pole se ani vzdáleně neblíží tak špatnému poměru rozpočet / počet zaměstnanců. Williams je dlouhodobě neefektivní.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Ano to je jedna věc kterou si myslím taky, ale opět je otázka, když tohle vidíme my fanoušci, proč tohle nevidí Williams a nesjedná nápravu, ten stav trvá už déle než 10 let.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  rock

                  37.188.167.XXX
                  Za dob sira Franka jsem narazil na zmínku, že to (radikální řez spočívající v zásadním zeštíhlení) odmítal z důvodů jako je hrdost a sociální cítění (tým je rodina atp). Předpokládám, že jeho dcera, paní Claire, drží tuhle nastolenou linii. Je to těžko uvěřitelný v tak tvrdým byznysu, jako je F1, ale takhle jsem to četl a posílám dál. Trošku by tomu odpovídal i ten jejich extrémně hrdý a konzervativní postoj ve věcech unifikace, přebírání dílů, rozpočtových stropů... Bylo toho víc, v čem se Williams stavěl na stranu továrních týmů, byť na tom musel prodělat.
                  Možná pořád doufají, že se stane nějaký zázrak a oni se vrátí na úroveň řekněme Red Bullu.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    46.135.71.XXX
    Po dnesnich trenincich lehky depres 13 ... Mercedes o tridu, Williams vypada, ze letos bude uplne mimo soutez a predevsim ... co to ma zase byt s tim live timingem. Vzdyt to vubec nejde pouzit? Proboha, cohle je vysledek nekolikamesicni prace po tom fiasku co predvedli na podzim??

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Pozitivní změna u live timingu je že je to zadarmo. Jinak je tam také výhoda že si tam můžeš dát v nastavení režim "tablet" a to už je použitelné lépe (více dat na stránce).

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        46.135.71.XXX
        Tak rezim tablet pouzivam, ale absolutne nechapu, proc tam cpout ty ramecky a to problikavani. Jednak, diky rameckum musi byt mensi pismo. Za druhe to problikavani pri kazdem sektorovem case je silene, kdyz jedou vsichni na trati, blika to jak vyloha u vietnamcu. A navic, absurdni je, ze kdyz zajede nekdo nejrychlejsi sektor, tak to problikne ruzne s tim nejlepsim sektorovym casem. Nekdy to skoci soucasne, nekdy je prvni aktualni sektor a potom o pul sekundy pozdeji problikne aktualizace nejlepsiho sektoroveho casu a co je fakt paradox, tak nekdy prvni problikne aktualizace nejlepsiho casu v sektoru a teprve potom se aktualizuje sektorovy cas. Po jednom treninku mne z toho bolely oci. Platim si Tv acces, myslel jsem, ze jen tak budu mit live timing. Takze muzu zrusit predplatne a uvidim to same?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama