DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes odpoledne v Melbourne suverénní, Ferrari až za Red Bullem + VIDEO
MELBOURNE - 2. TRÉNINK; Lewis Hamilton byl nejrychlejší také v odpoledním tréninku, těsně za ním tentokrát skončil jeho týmový kolega Valtteri Bottas. Max Verstappen s Red Bullem ztrácel už 8 desetin, Vettelovi s Ferrari patří až pátá příčka.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes odpoledne v Melbourne suverénní, Ferrari až za Red Bullem + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovalo 7 lidí)
15.03.2019 08:55
Tak oproti loňskému druhému tréninku:
Mercedes o… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
uzivatel003302
11:15 15.03.2019 77.240.186.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
airwar1939
08:55 15.03.2019 176.74.141.XXXTak oproti loňskému druhému tréninku:
Mercedes o 1,3 sekundy rychlejší
Ferrari o 0,8 rychlejší
RB o 0,6 rychlejší
Renault o 1,8 s rychlejší
Alfa Romeo (Sauber) o 3,3 sekundy rychlejší
McLaren o 1,1 sekundy rychlejší
Haas o 0,8 s rychlejší
Zatím se tedy zpomalení monopostů zjevně nekoná, ale uvidíme v kvalifikaci, tam byl loni top čas Mercedes 1:21,1 a Ferrari 1:21,8. Což se mě vzhledem k časům, které jezdí Mercedes v pátek (1:22,6), jeví jako reálné k překonání.
Jo a Williams, ten je i v druhém tréningu oproti loňsku o 0,9 sekundy pomalejší!!! To je poprava v přímém přenosu.-
-
airwar1939
09:34 15.03.2019 176.74.141.XXXZatím je to srovnání celkem o ničem, ale předpokládám že týmy se chovají v pátečních trenincích letos podobně jako loni.
Proto mě nejvíc děsí ten Williams, už loni měl horší auto než v roce 2017, a pokud letos postavil auto o další sekundu pomalejší než v roce 2018, tak to znamená že oproti roku 2017 zpomalil o cca. 1,5-2,0 sekundy. Snažím se pochopit co za tím je, a nic rozumného mě nenapadá. Tedy jedna teorie tam je, a to že příchod Löwa byl něco jako trojský kůň, a účelem bylo zdecimovat ten tým tak, aby se dal po sezoně odkoupit za babku, ale ta teorie mě celkem děsí.-
ArtaBAN
10:24 15.03.2019 46.39.169.XXXNeni mi jasne co je nepochopitelne na tom ,ze tym je proste bez penez a tim padem nemas prostredky ani lidi na konkurenceschopny vyvoj o angazovani solidnich jezdcu taky nemuzes uvazovat .Ocekavany vyvoj vstup noveho investora nebo odprodej cele staje nekomu kdo bude schopny toto cele zafinancovat ,ale tam bych zadnou frontu zajemcu rozhodne v nejakem viditelnem horizontu dozajista neocekaval ...-
airwar1939
10:46 15.03.2019 176.74.141.XXXPokud nemají peníze na vývoj, tak bych pochopil, že se nezlepšují, ale tobě příjde pochopitelné, že vůz za dva roky zpomalý o dvě sekundy? A pokud jde o peníze, tak jejich uváděný rozpočet v letech 2016, 2017 a 2018 je větší než uváděný rozpočet TR, Force India či Sauberu, přesto jen oni jediní se mezisezonně zhoršují, tudíž na nedostatek peněz bych to opravdu nesváděl.-
ArtaBAN
10:53 15.03.2019 46.39.169.XXX...a to si opravdu naivne myslis ,ze tymy jako TR nebo Alfa maji totoznou podporu jako WILL od Merglu ??? To kde to uvidis naprosto transparetne je porovnani s RP, prichod novych majitelu s dostatkem penez a hned se nuzku mezi temito tymy rozervreli a da se ocekavat ,ze i MER bude smerovat podpotu tam kde to bude mit obhajitelny smysl.-
airwar1939
11:25 15.03.2019 176.74.141.XXXNo já si spíš najivně myslel, že rozumíš psanému textu, ale já píši o voze a ty o koze.-
ArtaBAN
11:34 15.03.2019 46.39.169.XXXSpis vidim ze pise prave o te koze a tady se bavime o voze (staji) ,pri jehoz vyvoji potrebujes v prve rade prachy a dale pak podporu pokud odebiras PU od tovarniho tymu,cim vice podpory v ruznych smerech tim samozrejme setris svoje financni prostredky a proto je videt jasny progres tymu u kterych to takhle neoddiskutovatelne bezi ,tam kde chybi jeden nebo oba duvody to proste nefunguje a ani do budoucna (dle soucasnych pravidel) urcite fungovat nebude ...-
airwar1939
11:49 15.03.2019 176.74.141.XXXTakže finanční prostředky: v roce 2017 měl Williams šestý největší rozpočet, v roce 2018 rovněž šestý nejlepší rozpočet. Když k tomu připočtu fakt, že vývoj vozu v roce 2018 ukončili už v květnu, a plně se soustředil na vývoj vozu pro rok 2019, neodpovídá současná výkonnost podmínkám kterým měli.
Za druhé zájemci o tým: v letě 2017 projevila o tým tovární podporou zájem Honda, Williams s ní jednal, ale došel k závěru, že jako zákaznický tým Mercedesu je na tom lépe, než tým s tovární podporou Hondy.
V létě 2018 po špatných výsledcích se začala hodně propírat větší podpora od Mercedesu, Williams měl kromě motoru odebírat i převodovku, závěsy a chlazení, tedy celou zádní část vozu, což mu mělo ušetřit finanční prostředku a zvýšit výkonnost. Mercedes si od toho sliboval, že by se do vozu Williams posadil Esteban Ocon, což je mimochodem kvalitní pilot. I tuhle spolupráci Williams zamítl, po technické ani jezdecké stránce by jim to údajně nic nepřineslo.
Takže oni tvrdí, že s penězi problém nemají, a stejně tak tvrdí, že nepotřebují ani tovární podporu Hondy, ani technickou podporu Mercedesu, ani nepotřebují kvalitního pilota.
Takže buďto mají pravdu, ale pak nechápu, proč jsou výkonnostně tam kde jsou, a nebo lžou a poslední dva roky vědomě dělají rozhodnutí která jsou na kosočtverec, ale opět je otázka proč.-
ArtaBAN
12:00 15.03.2019 46.39.169.XXXJestli maji penez dost (teda jak pises ze oni uvadi) tak proc nechali letos jednu sedacku RK za ktereho plati Orlen (15-20mil) ktery sebou navazal dalsi partnery ,proc tedy druhou sedacku dostal mladej Russel (zrejma vymena za PU) a ne nekdo s overenou vykonnosti a spolehlivosti ...
Dokonce samotny GR priznal v rozhovoru ,ze pri prvnich testech v BAR jim chybeli nektere soucastky a proto nevyjeli prvni dva dny a pred tretim dnem mu teprve modelovali jeho sedacku do vozu.-
airwar1939
12:15 15.03.2019 176.74.141.XXX"Ale o tom tady už dobrou čtvrthodinu hovoříme, Mlho..."
Toto píšu od prvního příspěvku, oni tvrdí jednu věc, ale vypadá to přesně opačně než tvrdí, a už od začátku se ptám, co za tím zpomalením o 2 sekundy je, krom toho že z nějakého důvodu chtějí stáj potopit až na dno, aby byla za babku k mání?
-
-
-
-
-
-
rock
11:52 15.03.2019 37.188.227.XXXWilliams má už od rozchodu s BMW obrovské problémy s efektivitou. Býval to velký, početný tým s tovární podporou, který musel přejít na rozpočet úrovně soukromníků a nikdy tomu tak úplně nedokázali přizpůsobit svoji strukturu a výrobní procesy (nedokázali povyhazovat dost lidí). Dlouhodobě mají min. o 50% víc lidí než Force India, Sauber nebo Toro Rosso - při srovnatelným rozpočtu.
Proto rozpočet, který Force Indii a Sauberu stačí ke zlepšování, je pro Williams nedostatečný. Nikdo ze startovního pole se ani vzdáleně neblíží tak špatnému poměru rozpočet / počet zaměstnanců. Williams je dlouhodobě neefektivní.-
airwar1939
12:40 15.03.2019 176.74.141.XXXAno to je jedna věc kterou si myslím taky, ale opět je otázka, když tohle vidíme my fanoušci, proč tohle nevidí Williams a nesjedná nápravu, ten stav trvá už déle než 10 let.-
rock
13:56 15.03.2019 37.188.167.XXXZa dob sira Franka jsem narazil na zmínku, že to (radikální řez spočívající v zásadním zeštíhlení) odmítal z důvodů jako je hrdost a sociální cítění (tým je rodina atp). Předpokládám, že jeho dcera, paní Claire, drží tuhle nastolenou linii. Je to těžko uvěřitelný v tak tvrdým byznysu, jako je F1, ale takhle jsem to četl a posílám dál. Trošku by tomu odpovídal i ten jejich extrémně hrdý a konzervativní postoj ve věcech unifikace, přebírání dílů, rozpočtových stropů... Bylo toho víc, v čem se Williams stavěl na stranu továrních týmů, byť na tom musel prodělat.
Možná pořád doufají, že se stane nějaký zázrak a oni se vrátí na úroveň řekněme Red Bullu.
-
-
-
-
-
-
-
-
huhukoktejl
08:21 15.03.2019 46.135.71.XXXPo dnesnich trenincich lehky depres ... Mercedes o tridu, Williams vypada, ze letos bude uplne mimo soutez a predevsim ... co to ma zase byt s tim live timingem. Vzdyt to vubec nejde pouzit? Proboha, cohle je vysledek nekolikamesicni prace po tom fiasku co predvedli na podzim??-
-
huhukoktejl
08:45 15.03.2019 46.135.71.XXXTak rezim tablet pouzivam, ale absolutne nechapu, proc tam cpout ty ramecky a to problikavani. Jednak, diky rameckum musi byt mensi pismo. Za druhe to problikavani pri kazdem sektorovem case je silene, kdyz jedou vsichni na trati, blika to jak vyloha u vietnamcu. A navic, absurdni je, ze kdyz zajede nekdo nejrychlejsi sektor, tak to problikne ruzne s tim nejlepsim sektorovym casem. Nekdy to skoci soucasne, nekdy je prvni aktualni sektor a potom o pul sekundy pozdeji problikne aktualizace nejlepsiho sektoroveho casu a co je fakt paradox, tak nekdy prvni problikne aktualizace nejlepsiho casu v sektoru a teprve potom se aktualizuje sektorovy cas. Po jednom treninku mne z toho bolely oci. Platim si Tv acces, myslel jsem, ze jen tak budu mit live timing. Takze muzu zrusit predplatne a uvidim to same?
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek