DISKUZE K ČLÁNKU Ve Fioranu již Räikkönen prohání novým F1 maskovaný monopost Alfa Romeo + VIDEO

Alfa Romeo (bývalý Sauber) dnes poprvé provětral svůj nový monopost po čerstvém vzduchu. Došlo k tomu v rámci natáčecího dne v italském Fioranu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ve Fioranu již Räikkönen prohání novým F1 maskovaný monopost Alfa Romeo + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 16.02.2019 13:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 14.02.2019 14:26
To přední křídlo je asi zatím největším… »
» hixaxon (Hlasoval 1 člověk) 16.02.2019 13:37
Neboj, já nemám problém uznat, že jsem se mýlil.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • B2SoS

    B2SoS

    89.24.41.XXX
    To zbarvení je boží! Jelikož je symbolicky pořád o alfě, nádavkem ještě o lásce k ní, tak by se měla alfa pochlapit a jezdit takhle celý rok!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    89.111.73.XXX
    To přední křídlo je asi zatím největším překvapením, jen je otázkou zda je pouze na test nebo je to konečná verze...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      89.176.21.XXX
      Kdyby se hlasovalo, tak tipuji pouze a jen na tento den. I na oficiální testy bude podle mě jiné.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        89.111.77.XXX
        no ale jakej smysl by mělo dělat takhle zvláštní křídlo jen pro první vyjetí s autem? Ono to taky něco stojí a ikdyž je to filmovací den, tak si ověřují funkčnost všech skupin a pokud by měli nějaký polokřídlo tak ověří v podstatě prd, protože jim to auto nebude regulérně fungovat. Spíš si myslím, že sauber se vydal trošku jinou cestou a může to být příjemné osvěžení sezony. V porovnání s dosud představenými vozy má asi nejmenší vstupy chlazení a v součtu s tímto zvláštním křídlem můžou být pekelně rychlí na okruzích s nízkým přítlakem...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • hixaxon

          hixaxon

          89.176.21.XXX
          Úroveň přítlaku bez vlivu přímého obtékání pneumatik? Nebo je třeba zajímala dynamika zavěšení při konkrétní úrovni přítlaku? Nebo "jak rychle odjebat přední pneumatiky"? Zahřívání pneumatik s tímto křídlem a úrovní přítlaku? Čtyři nápady z mnoha.

          Je pravděpodobné, že se pletu. Ale vypadá to jako čistě testovací záležitost.

          A jsem si na 100 % jistý, že jakýkoli zázračný systém se tento rok neobjeví/neprojeví dříve než v Q2 v Melbourne. Všechno před tím budou jen kamufláže a triky.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            89.111.77.XXX
            na jednu stranu můžeš mít pravdu, ale to by si dokázali sami zjistit v CFD a navíc mi to křídlo na pouhý test odhaleného kola přijde nezvykle propracované v porovnání s dosud představenými exempláři...
            Ale je to hlavně to, že je to první nezvyklý prvek co se na představených autech objevil, tak se divím, že těch spekulací není ještě mnohem víc....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • hixaxon

              hixaxon

              89.176.21.XXX
              Nesouhlasím. Mě to křídlo přijde jako paskvil. Ale to je můj názor, který nemám v plánu nikomu cpát tam kam slunce nesvítí.

              Computational fluid dynamics umí zobrazit jen určitý subset výsledků dle vstupních proměnných.

              Neumí reálně ukázat všechny interakce, jak sám píšeš výše - "tak si ověřují funkčnost všech skupin a pokud by měli nějaký polokřídlo tak ověří v podstatě prd, protože jim to auto nebude regulérně fungovat."

              - křídlo vypadá přesně tak, jak potřebují pro ověření konkrétní situace/jevu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Menno Coehoorn

                Menno Coehoorn

                46.13.136.XXX
                Podobné názory padali i keď Ferrari pred dvomi rokmi predstavilo tie svoje bočnice. Je to paskvil, Newey absolútne nechápe o čom tie bočnice sú, Ferrari ich určite prepracuje po testoch,po pár veľkých cenách... A realita?O rok mal riešenie vychádzajúce z tých bočníc i sám veľký Newey a dnes ich má dve tretiny týmov. To isté zrkadielka Ferrari minulí rok,zatial ich adoptoval len RedBull majú ich i na novom aute atď.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • hixaxon

                  hixaxon

                  62.141.0.XXX
                  Neboj, já nemám problém uznat, že jsem se mýlil. Ani respektovat názor jiných. A navíc bych byl ve finále jen rád (když vymyslí něco opravdu originálního a účinného), neb mi k Alfě byl přestoupen můj oblíbenec.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama