DISKUZE K ČLÁNKU Ve Fioranu již Räikkönen prohání novým F1 maskovaný monopost Alfa Romeo + VIDEO
Alfa Romeo (bývalý Sauber) dnes poprvé provětral svůj nový monopost po čerstvém vzduchu. Došlo k tomu v rámci natáčecího dne v italském Fioranu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ve Fioranu již Räikkönen prohání novým F1 maskovaný monopost Alfa Romeo + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Menno Coehoorn
10:37 15.02.2019 46.13.136.XXX
Podobné názory padali i keď Ferrari pred dvomi rokmi predstavilo tie svoje bočnice. Je to paskvil, Newey absolútne nechápe o čom tie bočnice sú, Ferrari ich určite prepracuje po testoch,po pár veľkých cenách... A realita?O rok mal riešenie vychádzajúce z tých bočníc i sám veľký Newey a dnes ich má dve tretiny týmov. To isté zrkadielka Ferrari minulí rok,zatial ich adoptoval len RedBull majú ich i na novom aute atď.
hixaxon
21:31 14.02.2019 89.176.21.XXX
Nesouhlasím. Mě to křídlo přijde jako paskvil. Ale to je můj názor, který nemám v plánu nikomu cpát tam kam slunce nesvítí.
Computational fluid dynamics umí zobrazit jen určitý subset výsledků dle vstupních proměnných.
Neumí reálně ukázat všechny interakce, jak sám píšeš výše - "tak si ověřují funkčnost všech skupin a pokud by měli nějaký polokřídlo tak ověří v podstatě prd, protože jim to auto nebude regulérně fungovat."
- křídlo vypadá přesně tak, jak potřebují pro ověření konkrétní situace/jevu.
Computational fluid dynamics umí zobrazit jen určitý subset výsledků dle vstupních proměnných.
Neumí reálně ukázat všechny interakce, jak sám píšeš výše - "tak si ověřují funkčnost všech skupin a pokud by měli nějaký polokřídlo tak ověří v podstatě prd, protože jim to auto nebude regulérně fungovat."
- křídlo vypadá přesně tak, jak potřebují pro ověření konkrétní situace/jevu.
jumpman
20:48 14.02.2019 89.111.77.XXX
na jednu stranu můžeš mít pravdu, ale to by si dokázali sami zjistit v CFD a navíc mi to křídlo na pouhý test odhaleného kola přijde nezvykle propracované v porovnání s dosud představenými exempláři...
Ale je to hlavně to, že je to první nezvyklý prvek co se na představených autech objevil, tak se divím, že těch spekulací není ještě mnohem víc....
Ale je to hlavně to, že je to první nezvyklý prvek co se na představených autech objevil, tak se divím, že těch spekulací není ještě mnohem víc....
hixaxon
20:41 14.02.2019 89.176.21.XXX
Úroveň přítlaku bez vlivu přímého obtékání pneumatik? Nebo je třeba zajímala dynamika zavěšení při konkrétní úrovni přítlaku? Nebo "jak rychle odjebat přední pneumatiky"? Zahřívání pneumatik s tímto křídlem a úrovní přítlaku? Čtyři nápady z mnoha.
Je pravděpodobné, že se pletu. Ale vypadá to jako čistě testovací záležitost.
A jsem si na 100 % jistý, že jakýkoli zázračný systém se tento rok neobjeví/neprojeví dříve než v Q2 v Melbourne. Všechno před tím budou jen kamufláže a triky.
Je pravděpodobné, že se pletu. Ale vypadá to jako čistě testovací záležitost.
A jsem si na 100 % jistý, že jakýkoli zázračný systém se tento rok neobjeví/neprojeví dříve než v Q2 v Melbourne. Všechno před tím budou jen kamufláže a triky.
jumpman
18:59 14.02.2019 89.111.77.XXX
no ale jakej smysl by mělo dělat takhle zvláštní křídlo jen pro první vyjetí s autem? Ono to taky něco stojí a ikdyž je to filmovací den, tak si ověřují funkčnost všech skupin a pokud by měli nějaký polokřídlo tak ověří v podstatě prd, protože jim to auto nebude regulérně fungovat. Spíš si myslím, že sauber se vydal trošku jinou cestou a může to být příjemné osvěžení sezony. V porovnání s dosud představenými vozy má asi nejmenší vstupy chlazení a v součtu s tímto zvláštním křídlem můžou být pekelně rychlí na okruzích s nízkým přítlakem...
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek