DISKUZE K ČLÁNKU Renault začne využívat novou testovací stolici, chce vyvíjet silnější a spolehlivější motory

Renault bude mít již brzy k dispozici novou testovací stolici pro vývoj výkonných motorů ve snaze dotáhnout se na špičkové týmy v podobě Ferrari a Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault začne využívat novou testovací stolici, chce vyvíjet silnější a spolehlivější motory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 02.02.2019 13:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 29.01.2019 10:45
Včera bylo pozdě! Tak doufám ze prvotní… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 29.01.2019 15:34
Jo tohle jim pomůže. Konkurence to už má..... »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 30.01.2019 11:52
Předpokládám, ze Ren bude mít letos nejmodernější… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    89.24.35.XXX
    Včera bylo pozdě! Tak doufám ze prvotní kalibrační práce nebudou trvat dlouho a ze stihnou ještě prověřit verzi PJ pro Austrálii. Kolerace dat ze dvou motorových brzd a z testu v Barcelone by měly byt dostatečné. Jinak jsem za tuto zprávu samozřejmě rad. Doufám, ze rozšíření Enstone loni, nabrání nejvíce novych lidí ze všech týmů, letošní podstatné rozšíření továrny ve Viry a investice do skvělých inženýrů a pilotů konečně utnou ty desinformace a žvásty o tom, ze Renault šetří. To je jen přání par fanatickych fandů Hondy a dnes již též RB. Renault to v F1 mysli vážně a všichni ví, čeho je tento tým schopen! I když ta cesta na vrchol ještě chvíli potrvá, tak věřím, ze vítězství a boj o tituly přijde.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jo tohle jim pomůže. Konkurence to už má.....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Předpokládám, ze Ren bude mít letos nejmodernější stolici ze všech. Precijen M a F mají stolice již několik let a Sakura už má myslím taky alespoň 4-5 let. Honda masivně investovala hlavně v letech 2013 - 2016

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Honda své motorové centrum teprve rozšiřuje, takže asi těžko.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.61.XXX
            Tak jestli Honda teprve rozšiřuje, tak asi nemají zkolaudováno a tedy aktuálně má nejmodernější motorové zázemí Renault a je klidně možné, že ho bude mít stále nejmodernější i o dokončení rozšíření Sakury, pže jak dobře známo dlouhá desetiletí vedou v motorech (nejen v F1) Evropské automobilky. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Vzhledem k tomu, že v Renaultu stále používají starší zařízení, než v čerstvé Hondě bych odhadoval, že celově má Honda stále modernější továrnu na motory F1 než Renault.
              Na druhou stranu nutno uznat, že starší zařízení je už dokonale odzkoušené a ničím nepřekvapí, kdežto u novoty chvíli trvá, než se správně seřídí a najdou i nějaké mouchy.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Zajíci se vždy počítají až po sezoně... v tomto případě tedy na konci formulové sezóny... i když musím uznat, že Renault má nakročeno minimálně k titulu nejčastěji prezentovaného týmu na tomto serveru. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama