DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou

Šéf Toro Rosso Franz Tost uvedl, že jsou i v sezóně 2019 ochotni přijímat penalizace na roštu, jen aby pomohli ke zlepšení Red Bullu a jejich dodavateli motorů, Hondě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 67, poslední 18.01.2019 09:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 15.01.2019 10:08
Možná by sis mohl přečíst ten článek. Přestože… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 15.01.2019 11:47
No jestli si dobře pamatuju, tak RB testoval 3-tí… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 15.01.2019 12:23
Zapoměl jsi napsat , že na tom ještě Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Vždycky je někdo zvýhodněn. Třeba odměnami. Měli bychom se dohodnout na tom, jestli chceme férový náskok továren nad garážníky, nebo neférově vyrovnanější závody. 03

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              37.188.148.XXX
              "Pokud bude potřeba k vítězství v F1 B-tým, je to dle mého názoru špatně."
              Pokud jsou potřeba k vítězství v F1 peníze, je to dle mého názoru špatně.

              Ty dva výroky jsou z velké části ekvivalentní a přitom nad tím druhým se nikdo nepozastavuje - všichni jsou smíření s tím, že se s tím stejně nedá nic moc dělat.

              B-tým je jenom další forma investice. Velké týmy jsou různými způsoby omezovány v utrácení (respektive utrácet mohou, ale pravidla se průběžně nastavují tak, aby to pokud možno nebylo efektivní). Teď našel Red Bull způsob, jak utratit, aby to efektivní bylo -získá testovací platformu- a tak to zrealizoval.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                V pořadku a nic proti, je to v rámci pravidel, tak jdou až na dřeň.
                Otázkou je, zda je tohle dlouhodobě dobře. A jak jsem psal, ať ještě Honda klidně rok testuje, když jí to pomůže dotáhnout špičku. Pak se to ale musí změnit...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Takže otevřeně priznavas, ze Honda neumí otestovat své komponenty a musí na to obětovat tým. Panecku, to bych do tebe neřekl ;)

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No vidíš. A půjdu dál. Nejen Honda. Renault obětoval 3 sezony Red Bullu na své testování. 12

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Zapoměl jsi napsat , že na tom ještě Renault vydělal. Honda to dělá správně, ta za testování platí. 12 Ohňostroj za milony.... 03

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Jo? Myslis těch 12 vítězství a nespočet pódií? To je slušné testování ;) Ne vážně Miku, nikdo netvrdí, ze Renault neměl hlavně v prvních dvou sezonách problémy a s RB velmi intenzivně dělali na tom, aby to dali do kupy, ale opravdu nelze srovnávat přístup TR k Hondě a RB k Renaultu. A vis co je zvláštní, proč nikdy RB Renaultu nenabídl TR jako testovacího otroka? Byl to tovární tým a mohlo jim to pomoct... ne oni jen plivali, to jim slo skvěle...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              V prvních 3 sezonách turboéry měli 12 vítězství? Vím o 5-ti a všechny do jednoho byly dílem kočkování LH s NR, nebo technickým problémům Mercedesu. Těch 5 by získali i s motorem od Trabantu (nadsázka).
              Když už se tu opět chlubíš umem týmu Red Bull, zkus mi připomenout, kolik podií vyjezdily týmy s Renaultem, když Red Bull vynecháš. No povídej. Počítat to nebude složité. 12
              Slyším 0? Jak to? S tak skvělým motorem??? Mnoho podií získal Williams, i Force India, dokonce jedno i Lotus, jenže s Mercedesem pod kapotou. To je ten tým, co údajně převzal Renault v katastrofálním stavu právě po této sezoně. Jen nějak už tento "úspěch" zopakovat nedokázal. 12

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                81.19.11.XXX
                Takže odpověď na mou otázku nenapíšeš. Ok, jsem u tebe již zvyklý.
                To podium Lotusu byla jak dobře víš slušná haluz a na to, jaký právě měli motor jezdili v r. 2014 dost solidní tužku. A kdo jiný by podia měl dělat? Nový Renault, který musel lepit dluhy Lotusu a stavět nový tým? TR, který bylo naposledy schopné v r. 2007? Nikdo ti Miku neupíra fakt, že Mercedes v letech 2014 - 2016 dominoval hlavně motorově. K tomu tvýmu vysmívání bych se rád zeptal, kolik podií udělaly týmy Ferrari, které loni a hlavně letos měli minimálně stejně schopný motor jako Mercedes? O Hondě se raději bavit nebudeme ne? 03 Je jisté, že s Hondou by RB nemělo v hybrid éře ani jedno vítězství a dost možná ani jedno podium ty "trabante" 11 Jinak samozřejmě RB umí dělat šasi skvělá, ale i špatná. Třeba roky 2015 a 2017.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Na otázku jsem ti odpověděl. Nebylo jich 12, ale 5. Myslíš na tu druhou o STR? Jak bys nazval konec roku 2017? Kéž by bylo STR pro Renault jen otrokem. ten s nimi zametl mnohem horším způsobem. Stačí odpověď?
                  Proč to byla u Lotusu haluz? Oba Mercedesy dojely, jeden RB skončil za nimi a druhý nedojel, nějak kvůli motoru. Tohle je haluz a vítězství RB ve chvíli, kdy oba Mercedesy měly problém haluz není?
                  Ale naprosto souhlasím. V roce 2014 jezdil Lotus hroznou tužku. Hádej co měl v tom roce pod kapotou? Začíná to na R. Na rozdíl od roku 2015, kdy udělal to podium a skončil celkově 6-tý, 109b za RB a před ostatnímii týmy Renaultu. Nechápu, proč si vždycky nacházích argumenty proti sobě.
                  12
                  Ferrai? Loni a letos? Nevím, několik vítězství a hodně podií? Proti stejně továrnímu Renaultu o "trošičku" lepší ne? 03
                  To, že by RB nezískal s Hondou ani jedno vítězství je opět jen tvá víra v Renault. STR bylo na konci sezony rychlejší než bylo o rok dřív. Jestli by RB vyhrál míň, nebo víc závodů s Hondou, je čistá spekulace, nezaložená na ničem racionálním. 13

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    83.240.61.XXX
                    Nepochopil si přirovnání týmy s motorem Ferrari vs týmy s motorem Renault. Šanci na podium měl u obou výrobců pouze 1 tým. Lotus v r. 2015 byl na bídném 6. místě s dominantním motorem. Renault v r. 2018 byl na 4. místě s horším motorem. Jedno je jisté, kdyby šla Honda a RB dohromady v roce 2015, ani jeden by tady už nebyl. Líbí se mi jak furt haníš Renault, svědčí to o tom, že tě štve jak se zlepšuje. 01 Myslíš, že Honda předvede alespoň polovinu toho co Renault? Moc lidí jim po těch letech nevěří a mají k tomu dobrý důvod 03

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Mně stačí srovnat továrny. Ferrari bojuje o titul, Renault o 4-místo, většinou někde kolo za nimi. Renault dodával motory dvěma špičkovým týmům a Ferrari dvěma garážníkům, kteří byli v roce 2017 na úplném chvostu pole (jen Mclaren jim to na začátku sezony narušoval). Co drží Renault nad vodou je RB. Bez nich by byli továrna a špičkový tým na úrovni prostých garážníků a jednoho B-týmu. Sorry, to je fakt.
                      Jo, Renault určitě zvedl úroveň šasi. A je fajn, že sis všiml, že to co kazilo výsledky Lotusu před prodejem, nebyl motor. 03 Tedy jen potvrzuješ to, o čem se bavíme. 04
                      Renault se zlepšuje, o tom žádná. A je to dobře. Ta díra za Red Bullem je brutální a kazí závody. Jen je úsměvná tvá představa, že najednou přes zimu doženou 1s ztráty, když doteď zlepšují šasi tak o 0,1-0,2s za rok.
                      Stejně tak představa, že týmy s Renaultem budou porážet RB. STR přechodem neztratilo na rychlosti vůbec nic, posledních 5 závodů prokazuje pravý opak. Není tedy nejmenší důvod čekat něco jiného od RB. Zvlášť, když už mají zkušenosti s přechodem. Přesto porážet STR bude pro Renault i Mclaren povinnost. Kdyby STR neporáželi, bude čas aktivity v F1 zabalit. 03

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Adi

                        Adi

                        83.240.61.XXX
                        Je velmi pravděpodobné, ze RB jako balík nebude silnejsi než R. Ale uznávám, ze RB je zatím větší tým a mají silnější progres než Renault. Souboj o 3. Místo v PK rozhodne o kolik slabší a o kolik horší ve spolehlivosti bude Honda oproti Renaultu.

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          46.135.84.XXX
                          Naopak. Ten náskok je tak brutální, že i kdyby Hondě chybělo 50k, stejně to Renaultu nebude stačit. Ale ono ji nechybí +- nic. Všichni se shodují, že Renault dohnala. A spolehlivost? Jestli jim to klekne zase 2× za sezonu, tak to jistě přežijí. Neznám pilota, který by loni dojel všechny závody. 04 A tuším, že i Abiteboul čeká dotažení špice až v dalších sezónách. Takže jsi asi jediný, kdo má dotažení RB LETOS za pravděpodobné.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • GRAHAM

                            GRAHAM

                            77.236.218.XXX
                            Musíte si stanovit, zda se bavíte o počtu bodů a nebo o nějaké čisté rychlosti. Určitě to nebude to samé.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Já se bavím o rychlosti. Co s tím pak dokáží udělat piloti bylo krásně vidět na začátku loňské sezony. Někdo získal skoro všechny body, díky odstupováním soupeřů, jiní jim to právě ulehčovali bouráním a odstupováním.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          77.236.218.XXX
                          RB má AN, kdyby ho neměl, vůbec by nebyl tak úspěšný....ač dobrá stáj by to byla stále.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Jeho angažování byl geniální tah. Bez toho by byli asi někde úplně jinde. Možná by se splnil Adiho sen, že by jezdil Renault před nimi. 12

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Já by jsem "chtěl" zažít Marka, kdyby on s Hondou začínal v roce 2015.
                  Nikdo zpětně nepopírá, že malej motor, bylo špatné rozhodnutí, na kterém se Honda a Mclaren zřejmě domluvily, nakonec Ferrari šlo to samou cestou.
                  Je jasné, že každý využije každé skulinky co dovolují pravidla. Je jen otázkou zda je to dobré pro budoucnost F1, aby byly Btýmy. Více jak půlka týmů přestane umět konstruovat a to si nemyslím že je cesta. Ač samozřejmě bussinesově to jde....

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama