DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou
Šéf Toro Rosso Franz Tost uvedl, že jsou i v sezóně 2019 ochotni přijímat penalizace na roštu, jen aby pomohli ke zlepšení Red Bullu a jejich dodavateli motorů, Hondě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
rock
15:23 15.01.2019 37.188.148.XXX"Pokud bude potřeba k vítězství v F1 B-tým, je to dle mého názoru špatně."
Pokud jsou potřeba k vítězství v F1 peníze, je to dle mého názoru špatně.
Ty dva výroky jsou z velké části ekvivalentní a přitom nad tím druhým se nikdo nepozastavuje - všichni jsou smíření s tím, že se s tím stejně nedá nic moc dělat.
B-tým je jenom další forma investice. Velké týmy jsou různými způsoby omezovány v utrácení (respektive utrácet mohou, ale pravidla se průběžně nastavují tak, aby to pokud možno nebylo efektivní). Teď našel Red Bull způsob, jak utratit, aby to efektivní bylo -získá testovací platformu- a tak to zrealizoval.
-
-
-
-
-
-
Adi
12:53 15.01.2019 81.19.11.XXXJo? Myslis těch 12 vítězství a nespočet pódií? To je slušné testování ;) Ne vážně Miku, nikdo netvrdí, ze Renault neměl hlavně v prvních dvou sezonách problémy a s RB velmi intenzivně dělali na tom, aby to dali do kupy, ale opravdu nelze srovnávat přístup TR k Hondě a RB k Renaultu. A vis co je zvláštní, proč nikdy RB Renaultu nenabídl TR jako testovacího otroka? Byl to tovární tým a mohlo jim to pomoct... ne oni jen plivali, to jim slo skvěle...-
Mike17
13:17 15.01.2019 185.149.130.XXXV prvních 3 sezonách turboéry měli 12 vítězství? Vím o 5-ti a všechny do jednoho byly dílem kočkování LH s NR, nebo technickým problémům Mercedesu. Těch 5 by získali i s motorem od Trabantu (nadsázka).
Když už se tu opět chlubíš umem týmu Red Bull, zkus mi připomenout, kolik podií vyjezdily týmy s Renaultem, když Red Bull vynecháš. No povídej. Počítat to nebude složité.
Slyším 0? Jak to? S tak skvělým motorem??? Mnoho podií získal Williams, i Force India, dokonce jedno i Lotus, jenže s Mercedesem pod kapotou. To je ten tým, co údajně převzal Renault v katastrofálním stavu právě po této sezoně. Jen nějak už tento "úspěch" zopakovat nedokázal.
-
Adi
14:14 15.01.2019 81.19.11.XXXTakže odpověď na mou otázku nenapíšeš. Ok, jsem u tebe již zvyklý.
To podium Lotusu byla jak dobře víš slušná haluz a na to, jaký právě měli motor jezdili v r. 2014 dost solidní tužku. A kdo jiný by podia měl dělat? Nový Renault, který musel lepit dluhy Lotusu a stavět nový tým? TR, který bylo naposledy schopné v r. 2007? Nikdo ti Miku neupíra fakt, že Mercedes v letech 2014 - 2016 dominoval hlavně motorově. K tomu tvýmu vysmívání bych se rád zeptal, kolik podií udělaly týmy Ferrari, které loni a hlavně letos měli minimálně stejně schopný motor jako Mercedes? O Hondě se raději bavit nebudeme ne? Je jisté, že s Hondou by RB nemělo v hybrid éře ani jedno vítězství a dost možná ani jedno podium ty "trabante" Jinak samozřejmě RB umí dělat šasi skvělá, ale i špatná. Třeba roky 2015 a 2017.-
Mike17
14:47 15.01.2019 185.149.130.XXXNa otázku jsem ti odpověděl. Nebylo jich 12, ale 5. Myslíš na tu druhou o STR? Jak bys nazval konec roku 2017? Kéž by bylo STR pro Renault jen otrokem. ten s nimi zametl mnohem horším způsobem. Stačí odpověď?
Proč to byla u Lotusu haluz? Oba Mercedesy dojely, jeden RB skončil za nimi a druhý nedojel, nějak kvůli motoru. Tohle je haluz a vítězství RB ve chvíli, kdy oba Mercedesy měly problém haluz není?
Ale naprosto souhlasím. V roce 2014 jezdil Lotus hroznou tužku. Hádej co měl v tom roce pod kapotou? Začíná to na R. Na rozdíl od roku 2015, kdy udělal to podium a skončil celkově 6-tý, 109b za RB a před ostatnímii týmy Renaultu. Nechápu, proč si vždycky nacházích argumenty proti sobě.
Ferrai? Loni a letos? Nevím, několik vítězství a hodně podií? Proti stejně továrnímu Renaultu o "trošičku" lepší ne?
To, že by RB nezískal s Hondou ani jedno vítězství je opět jen tvá víra v Renault. STR bylo na konci sezony rychlejší než bylo o rok dřív. Jestli by RB vyhrál míň, nebo víc závodů s Hondou, je čistá spekulace, nezaložená na ničem racionálním.-
Adi
18:05 15.01.2019 83.240.61.XXXNepochopil si přirovnání týmy s motorem Ferrari vs týmy s motorem Renault. Šanci na podium měl u obou výrobců pouze 1 tým. Lotus v r. 2015 byl na bídném 6. místě s dominantním motorem. Renault v r. 2018 byl na 4. místě s horším motorem. Jedno je jisté, kdyby šla Honda a RB dohromady v roce 2015, ani jeden by tady už nebyl. Líbí se mi jak furt haníš Renault, svědčí to o tom, že tě štve jak se zlepšuje. Myslíš, že Honda předvede alespoň polovinu toho co Renault? Moc lidí jim po těch letech nevěří a mají k tomu dobrý důvod-
Mike17
18:20 15.01.2019 185.149.130.XXXMně stačí srovnat továrny. Ferrari bojuje o titul, Renault o 4-místo, většinou někde kolo za nimi. Renault dodával motory dvěma špičkovým týmům a Ferrari dvěma garážníkům, kteří byli v roce 2017 na úplném chvostu pole (jen Mclaren jim to na začátku sezony narušoval). Co drží Renault nad vodou je RB. Bez nich by byli továrna a špičkový tým na úrovni prostých garážníků a jednoho B-týmu. Sorry, to je fakt.
Jo, Renault určitě zvedl úroveň šasi. A je fajn, že sis všiml, že to co kazilo výsledky Lotusu před prodejem, nebyl motor. Tedy jen potvrzuješ to, o čem se bavíme.
Renault se zlepšuje, o tom žádná. A je to dobře. Ta díra za Red Bullem je brutální a kazí závody. Jen je úsměvná tvá představa, že najednou přes zimu doženou 1s ztráty, když doteď zlepšují šasi tak o 0,1-0,2s za rok.
Stejně tak představa, že týmy s Renaultem budou porážet RB. STR přechodem neztratilo na rychlosti vůbec nic, posledních 5 závodů prokazuje pravý opak. Není tedy nejmenší důvod čekat něco jiného od RB. Zvlášť, když už mají zkušenosti s přechodem. Přesto porážet STR bude pro Renault i Mclaren povinnost. Kdyby STR neporáželi, bude čas aktivity v F1 zabalit.
-
-
Mike17
10:02 16.01.2019 46.135.84.XXXNaopak. Ten náskok je tak brutální, že i kdyby Hondě chybělo 50k, stejně to Renaultu nebude stačit. Ale ono ji nechybí +- nic. Všichni se shodují, že Renault dohnala. A spolehlivost? Jestli jim to klekne zase 2× za sezonu, tak to jistě přežijí. Neznám pilota, který by loni dojel všechny závody. A tuším, že i Abiteboul čeká dotažení špice až v dalších sezónách. Takže jsi asi jediný, kdo má dotažení RB LETOS za pravděpodobné. -
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
14:48 15.01.2019 77.236.218.XXXJá by jsem "chtěl" zažít Marka, kdyby on s Hondou začínal v roce 2015.
Nikdo zpětně nepopírá, že malej motor, bylo špatné rozhodnutí, na kterém se Honda a Mclaren zřejmě domluvily, nakonec Ferrari šlo to samou cestou.
Je jasné, že každý využije každé skulinky co dovolují pravidla. Je jen otázkou zda je to dobré pro budoucnost F1, aby byly Btýmy. Více jak půlka týmů přestane umět konstruovat a to si nemyslím že je cesta. Ač samozřejmě bussinesově to jde....
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek