DISKUZE K ČLÁNKU Vsadili ve Ferrari při volbě nového šéfa týmu na správnou kartu?

Před několika dny se zastřásla židle šéfa týmu Ferrari a došlo na personální výměnu, Maurizia Arrivabeneho střídá dosavadní technický ředitel Mattia Binotto. Bylo to však z dlouhodobého pohledu uvážené rozhodnutí stáje z Maranella? Ne všichni jsou toho názoru...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vsadili ve Ferrari při volbě nového šéfa týmu na správnou kartu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 14.01.2019 09:23 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    Tak trochu začarovaný kruh,.. 07

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    To říkám celou dobu, že je to podivný postup.
    Holt Binotto chtěl povýšení za každou cenu, tak mu to nakonec dali.

    Ale tak třeba bude dobrej, co já vím 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak dobrej.... dobrej je, o tom není pochyb. Jak vše dopadne, bude i o tom, jak dobří budou soupeři. Vše je o celém baličku týmu F1. Určití lidé slíznou smetanu a netvrdím že neoprávněně, ale je tam pak hodně lidí, kteří mají zásluhy stejné či vyšší a ty nejsou vidět, či je většina lidí zvenčí ani nezná.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    188.75.128.XXX
    Hned jsem klidnější, reálně se dějí přesné opaky toho, co říká Gary Anderson. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Myslím že v tuto chvíli si na to musí odpovědět hlavně sám Binotto. Elklan ani Camilleri nebo jak se jmenují mi nepřijdou zcela kompetentní pro to to rozhodnout. Vedení mi přijde teď ve Ferrari opravdu velice nejasné a slabé. Myslím že se někde psalo že původně se měl angažovat po Arrivabenem více sám Marchionne, teď je místo toho Binotto na roztrhání. Třeba ale ještě něco přijde, v Itálii se dokonce spekuluje znovu o Domenicallim, to by byl docela šok.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ano, po konci v FCA měl jít Marchione do Ferrari, to se říkalo....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Marchionne po téhle sezóně plánoval jít do důchodu.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jak píšu, měl předat FCA a přejít do Ferrari. Tohle se říkalo.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            ..... Až odejde začátkem příštího roku šéf americko-italského koncernu Fiat Chrysler do důchodu, ubude legrace.
            https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/sergio-marchionne-fiat-chrysler-fca.A180601_180243_automoto_fdv

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              To nic nemění na tom, že to co píšu se říkalo. V roce 2019 měl skončit a do roku 2021 měl být ve Ferrari.

              [odkaz na stránku]

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Tak asi máš pravdu. Já si myslel podle článků na naších stránkách, že si chce užívat důchodu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  FCA nastartoval a chtěl i Ferrari. Spekulací ohledně toho přechodu FCA směr Ferrari bylo tehdá fakt hodně. Proto si to pamatuji. Psalo se o tom hodně. Je toho plnej NET....pak přišla ta rakovina. On prý kouřil snad 50-70 retek denně....

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Jakože má Binotto rozhodovat sám o sobě?
      Jak myslíš, že by to dopadlo? Povýším se? Samozřejmě! Přidám si? No jistě! 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Je pravda a má to logiku, že by asi bylo lepší, kdyby Binnoto zůstal, tam kde byl a dali mu tam "šéfa" s kterým bude dobře spolupracovat.
    Je ale možné, že třeba k Binnotovi někoho dají který část věcí bude řešit za něj a on ho bude jen kontrolovat a věci rozhodovat, takže ho to nezatíží.... a bude moci řešit vše co řešil doposud a bude na to mít čas......uvidíme.
    Výhodou je, že vidí hodně dovnitř a zná vazby, jak funguje tým uvnitř. Uvidí se....v

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Jestli se Binotto jako šéf týmu neuchytí, tak Ferrari jedním vrzem přišla o dva schopné lidi.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Ano, z toho mám také trochu strach, technicky sebenadanější člověk nemusí být dobrý manažer, a technicky podprůměrně zdatný člověk, viz. třeba Marchione, může být velmi dobrý manažer.

      Pokud šlo Ferrari po technické stránce v posledních letech výkonnostně nahoru, je škoda že ten nejkompetentnější člověk z hlediska techniky se tomu nebude moci věnovat na 100%. Budování osobní kariery je hezká věc, ale v určitém momentu mohou dílčí postupu jednotlivců na lepší pozici organizaci celkově oslabit, a byla by škoda připravit se vlastní chybou již o třetí možnost bojovat o titul.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama