DISKUZE K ČLÁNKU Racing Point stáhne velkou část své ztráty na Mercedes a Ferrari, myslí si Ocon

Odcházející pilot Racing Pointu (bývalé Force Indie) Esteban Ocon usuzuje, že jeho bývalý tým během letošní zimy hodně stáhne deficit, který měl na špičku startovního pole.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Racing Point stáhne velkou část své ztráty na Mercedes a Ferrari, myslí si Ocon

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 10.01.2019 23:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 10.01.2019 11:44
Tradičně se všichni zlepší. Podle prohlášení bude… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    109.81.212.XXX
    Checo: "Pokud nemůžete být u Ferrari nebo Mercedesu, tak je Racing Point nejlepší Tým",.. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    109.81.212.XXX
    Pokud to mezi Pérezem a Strollem bude klapat, tak Racing Point má zaděláno na úspěch. Nejhorší pro Tým je,.když si jdou jezdci po krku: viz. neustále rozbroje mezi Oconem a Pérezem.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Tradičně se všichni zlepší. Podle prohlášení bude mít asi Mercedes problém, dostat se na body. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Já mám opačný názor. Mercedes dost často na bodech bude. 12 A hele , klidně se i vsadím. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Myslíš? 12 Všichni se údajně brutálně zlepší (RB, STR, Renault, Mclaren, Sauber, FI....), Mercedes se krotí. Nechceš mi tvrdit, že všichni mají jen PR kecy kvůli sponzorům, že ne? 12
        Ale je fakt, že by mohl být na Mercedes bez bodu, slušný kurz. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Sice hooodně spekuluji, ale imho tenhle tým zažije propad. Většina těch slabších dostane minuloroční techniku Ferrari, takže si nemyslím, že by to RP vymyslel lépe. Ale je to spekulace a můj odhad.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Jelikož nás letos čekají celkem velké aero změny, osobně si myslím, ze recyklace dílu od továren směrem k otrokům nebude zdaleka tak efektivní, jako mezi lety 17 a 18. Takže za sebe tipuji, ze Haas, TR a i Sauber nebudou mít zdaleka takovou výhodu jako loni. Tento rok bude více nakloněný konstruktérům. McLaren a RP by měli byt schoni porazit Haas, TR i Sauber. Velká otázka je Williams, ale popravdě jim moc nevěřím. Roberta mám moc rad, ale nejsem si jist zda bude schopny byt pilotem, který bude zatapet vlcakum ve středu pole.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Sauber dosahoval v poslední čtvrtině šampionátu skvělou formu, i Ericsson dokázal být v Q3 3x z 5ti. Je těžké tipovat jak na tom bude střed pole, nejvíce věřím Renaultu, ten by se měl tak trochu od středu pole vymanit, maj na to také skvělé jezdce. Pak si myslím že tam bude zmíněný Sauber, a doufám v McLaren. FI já naopak moc nevěřím protože jejich nový jezdec za moc nestojí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Bude to ve středu pole řežba. snad budou i ty nejslabší týmy blíže špici než loni. Všichni zbrojí, makají. Uvidíme. Už aby byly alespoň ty testy. :)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        osobně jsem nejvíc zvědavý na Wilíky. ti mají obrovský potenciál ve skvělém motoru a ohromné rezervy ve všem ostatním. ti se letos musí zlepšit o hrozně moc. jen je otázkou, jak se zlepší ostatní a jak na tom Wilíci budou se zdroji, které jim právě k té FI tak trošku odešly 17.
        jinak souhlasím - střed pole bude letos dobrá řežba. a snad nejen střed.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Souhlasím, že Willíci mají obrovský potenciál ke zlepšení a určitě časem pujdou nahoru, ale prosakují informace o tom, že Williamsová není ten správný typ manažera a že tam dost kolísá struktura. Pan Williams chtěl do vedení někoho jiného, je otázka, jestli by předání stáje z pohledu vedení do externích rukou týmu nepomohlo. Navíc i když mám Roberta velmi rád, nemyslím si, že najde všechnu svoji rychlost, kterou měl před 6ti lety. Je mimo kokpit (závodní) dlouho a jeho handicap mu taky nepomůže no a druhý pilot je velký otazník... uvidíme. Přeji jim to.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama