DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Udělali jsme vše pro to, abychom udrželi Ricciarda

Šéf týmu Red Bull Racing, Christian Horner, věří, že jeho tým udělal vše, co bylo v jeho silách, aby udržel Daniela Ricciarda v týmu pro sezonu 2019.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Udělali jsme vše pro to, abychom udrželi Ricciarda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 02.01.2019 20:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 30.12.2018 10:09
Hlavní důvod proč ztratili Ricciho vidím v tom že… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 29.12.2018 13:45
Prej se to dělo v neděli “spíše” Danielovo. 7 DNF… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 29.12.2018 14:05
Osobně si myslím, že RB udělal maximum aby Daniel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Duncan66

              Duncan66

              89.29.32.XXX
              Loni ale meli oba zminene tymy idealni dvojci. Bottas byl Hamiltonovi mnohem blize, nez v letosni sezone a Ferrarri bylo taky spokojene se svymi jezdci, protoze vzdy uprednostnovali jednicku a poslusnou dvojku, ktera tu jednicku dokaze navic nahradit.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • uzivatel003302

          uzivatel003302

          109.105.39.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.61.XXX
            Jeho šance na titul s Renaultem nejsou i nic menší, než šance s RB Honda 03 Renault je v F1 jako konstruktér po 3. první dvě účinkování přinesly vždy vítězství a to minule i tituly. Ricci moc dobre ví, co děla. A i když je každá doba jiná, tak nikde není napsáno, ze nemohou vyhrávat i v této době. Každý začínal a Renault vykazuje ve své 3. Sezóně lepší výsledky než Mercedes s o dost lepší než RB. Jasné Ferrari je značka, je to jediná továrna, která je stala a je tu porad, o tom není pochyb. Ale Ricci trefil možná podobne jako Ham skvělý přestup, možná taky ne, ale to se dozvíme nejdříve v průběhu příští sezóny. Ja si myslím, ze Ricci a Hulk bude schopen bojovat s RB a ze bude k poražení.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel003302

              uzivatel003302

              109.105.39.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                83.240.61.XXX
                A argumentace nic? Chceš přítomnost?REN: 2016 - 9. V PK, 2017 - 6. V PK, 2018 - 4. V PK. Investice do lidi a do obou továren. Investice do velmi dobrých pilotů. Toto není nějaká Toyota nebo BMW, toto je Renault chlapče, ti v F1 umí chodit již 50 let a mnohdy velmi úspěšně 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  No a pořád téměř stejný odstup od špice. Že dokázalo porazit FI, nebo Haas se dá těžko považovat za úspěch.
                  Pokud vím, v F1 jsou 40 let a mají celé 2 tituly. To je sice víc než BMW a Toyota, ale když to člověk srovná s Ferrari, Mercedesem a Red Bullem, vychází z toho jako neschopní amatéři. Asi proto, že mají proti nim menší investice do lidí, továren i pilotů. 03

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    83.240.61.XXX
                    Mají 2 tituly jako konstruktér a 9 jako tovární dodavatel Motoru, to vše za 25 let. A navíc na tomto příspěvku krásně ukazujes nadutost RB a jeho fans. To si jako myslis, ze ty tituly si piloti RB odšlapali?! Oni neměli motor? Jak typické pro redbulaky - tituly jsou naše a Renault nám vůbec nepomohl! Jasně kluci. Toto je přesně ten důvod, proč sem šťastný, ze ste s tím svým cirkusem táhli k Hondě!!

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Ale Renault jim pomohl, ale ty se bavíš o šancích Renaultu na titul. Renaultu stáje. Renault jako dodavatel motoru o možnost přišel tím, že RB odešel k Hondě.
                      A ne, neodšlapali to. Jen by RB vyhrál ty tituly s jakýmkoliv motorem. Motor nebylo to, co udělalo ty tituly. Ten motor mělo více stájí a ani jeden nebyl v dohledu.
                      A ano, my jsme také šťastní, že táhli k Hondě. 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Adi

                        Adi

                        83.240.61.XXX
                        Jo tak Lotus nebyl v dohledu? Moc dobre si pamatuji, jak v sezónach 2012 a 2013 uměl Lotus Red Bullu umel zatopit a ne jednou je porazit. Ty kecy o tom, ze s jiným motorem by to dali taky je jen čistá spekulace. RS 27 byl objektivně nejlepší V8 - měl nejmenší nároky na chlazení, nejmenší spotřebu, skvělou ovladatelnost, nejlepší možnosti foukani. Jen špičkový výkon měl Mercedes a Ferrari o něco větší, ale jak bylo krásně vidět, výkon není vše.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          V roce 2012 měli (Lotus) jedno vítezství v Abu díky tomu, že Vettel startoval z posledního fleku. Celkem měli 303b a čtvrté místo. Na titul nulová šance. 2013 snad ani nebudeme brát vážně ne? Nebo dobře, zmíním to vítězství v Austrálii. Ale opět 4-té místo s 315 body. Pro srovnání RB 596 i přes to. že Webber jich hodně postrácel poruchami.
                          Takže nevím co řešíš. Čtvrtí byli i teď.
                          To, že byl Renault nejlepší motor je jen tvá fantazie. Jak jsem napsal výš, RB byl jediným týmem schopný ten motor dovést nejen k titulu, ale i k možnosti o něj vůbec bojovat. Další týmy udělali v posledních 5-ti letech V8 jen 2x 4-té místo, 2x 5-té a jednou nejlíp 8-mé. Ostatní motory na tom byly líp. Bez Red Bullu by to byl s jistotou co do výsledků nejhoší motor v poli. Že byl nejlepší svědčí jen o tom, jak velký jsi jejich fanda. 13

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Až na takový malinkatý detail, že Hamík ten přestup trefil jen díky úplně novým pravidlům, díky kterým měl Mercedes monopol. Ten rok se starými pravidly tak úplně trefa nebyla co?
              Co čekáš příští rok za novinku, která někoho vystřelí o 1s před ostatní?
              Řekl bych, že s RB by měl šance na titul taky minimální, ale měl by šanci na vítězství v Monaku, Maďarsku, Singapuru, možná Mexiku. U Renaultu ji bude mít jen v případě, že před ním odstoupí 6 vozů. 12

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Souhlasím, je to od tebe tradiční "Muhaha, to je zase argumentace." 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel003302

              uzivatel003302

              109.105.39.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Napříč týmy určitě není výše platu měřítkem výkonnosti, ale v jednom týmu by neměl jezdec který dvě poslední sezony dovezl o 100 bodů méně a rozbil asi deset aut dostat 2,5 krát větší plat než druhý jezdec.

                Podívej já beru nějaký plat, a rozhodně se neporovnávám z někým z jiné firmy... protože to není objektivní, každá firma má jiné možnosti. Ale v rámci firmy v které dělám, logicky když odvádím nejlepší měřitelné výsledky (obrat, zisk, počty klientů), tak je snad normální, že jsem podle toho adekvátně placen?

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Bottas to mel nahnute, Kimi odchazi a presto Riciarda nikdo od rudych ani stribrnych nepretahoval a nevyvijel zadnou mimoradnou aktivitu. Kdyby svuj dchod oznamil Max, tak by to vypadalo uplne jinak.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.61.XXX
            V době, kdy se rozhodovalo o Kimmim měl Ricci dávno podepsaný Renault. Mercedes a Ricci není kompatibilní.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Loni neměl Max na letošek podepsanou smlouvu, ostatní týmy to věděli... a světe div se, nikdo z TOP týmů neměl zájem, dokonce ani ten Renault.

            Ono mít Maxe, kterej na dva dobrý závody vždy jeden zprasí, fakt není žádná výhra. Zvláště pro tým, co bojuje o titul.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.61.XXX
    Prej se to dělo v neděli “spíše” Danielovo. 7 DNF vs 1 DNF opravdu není spíše. Daniel měl diplomaticky řečeno zakleté šasi a jak několikrát prosáklo ven, rozhodne od léta neměl v týmu shodne podmínky jsko Max. Horner možná byl rad za Ricciho vítězství v kvalifikaci, ale nemusí alibisticky tvrdit, ze RB se vždy choval k pilotům na jedné úrovni. Nechová a nechoval. Viz příklady nasazováni novinek na auta VET vs WEB, nepotrestání VET za nedodržení multi 21 a pod. Protezovani Maxe na úkor Daniela je logické a za sebe s tím nemám problem, ale proč to pak v mediich popira? To si mysli, ze sme tupci?! 02

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Nevím, co se prosáklo ven, ale kromě většího množství poruch jsem nějaké prosáknutí o týmových režiích nezaznamenal.
      Co se týká minulosti, jednou dostal Vettel Webberovo křídlo. Ten závod Webber vyhrál, tedy je otázka, koho chtěli protěžovat. 12 A Multi21? Proč měli Vettela trestat, když rok předtím nepotrestali za to samé Webbera? Abych dokázal odpovědět na poslední otázku: Můžeš mi ukázat, kde na trati protěžovali Maxe na úkor Daniela? 03

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama