DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Udělali jsme vše pro to, abychom udrželi Ricciarda

Šéf týmu Red Bull Racing, Christian Horner, věří, že jeho tým udělal vše, co bylo v jeho silách, aby udržel Daniela Ricciarda v týmu pro sezonu 2019.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Udělali jsme vše pro to, abychom udrželi Ricciarda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 02.01.2019 20:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 30.12.2018 10:09
Hlavní důvod proč ztratili Ricciho vidím v tom že… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 29.12.2018 13:45
Prej se to dělo v neděli “spíše” Danielovo. 7 DNF… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 29.12.2018 14:05
Osobně si myslím, že RB udělal maximum aby Daniel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            To nerozporuji, to co popisuješ se běžně děja a má to svou logiku, a já to zásadně nerozporuji (byť by se drobnosti našli).

            Na druhou stranu pořád si myslím, že důvodem pro Danielův odchod bylo "podřadné" chování RedBullu k němu.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              To asi souhlasím. Jen mám pocit, že to podřadné chování je celkem logické. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Celkem logické proč? Rici během čtyř sezon u RB dovezl RedBullu hodně bodů, porazil Vettela a dvakrát po sobě i Maxe (plus první polovinu letošní sezony měl rovněž lepší).

                Ale RB a hlavně Marko preferuje vždy jen jednoho jezdce, a tak jak tlačil Vettela a tlačí teď Maxe. Seb jim vyjezdil čtyři tituly, takže v tomhle beru Marka na milost. Ale co dokázal Max? Jo vyhrál pět závodů, ale také cca. 10 krát auto vlastní blbostí totálně zrušil. Zatím nic moc poměr. 11

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Jak říkám, to není za zásluhy. Max má evidentně talent. Až přestane dělat koniny v každém druhém závodě (nadsázka), a on přestane, bude lepší než Ricci. Počet bodů v tomto nehraje moc roli. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Asi o Riciarda nebyl v paddocku takovy zajem jako o Maxe a nema tak kvalitniho manazera. Tim ze automaticky nedorovnali plat ukazali, ze jsou dobri obchodnici. A ziskane body a umisteni v kvalifikacich jasne ukazuji, ze Max si proste lepsi plat zaslouzi. Stejne tak upoutava radove vetsi pozronost na RB, nez Riciardo. A je pomalu o dekadu mladsi, takze mnohem perspektivnejsi.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        No nemyslím si že byl o Maxe nějaký super zájem, minimálně Ferrari a Mercedes se moc nesnažili. A druhák body v době kdy se jednalo o Danielově setrvání byly na Danielově strsaně, stejně jako dvě předchozí sezony, takže tohle fakt není správný argument.

        To ale není podstatné na tom co jsem psal. Já jsem napsal že podle mě RB neprojevil dostatek respektu vůči Danielovi, a že to byl dle mě důvod odchodu (alespoň u mě by byl).

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        Asi si pleteš Maxe a Ricciho. Pokud vím o Maxe nemá zájem žádný z Top4 týmů. Je to chráněnec Marka a je upoután k RB. Pokud vím, tak Ricci bude mít v Renaultu peníze, o kterých se Maxovi ani nesnelo... to je mi panecku nezájem!

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Zase takto bych to nehrotil. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak ono není moc divné, že o Maxe neprojevil nikdo zájem, když není k dispozici. Na druhou stranu o Ricciho projevil zájem pouze RB. A měl dost dobrý důvod (Max), tam nezůstat.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.61.XXX
            Mohl si vybíral RB, Rensult, McLaren.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Stejně jako u Alonsa o něj neprojevil zájem nikdo z první ligy, druholigové jsem nepočítal. Jurgenb to s Lavim celkem trefil. Jít do Renaultu, nebo Mclarenu je jít jako do Slavoje Vyšehrad. Teď už musí doufat, že se dostane do první ligy.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                83.240.61.XXX
                Jurgberg netusi, co je Ren schopen dokázat. Byly doby, kdy lidi tukali na čelo, proč de Ham do Mercedesu. RB dlouhý roky taky hrál jen druhé housle. Toto není argument Miku. Dobre vis, ze jestli má někdo potenciál se ze středu pole dostat na špici, je to Renault.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Je schopen dokázat to, co už spousta jiných před ním. Mají celkem 2 tituly díky Michelinu a vychytávce s hmotovými tlumiči, které byly následně zakázány. Když se podíváme, kolik stájí dokázalo získat celé 2 tituly...
                  Ano, ze zbytku světa má MOMENTÁLNĚ Renault největší šanci se dotáhnout. Dokázal získat špiona z FIA, ale pořád do toho nesype zdaleka tolik, co konkurenti. Takže nevidím jediný důvod, proč by je měl nějak výrazně dotáhnout.
                  A Hamíka do toho netahej. Ten na přestupu vydělal jen díky změně pravidel. Nezměnit motory, díval by se pořád jen na zadní křídla Red Bullů, možná jen z o něco menší vzdálenosti. Ale on věděl, že ta změna přijde, proto ten přestup udělal. Štěstí měl v tom, že ostatní ty motory dokázali podělat až tak, že všichni jezdili druhou ligu.
                  Ukaž mi, co zásadního se mění letos a začnu třeba věřit taky. A nebo mi ukaž, který jiný tým získal přes zimu 1s, bez výrazné změny pravidel. Už jsem se tě na to ptal a pořád jsi mi nenašel žádný příklad. Možná nějaký najdeš v 50-tých nebo 60-tých letech. Tak daleko má paměť nesahá. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    83.240.61.XXX
                    Napsal jsem ti na to odpověď již několikrát. Trochu zapominas na mnoho dalších úspěchu Renaultu v dobách, kdy měl továrně Williams či RB. To zlepšení bylo napr. Ferrari v r. 2015, Renault v r. 2005, RB v roce 2010.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      O dalších úspěších stáje Renault nevím. Vím o úspěších jiných stájí, kterým Renault dodával motory. A my se tu bavíme o tom, jak se zvedne stáj Renault. O nejlepší tým, kterému dodávali motory momentálně přišel.
                      Zlepšení Ferrari 2015 jsem ti minule počítal. Tuším, že to vyšlo na nějaké 2 desetiny a dnes ti to fakt nebudu počítat znovu. To, že z prvních 9-ti závodů vyhrál jen jediný a to ještě celkem kvůli problémům u Mercedesu svědčí o tom, že tam nikdo 1s na kolo nezískal.
                      Proč vyhrál Renault v roce 2005 jsem ti už psal. Díky změnám gum a hmotovým tlumičům.
                      RB měl nejlepší auto v druhé polovině roku 2009 (vyhrál poslední 3 závody). Rok 2010 začal dvěmi drtivými porážkami (4+8, 9+dnf) . Tedy moc nechápu, kde tam máš to zlepšení 1s. Zhoršení možná. 13
                      Takže by to fakt chtělo aspoň jeden příklad, kdy někdo tu 1s našel jindy, než když se měnily předpisy. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Adi

                        Adi

                        83.240.61.XXX
                        Příští rok se mění předpisy aerodynamiky ;) Renault 2005 tedy neberes, podívám se na další případy.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Jo, drobně se mění. Ale pokud jde o aerodynamiku, vsázím rozhodně víc na RB. 03
                          A klidně vezmu v potaz rok 2005, jestli bude mít Renault lepší gumy, než soupeři.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Tak loni byl Max k mání ale ani Mercedes ani Ferrari zájem neprojevili. O Riciarda měl zájem minimálně Renault. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama