DISKUZE K ČLÁNKU Nejmenší tým F1 trnem v oku soupeřů. Haas v sezóně 2018 překvapil sám sebe

Haas dle svého šéfa Günthera Steinera v letošní sezóně dosahovanými výkony překvapil sám sebe. Až do konce sezóny dokázal bojovat s továrním Renaultem o čtvrtou příčku v šampionátu konstruktérů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejmenší tým F1 trnem v oku soupeřů. Haas v sezóně 2018 překvapil sám sebe

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 17.01.2019 22:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2018 10:43
Já si myslím že TR klidně může být nejlepší ze… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2018 11:18
Haas je v podstatě zákaznický vůz a těch bude v… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2018 14:38
Je to tázka pravidel. Pokud budeš k vítězství… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    160 lidí je schopno dělat Formuli 1. 12 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.61.XXX
    Haas bude jen tolik dobrý, jak dobre bude sasi Ferrari. Možná je trnem v oku, ale ten tým má předurčeno byt druhořadý stejně jako Sauber, či TR.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      S tím ferkem souhlas. Ale odkud začíná druhořadost týmu? Od páté, šesté, sedmé příčky? Letos podle mého již od čtvrté pozice. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        Mas pocit, ze Renault si něco kupuje? Výsledky má ve své 3. Sezóně lepší než Mercedes a o dost lepší než RB. Každý jednou začínal a myslím, ze dobre víš, co je Renault schopen v F1 dokázat ;) Tou druhoradosti mám na mysli fakt, ze i kdyby nějakou náhodou byl Haas a Sauber lepší auto než Ferrari, z politických důvodů neskončí před Ferrari, jsou to otrocké týmy závisle na rozhodnutí Ferrari.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ty jo ADI, já se snad půjdu modlit za Renault, aby přiští rok vyhrál titul, jinak tady s tebou nevydržíme. 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Řekl bych, že Tom11 chtěl pouze poukázat na fakt, že týmy za velkou trojkou jezdí jinou, druhou ligu. Bez ohledu na to, kdo k nim patří. Nemusíš za vším hledat urážku Renaultu. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.61.XXX
            Ještě v roce 2016 neexistovala velká trojka. V roce 2017 by byla spíše velká dvojka a o velké trojce se můžeme bavit až letos. Nikdo neví, jestli to příští rok nebude třeba velká čtverka, nebo opět jen Meecedes, nebo jen Ferrari a za nim další... F1 neexistuje něco jako jistota a žádná dominance není nekonečna.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Nejpíš proto napsal LETOS. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                83.240.61.XXX
                No vidíš a proto je velmi liché si myslet, ze hegemonie velké 3 nebude narušena ;)

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Samozřejmě, že bude narušena. Buď se bude postupně snižovat, nebo přijde velká změna pravidel, která to postaví vše na hlavu, jako v roce 2014.
                  Ne moc velká změna přijde v roce 2021, tož uvidíme, jestli bude stačit a hegemonie velké trojky se naruší. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • tom11

                    tom11

                    193.86.205.XXX
                    Uvidíme, co s "velkou trojkou" udělá přechod RB na Hondu. Podle mě všichni naplno makají a na jaře uvidíme.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              193.86.205.XXX
              Souhlasím. Ovšem zrovna tak neexistuje jistota nekonečné druhořadosti.
              Co se příštího roku týká, tak bych si přál co nejvyrovnanější čelo pole. Ale reálně to vidím na dva týmy. Alespoň na začátku sezóny.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            193.86.205.XXX
            Je to tak. Ale i Adi má pravdu, že nic není nekonečné. Především v F1.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Je hezké být hrdý tým jako Williams ale jaksi víme jak to momentálně vypadá s tímto týmem.
      Navíc někteří nedoceňují práci Haasu. Úzkou spolupráci má i Sauber a bude asi mít i TR ale nikdo z nich nedosahuje a ani nebude dosahovat takových výsledků jako Hass.

      Ale někteří si budou mlet pořád svoje, chápu. 04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Já si myslím že TR klidně může být nejlepší ze středu pole, RedBull prvidla vždy dokáže využít o kousek ještě dál a když se do toho pustil, můžeme se dočkat nového lídra středu pole.

        Ale s tou druhořadostí já plně souhlasím, jsou to týmy které jsou plně závislé a výkonností nikdy nemohou pomýšlet na titul. Týmy jako Williams či McLaren maj možná krizi, období sucha, ale jednou můžou zase být u kormidla, vidím tam velký rozdíl.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Druhý odstavec je podle mě příliš zjednodušený pohled na věc. To že je HAAS dnes závislý na dodávkách dílů od Ferrari neznamená, že třeba za pšět let nebude plně samostatný, a nebude bojovat o titul s motorem Honda (například).

          Formule 1 je tak nestabilní prostředí, že tvrzení o současné závislost idefinitivně znemožňuje boj o titul v budoucnosti, lze považovat za nesmysl.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama